Peugeot e-5008 пропонує сім місць
Новий сімейний електромобіль пропонує найкращий у своєму класі запас ходу і, ймовірно, найнижчу ціну в сегменті
Peugeot e-5008 – це перша пропозиція французького бренду в зростаючому класі електричних семимісних автомобілів. І він пропонує найкращий запас ходу в своєму сегменті та, швидше за все, найнижчу ціну
e-5008 також буде доступний з гібридними силовими установками та, по суті, є подовженою версією Peugeot e-3008. Все, що знаходиться перед передніми сидіннями, ідентичне останньому, включаючи 21-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи, панель управління i-Cockpit і масив з 10 кнопок швидкого доступу i-Toggle
Однак новий 5008 на 250 мм довший та на 50 мм вищий за 3008 і має на 150 мм довшу колісну базу. Завдяки цьому в салоні з’явилося місце для третього ряду сидінь, які підходять для підлітків, та й загалом він забезпечує приблизно стільки ж простору в салоні, як і старий 5008
Доступний об’єм багажника зі всіма сімома піднятими сидіннями збільшився з 167 літрів у попередній моделі до 259 літрів. Зі встановленими п’ятьма сидіннями та складеним третім рядом загальний об’єм багажника 5008 становить 748 літрів – порівняно з 952 літрами у попередній моделі – включаючи 80 літрів, захованих глибоко під знімною підлогою багажника
Лінійку силових агрегатів відкриває м’який гібридний двигун потужністю 134 к.с., який вже використовується у 3008, а після запуску на ринок до нього приєднається гібридна установка з можливістю підзарядки
Чисто електричні варіанти також відповідають моделям e-3008, починаючи з одномоторних автомобілів потужністю 207 к.с. з акумуляторною батареєю ємністю 73 кВт-год, яка забезпечує запас ходу 500 км за циклом WLTP
Автомобілі Long Range оснащені тим самим двигуном і більшим акумулятором на 98 кВт-год, який дозволяє проїхати близько 660 км між підзарядками. Існує також модель з двома двигунами потужністю 315 к.с. і батареєю ємністю 73 кВт-год, яка теж забезпечує запас ходу 500 км
Один з керівників компанії припустив, що 5008 буде коштувати лише трохи дорожче, ніж 3008, натякаючи на стартову ціну нижче 50 000 євро для електричних версій. Це зробило б e-5008 найдешевшим електричним семимісним автомобілем