Pagani все ще відкрита для повністю електричного гіперкара

17.07.2024
Pagani все ще відкрита для повністю електричного гіперкара — photo 12786

Італійські суперкари Pagani схожі на рухомі ювелірні вироби, наповнені механічним начинням, а у випадку з Huayra та Utopia вони оснащені лютим 6,0-літровим V12 з подвійним турбонаддувом. Однак директор з маркетингу бренду і син Гораціо Пагані, Крістофер Пагані, каже, що бренд продовжує працювати над електромобілем, незважаючи на те, що раніше призупинив розробку цього перспективного проекту 

Засновник бренду раніше зізнавася, що батареї занадто важкі, щоб зробити електричний Pagani життєздатним

Вперше Pagani занурився в ідею електромобіля у 2018 році, але минулого року засновник компанії заявив, що не планує випускати електричну модель у найближчому майбутньому, посилаючись на проблеми з технологією акумуляторів і швидкістю зарядки. Однак нещодавно, виступаючи на Фестивалі швидкості в Гудвуді, Крістофер Пагані визнав, що марка все ще зацікавлена в електромобілі

Pagani все ще відкрита для повністю електричного гіперкара — photo 2

Вперше бренд почав розглядати можливість створення високопродуктивного електромобіля ще в 2018 році

“Нам подобалося працювати над електромобілем, і ми все ще працюємо над цим проектом, тому для нас це не закрита глава”, – сказав Пагані. Крістофер додав, що після зустрічей з дилерською мережею по всьому світу італійський бренд визнав, що не має інтересу до повністю електричного гіперкара Pagani. Принаймні, поки що

Pagani не переймається кількістю кінських сил і зосереджена на тому, щоб її автомобілі були легкими

Хоча бренд чимало років обдумував ідею електромобіля, в компанії так і не дійшли до створення повномасштабного прототипу, а лише розробили його віртуально. Маса батарей продовжує турбувати компанію, оскільки, за словами Крістофера, моделі Pagani – це не “кінські сили” чи “максимальна швидкість”, а скоріше “динаміка транспортного засобу”

Схоже, що Pagani не наважиться зайти у світ електромобілів, доки не зможе розробити щось, що відповідатиме її стандартам і принесе інновації в індустрію. Можливо такою стане композитна акумуляторна батарея, над якою працює стартап Sinonus?

Pagani все ще відкрита для повністю електричного гіперкара — photo 3

– Ми завжди намагалися бути новаторами […] Zonda була автомобілем з великою кількістю інновацій у використанні композитних матеріалів, чого ніколи не траплялося в автомобільній промисловості раніше, – сказав Крістофер в інтерв’ю CarBuzz. “Huayra була першим гіперкаром з двома турбінами, тому ми знову працювали з AMG, щоб розробити щось, чого не існувало. А Utopia дала нам можливість повернутися до механічної коробки передач
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK