Audi e-tron GT, вперше представлений у 2021 році, ось-ось отримає оновлення за прикладом спорідненого Porsche Taycan
Перед дебютом оновленої моделі Audi показала прототип з незначними зовнішніми змінами. Все найцікавіше – всередині, включаючи потужніші електродвигуни, більш швидку зарядку, більш досконалу систему активної підвіски та нова флагманська комплектація RS Performance
Передній бампер з оновленими повітрозабірниками, а задній – з переробленим дифузором. Дещо змінилась решітка радіатора. Audi e-tron GT отримала новий комплект аерооптимізованих легкосплавних дисків. Докладний опис всіх технологічних оновлень стане відомий під час прем’єри на автосалоні в Пекіні
Судячи з нещодавно оновленого Porsche Taycan, Audi e-tron GT отримає більш потужні електродвигуни і пропонуватиме більш швидку зарядку до 320 кВт-год замість 270 кВт-год. Деякі комплектації також можуть отримати батарею більшої ємності на 105 кВт-год, що забезпечує більший запас ходу порівняно з існуючим блоком на 93,4 кВт-год

Оновлену лінійку увінчає нова флагманська комплектація RS Performance, яка видає більше 637 к.с. (475 кВт / 646 PS), які має попередній RS e-tron GT, але менше 939 к.с. (700 кВт / 952 PS), як у нового Porsche Taycan Turbo S
Ще одна особливість – нова система активної підвіски з гідравлічними приводами – подібна до Porsche Active Ride. Це дозволить інженерам Audi ще більше підвищити комфортну динаміку руху електричної моделі. Яан Маттес Рейлінг, технічний керівник проекту Audi e-tron GT, сказав “вдосконалена система підвіски відкриває нові можливості регулювання для водія”, натякаючи на більш широкий спектр режимів і налаштувань
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі