Електричний кросовер китайського виробництва має зайняти місце між Cooper та Countryman наступного покоління
Дизайн Mini Aceman просочився в мережу за місяць до його офіційної презентації, яка має відбутися на автосалоні в Пекіні 24 квітня
Нові зображення показують його схожість з більшим Countryman, на сходинку нижче якого Aceman і займе місце в лінійці Mini. Видно, що Aceman отримає обвіс John Cooper Works (JCW) з більшими колесами, низькопрофільною гумою та наклейками в гоночному стилі
Aceman матиме багато спільного з новим електричним хетчбеком Cooper, адже вони використовують спільну архітектуру Spotlight. Хоча Aceman на 192 мм довший, на 23 мм ширший і на 130 мм вищий, ніж Cooper

Потужність буде забезпечуватися одним двигуном на передній осі, який видаватиме 181 к.с. або 215 к.с. Початковий двигун здатен розігнати Cooper від 0 до 100 км/год за 7,3 секунди, а другий – за 6,7 секунди
Як і у випадку з Cooper, буде запропоновано дві акумуляторні батареї, ємність яких відповідатиме потужності двигуна: 181-сильний автомобіль матиме батарею на 40 кВт-год, а 215-сильна модель отримає блок на 54 кВт-год. Для Cooper це дає офіційні діапазони пробігу в 300 км та 400 км відповідно
Потужність зарядки буде обмежена 95 кВт, що майже відповідає показнику конкурента Jeep Avenger (100 кВт), але відстає від Renault Mégane E-Tech (130 кВт) та Volvo EX30 (134 кВт з гаком)

Версія JCW буде відрізнятися не змінами в силовому агрегаті, а більш агресивним налаштуванням шасі. Він матиме гарний баланс, збалансовану масу в передній і задній частині автомобіля (50:50 між осями) – це запорука гарної керованості
На відміну від Cooper, який також буде доступний з п’ятидверним кузовом і з двигуном внутрішнього згоряння, Aceman буде продаватися тільки як п’ятидверний електромобіль. Він має п’ять сидінь, а не чотири, як у Cooper, і матиме більший акцент на практичності. Наприклад, між передніми сидіннями є ширший, ніж у Cooper, проріз, призначений для того, щоб пасажири могли покласти невелику сумку
На панелі приладів домінує новий круглий сенсорний екран Mini, який стане першим круглим сенсорним OLED-інтерфейсом, який з’явиться на серійних автомобілях. Він використовується для більшості функцій, але фірмовий ряд тумблерів залишився під інформаційно-розважальною системою, а на кермі збереглися кнопки для медіа, режимів руху і круїз-контролю

Поставки Aceman розпочнуться до кінця року, причому автомобілі спочатку надходитимуть із заводу в Китаї. Однак з 2026 року виробництво Aceman для Європи переміститься на історичний завод в Оксфорді, завдяки інвестиціям BMW у розмірі 600 мільйонів фунтів стерлінгів. Фінансування, підтримане урядом Великобританії, гарантує збереження 4000 робочих місць
Очікується, що ціна буде трохи вищою, ніж у Cooper, але він все одно має потіснити основних конкурентів, серед яких Jeep Avenger та Volvo EX30 – хоча кожен з цих автомобілів пропонує більший запас ходу, ніж очікується від Aceman
Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі