Минуло більше десяти років з тих пір, як Nissan представив ретро-концепт IDx, натякаючи на третій спортивний автомобіль поряд з 370Z та GT-R. Колишній 370Z був замінений новим Z, а GT-R помер – принаймні, на даний момент. Тим часом, IDx був би занадто дорогим у виробництві і не мав би достатнього попиту. Nissan також був стурбований конкуренцією з власним 370Z
Однак, останнім часом Nissan все частіше натякає на запуск третьої спортивної моделі. Компанія кілька разів офіційно заявляла про те, що збирається воскресити улюблений Silvia. І тепер це офіційно: Silvia повертається
У новому інтерв’ю австралійському журналу Drive високопоставлений чиновник підтвердив, що спортивний автомобіль офіційно знаходиться в розробці. Віце-президент Nissan з глобальної продуктової стратегії Іван Еспіноза поділився радісною новиною: “Ми робили кілька попередніх проектів на тему, як може виглядати архітектура”
“Попередні дослідження” – це бізнес-процес, який в основному стосується початкового планування та ранніх стадій розробки. Еспіноса прагне, щоб Nissan підготував спортивний автомобіль з електрифікованою силовою установкою до кінця десятиліття. Це може бути поганою новиною для пуристів, але бензиновий двигун вже не приймуть в усьому світі, особливо в Європі, де діють суворі правила щодо викидів, які постійно посилюються
Nissan хоче, щоб відроджена Silvia відповідала екологічним нормам у якомога більшій кількості країн, щоб мати змогу нарощувати виробництво для досягнення економії на масштабах. Незважаючи на те, що спортивні автомобілі є нішевим ринком, а розробка з нуля є дорогим задоволенням, Nissan не буде об’єднувати зусилля з іншим автовиробником. Замість того, щоб йти шляхом Z4/Supra, GR86/BRZ або Miata/124 Spider, нова Silvia буде повністю ніссанівською розробкою
Еспіноса впевнений, що компанія може самостійно займатися розробкою, але визнає, що проект потребує “серйозного рівня інвестицій”, які “важко” прийняти. Нова Silvia буде розроблена з нуля, і він хотів би, щоб Nissan відмовився від співпраці з іншим брендом
Справа в тому, що спортивні автомобілі не дуже добре продаються. Nissan не поспішав замінювати 370Z на Z, а це навіть не зовсім новий автомобіль. Зрозуміло, чому компанія не хоче вкладати великі гроші в те, що в кінцевому підсумку буде нішевим продуктом, коли вона вже має один (Z) і працює над іншим (GT-R). Могутня Ґодзілла йде на багаторічний відпочинок, що свідчить про те, наскільки важко Nissan замінити R35 найближчим часом
Запуск третього спортивного автомобіля додає ще один рівень складності у непрості часи для Nissan, враховуючи необхідність електрифікації його лінійки. Залишається лише сподіватися, що це вдасться, враховуючи культовий статус Silvia та дефіцит доступних спортивних автомобілів на ринку взагалі
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі