Оновлений Audi E-Tron GT стане досконалішим
Audi e-tron GT, вперше представлений у 2021 році, ось-ось отримає оновлення за прикладом спорідненого Porsche Taycan
Перед дебютом оновленої моделі Audi показала прототип з незначними зовнішніми змінами. Все найцікавіше – всередині, включаючи потужніші електродвигуни, більш швидку зарядку, більш досконалу систему активної підвіски та нова флагманська комплектація RS Performance
Передній бампер з оновленими повітрозабірниками, а задній – з переробленим дифузором. Дещо змінилась решітка радіатора. Audi e-tron GT отримала новий комплект аерооптимізованих легкосплавних дисків. Докладний опис всіх технологічних оновлень стане відомий під час прем’єри на автосалоні в Пекіні
Судячи з нещодавно оновленого Porsche Taycan, Audi e-tron GT отримає більш потужні електродвигуни і пропонуватиме більш швидку зарядку до 320 кВт-год замість 270 кВт-год. Деякі комплектації також можуть отримати батарею більшої ємності на 105 кВт-год, що забезпечує більший запас ходу порівняно з існуючим блоком на 93,4 кВт-год
Оновлену лінійку увінчає нова флагманська комплектація RS Performance, яка видає більше 637 к.с. (475 кВт / 646 PS), які має попередній RS e-tron GT, але менше 939 к.с. (700 кВт / 952 PS), як у нового Porsche Taycan Turbo S
Ще одна особливість – нова система активної підвіски з гідравлічними приводами – подібна до Porsche Active Ride. Це дозволить інженерам Audi ще більше підвищити комфортну динаміку руху електричної моделі. Яан Маттес Рейлінг, технічний керівник проекту Audi e-tron GT, сказав “вдосконалена система підвіски відкриває нові можливості регулювання для водія”, натякаючи на більш широкий спектр режимів і налаштувань