Оновлений електромобіль Audi RS e-tron GT Performance отримав 912 к.с.
Audi e-tron GT та RS e-tron GT продаються з 2021 року – це дуже потужні та надзвичайно комфортні електричні седани преміум-класу. Тепер німецький автовиробник оновив лінійку e-tron GT, та представив нову флагманську версію – RS Performance
Удосконалена батарея e-tron GT тепер може заряджатися з потужністю до 320 кВт
Головна перевага оновленого сімейства e-tron GT є акумуляторна батарея ємністю 97 кВт-год, яка на 9 кг легша за попередню меншу батарею на 84 кВт-год. Система рекуперативного гальмування також була вдосконалена, її потужність збільшилася з 290 кВт до 400 кВт. Вона регулюється, як і раніше, за допомогою підрульових перемикачів за кермом. За ідеальних умов нова модель може проїхати до 609 км на одному заряді
Читайте огляд дорестайлінгово електричного седану Audi e-tron GT від IONITY
Пікова швидкість зарядки також збільшена з 270 кВт до 320 кВт – це означає, що батарея може зарядитися на 10-80% всього за 18 хвилин, а 10-хвилинна дозарядка поповнить запас ходу на 280 км. Покращена батарея може підтримувати швидкість заряду у понад 280 кВт набагато довше, ніж стара модель. Батарею також можна охолоджувати або нагрівати для більш швидкого заряджання
Новий модельний ряд складається з S e-tron GT, RS e-tron GT та RS e-tron GT Performance
Значних змін зазнали і електродвигуни e-tron GT. Базова модель, яка тепер називається S e-tron GT, оснащена парою електромоторів, які разом видають 670 к.с. (500 кВт) – це більше, ніж у старої моделі RS e-tron GT. Тим часом потужність RS e-tron GT 2025 року збільшилася до 845 к.с. (630 кВт). А новий флагманський RS e-tron GT Performance розвиває 912 к.с. (680 кВт), що робить його найпотужнішим автомобілем Audi в історії
Базова модель початкового рівня розвиває 670 к.с. – це більше, ніж у старої моделі RS e-tron GT
З цією додатковою потужністю приходить додаткова швидкість. S e-tron GT 2025 року долає спринтерську дистанцію до 100 км/год всього за 3,4 секунди, лише на 0,1 секунди відстаючи від застарілої версії RS. Тим часом, новий RS e-tron GT може розігнатися до 100 км/год за 2,8 секунди, а RS e-tron GT Performance робить той самий спринт за 2,5 секунди. S e-tron GT продовжить розвивати максимальну швидкість до 245 км/год, тоді як моделі RS – до 250 км/год
Audi також встановила нові гальма. S e-tron GT стандартно оснащується сталевими дисками, а моделі RS – дисками з покриттям з карбіду вольфраму. Всі моделі 2025 року можуть бути опціонально оснащені вуглецево-керамічними дисками та 10-поршневими передніми супортами
Оновлений електричний седан отримав більш потужні гальма
Значних змін зазнала стандартна пневматична підвіска та опціональна активна підвіска. Нова система обіцяє утримувати автомобіль “майже горизонтально під час динамічного гальмування, в поворотах та під час прискорення”, а також має регульований кліренс. Також доступна опція повного приводу на всі колеса
У салон оновленого сімейства e-tron GT 2025 року було внесено кілька невеликих змін. Вони включають нові сидіння, інше кермо та опціональний панорамний скляний дах, який може стати непрозорим одним натисканням кнопки. Віртуальний кокпіт Audi також був оновлений і отримав нове поєднання матеріалів, включаючи дерев’яні вставки, мікрофібру Dinamica та опціональні сидіння з регулюванням у 18-ти напрямках
Європейські ціни на новий S e-tron GT починаються від 126 000 євро і зростають до 147 500 євро за RS e-tron GT, та досягають 160 500 євро за RS e-tron GT Performance