Американський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат
До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру шасі, але відмінності у потужності і можливостях залежать від класу вантажівки

Найменша машина серед новинок — Peterbilt 536EV
Її максимальна потужність сягає 470 кінських сил, а крутний момент — 1491 Нм. Батарея на 250 кВт-год забезпечує пробіг до 322 кілометрів на повному заряді. Поповнення батареї від 0 до 80% триває приблизно 80 хвилин. Вантажівка сертифікована як Class 6, має допустиму повну масу 26 000 фунтів (11 793 кілограми) і може працювати з додатковим електричним приводом ePTO на 25 кВт. Такий формат добре підходить для регіональних перевезень, кур’єрських служб і комерційних маршрутів у межах міської зони

Наступний у лінійці — Peterbilt 537EV
Він належить до Class 7 і має допустиму повну масу 33 000 фунтів (14 969 кілограмів). Максимальна потужність досягає 605 кінських сил, а крутний момент складає до 2508 Нм. Для цієї моделі пропонують дві батареї: 250 кВт-год, як у молодшої версії, або більший варіант на 375 кВт-год. Старший акумулятор збільшує пробіг до 451 кілометра. Разом із ним доступний і посилений ePTO потужністю 150 кВт, який розширює можливості роботи з вантажним обладнанням

Найважча новинка — Peterbilt 548EV
Вона відповідає стандарту Class 8 і розрахована на повну комбіновану масу до 82 000 фунтів (37 194 кілограмів). Вантажівка використовує той самий електропривід на 605 кінських сил і ті самі варіанти батарей, що й 537EV, але пробіг у цього класу обмежений до 322 кілометрів через підвищене навантаження. Така специфікація робить 548EV придатною для регіональних і спеціалізованих завдань, де важливі тяга, стабільність і можливість роботи з великими вантажами

Усі три моделі мають тридіапазонну трансмісію, великий цифровий дисплей на 15 дюймів із показниками ефективності та інтерфейсом для електровантажівок, а також комплекс допомоги водію Bendix Fusion Stop and Auto Go. Система включає розпізнавання пішоходів і автоматичне керування дальнім світлом. Рекуперативне гальмування працює у трьох режимах, допомагає економити заряд і підвищує контроль над машиною

Нові електровантажівки можна замовити з колісною базою від 4,14 метра і більше. Серед заводських опцій пропонують установку підйомних осей, що стане в пригоді перевізникам, які адаптують машину під різні транспортні завдання
Читати далі
Схожі записиPorsche традиційно не перебільшує можливості своїх електромобілів, а в реальних умовах вони зазвичай демонструють кращі результати, ніж заявлено. Taycan давно зарекомендував себе як один з найприємніших у керуванні електромобілів і водночас один із найшвидших за часом заряджання. Він стабільно перевершує офіційні показники запасу ходу в незалежних випробуваннях і зберігає статус одного з найбільш технологічних серійних […]
11 Грудня 2025
Декілька років тому ці футуристичні фургони сприймалися як символ нового підходу до транспорту, а для компанії Canoo вони мали стати проривом. Проєкт починався амбітно, але завершився банкрутством та повною зупинкою співпраці з державними установами Агентство NASA купило три електромобілі у 2023 році, щоб перевозити астронавтів до стартового майданчика у рамках програми Artemis. Попри ефектний дизайн, […]
11 Грудня 2025
Китайський ринок електромобілів змінюється настільки швидко, що навіть місцевим виробникам інколи складно відстежити темп. Компанії запускають нові моделі одна за одною, і країна вже не просто слідує за світовими тенденціями, а формує їх. Головний двигун цих змін — внутрішній попит, передусім серед молоді та тих, хто обирає свій перший автомобіль Нове дослідження Bloomberg Intelligence показало […]
11 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі