Пікап KGM О100 4×4 EV піде в серію в 2025 році
Компанія KGM, раніше відома як Ssangyong, збирається вийти на ринок електричних пікапів
Це одна з хвилі нових моделей, які обіцяє представити компанія KGM, переосмислюючи імідж Ssangyong. Цей бренд вона придбала у попереднього власника Mahindra у 2022 році, а зараз намагається одночасно розширювати свою присутність в різних ринкових сегментах та електрифікуючи основні модельні лінійки
Новий двомоторний пікап O100 забезпечить запас ходу близько 300 миль (480 км) і матиме характеристики, які затьмарять більшість бензинових і дизельних конкурентів
Він використовуватиме адаптовану версію платформи Torres EVX для розміщення повнопривідної трансмісії та більшої ємності акумулятора, а також матиме довшу колісну базу та більше місця за задньою віссю для більшої вантажної платформи
Як і у випадку з Torres, більшість компонентів буде надано компанією BYD, але ємність LFP батареї буде збільшена з 73,4 кВт-год до 80,1 кВт-год, а на задній осі буде встановлено другий двигун для значного збільшення потужності порівняно з передньопривідним автомобілем потужністю 204 к.с.
Компанія ще не розкрила вихідну потужність, але показник крутного моменту буде значно перевищувати 340 Нм – хороша новина для буксирувальної здатності та позашляхового потенціалу
Він не планується як заміна пікапу Musso, який є трохи більшим і – як і у випадку з позашляховиками Korando, Rexton і Tivoli – залишиться у продажу у своїй нинішній, розробленій компанією Mahindra формі, поки KGM не випустить прямого наступника
Китайський бренд комерційних автомобілів Maxus, що належить материнській компанії MG SAIC, вже продає пікап T90, але він є виключно задньопривідним і обмежений з точки зору комерційної практичності. Хоча KGM ще не надала повної технічної інформації про O100, попередні технічні характеристики свідчать про те, що він перевершить T90 за запасом ходу, швидкістю і вантажопідйомністю
Поряд з O100, KGM також планує запустити серійну версію позашляховика F100 і новий купе-SUV на платформі Torres, а також ретро-стилізованого наступника Korando, який у своєму дизайні відсилає до оригінальної моделі 1990-х років Також готується до випуску гібридна версія Torres, яка теж використовує силову установку BYD, і мінівен на новій платформі