Перший погляд на Mini Aceman до дебюту

18.03.2024
Перший погляд на Mini Aceman до дебюту — photo 6073

Електричний кросовер китайського виробництва має зайняти місце між Cooper та Countryman наступного покоління

Дизайн Mini Aceman просочився в мережу за місяць до його офіційної презентації, яка має відбутися на автосалоні в Пекіні 24 квітня

Нові зображення показують його схожість з більшим Countryman, на сходинку нижче якого Aceman і займе місце в лінійці Mini. Видно, що Aceman отримає обвіс John Cooper Works (JCW) з більшими колесами, низькопрофільною гумою та наклейками в гоночному стилі

Aceman матиме багато спільного з новим електричним хетчбеком Cooper, адже вони використовують спільну архітектуру Spotlight. Хоча Aceman на 192 мм довший, на 23 мм ширший і на 130 мм вищий, ніж Cooper

Перший погляд на Mini Aceman до дебюту — photo 2

Потужність буде забезпечуватися одним двигуном на передній осі, який видаватиме 181 к.с. або 215 к.с. Початковий двигун здатен розігнати Cooper від 0 до 100 км/год за 7,3 секунди, а другий – за 6,7 секунди

Як і у випадку з Cooper, буде запропоновано дві акумуляторні батареї, ємність яких відповідатиме потужності двигуна: 181-сильний автомобіль матиме батарею на 40 кВт-год, а 215-сильна модель отримає блок на 54 кВт-год. Для Cooper це дає офіційні діапазони пробігу в 300 км та 400 км відповідно

Потужність зарядки буде обмежена 95 кВт, що майже відповідає показнику конкурента Jeep Avenger (100 кВт), але відстає від Renault Mégane E-Tech (130 кВт) та Volvo EX30 (134 кВт з гаком)

Перший погляд на Mini Aceman до дебюту — photo 3

Версія JCW буде відрізнятися не змінами в силовому агрегаті, а більш агресивним налаштуванням шасі. Він матиме гарний баланс, збалансовану масу в передній і задній частині автомобіля (50:50 між осями) – це запорука гарної керованості

На відміну від Cooper, який також буде доступний з п’ятидверним кузовом і з двигуном внутрішнього згоряння, Aceman буде продаватися тільки як п’ятидверний електромобіль. Він має п’ять сидінь, а не чотири, як у Cooper, і матиме більший акцент на практичності. Наприклад, між передніми сидіннями є ширший, ніж у Cooper, проріз, призначений для того, щоб пасажири могли покласти невелику сумку

На панелі приладів домінує новий круглий сенсорний екран Mini, який стане першим круглим сенсорним OLED-інтерфейсом, який з’явиться на серійних автомобілях. Він використовується для більшості функцій, але фірмовий ряд тумблерів залишився під інформаційно-розважальною системою, а на кермі збереглися кнопки для медіа, режимів руху і круїз-контролю

Перший погляд на Mini Aceman до дебюту — photo 4

Поставки Aceman розпочнуться до кінця року, причому автомобілі спочатку надходитимуть із заводу в Китаї. Однак з 2026 року виробництво Aceman для Європи переміститься на історичний завод в Оксфорді, завдяки інвестиціям BMW у розмірі 600 мільйонів фунтів стерлінгів. Фінансування, підтримане урядом Великобританії, гарантує збереження 4000 робочих місць

Очікується, що ціна буде трохи вищою, ніж у Cooper, але він все одно має потіснити основних конкурентів, серед яких Jeep Avenger та Volvo EX30 – хоча кожен з цих автомобілів пропонує більший запас ходу, ніж очікується від Aceman

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK