Щойно після успішного запуску седана SU7, компанія Xiaomi готує фанатів електромобілів до презентації свого наступного електромобіля, позашляховика YU7. Останні зображення, якими поділився генеральний директор компанії Лей Цзюнь, дають нам найчіткіше уявлення про нову модель, показуючи її дизайн та ключові особливості
Візуально YU7 зберігає ту ж саму мову дизайну, з передньою панеллю, майже ідентичною до SU7
Датчик LiDAR на даху вказує на те, що YU7 буде використовувати передові системи допомоги водієві, як і SU7. Позашляховик запропонує широкий вибір колісних дисків, імовірно, заплановано 26 різних дизайнів

Що стосується розмірів, то Xiaomi YU7 має довжину 4999 мм, ширину 1996 мм і висоту 1608 мм при колісній базі 3000 мм. Це робить його трохи більшим за Tesla Model Y, але трохи коротшим за Nio EL8
Спочатку YU7 буде доступний з трьома конфігураціями силових агрегатів
Базова модель оснащена одним заднім електродвигуном потужністю 235 кВт (315 к.с.) і використовує батарею LFP. Моделі вищого рівня будуть пропонувати двомоторну повнопривідну установку потужністю 508 кВт (690 к.с.) або 365 кВт (496 к.с.), залежно від версії. Повнопривідні версії матимуть акумуляторну батарею NMC ємністю 96,3 кВт-год або 101,7 кВт-год – це, знову ж таки, буде залежати від комплектації



Очікується, що Xiaomi YU7 вийде на ринок Китаю в період з червня по липень 2025 року
Ціна, за оцінками, становитиме від 250 000 юанів (28 000 євро) до 400 000 юанів (49 500 євро). Для тих, хто знаходиться за межами Китаю, очікування буде довшим, оскільки Xiaomi планує почати експорт своїх автомобілів на міжнародний ринок з 2027 року

Xiaomi в ударі. Китайські покупці не можуть насититися SU7, а час очікування деяких версій сягає 11 тижнів. SU7 Ultra був розпроданий на пару років вперед, а зараз YU7 вже викликає шалений ажіотаж у соціальних мережах. Компанія щойно закрила черговий раунд фінансування, який допоможе їй прискорити будівництво наступної фази свого виробничого центру
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі