Південна Корея запроваджує нову схему сертифікації акумуляторів щоб зменшити ризики займання електромобілів. Тепер автовиробники будуть зобов’язані розкривати докладну інформацію про своїх постачальників акумуляторів
На вихідних корейський уряд оголосив, що запровадить нову програму сертифікації акумуляторів у жовтні, а не в лютому 2025 року, коли вона мала бути впроваджена спочатку. Виробники повинні будуть отримати схвалення Міністерства землі, інфраструктури та транспорту, яке буде підтверджувати відповідність їхньої продукції місцевим стандартам безпеки. Раніше це було лише добровільним
Виробники також повинні будуть вказувати, звідки походять їхні батареї
За інформацією Reuters, місцеві виробники акумуляторів не мають причин виступати проти цієї програми, але попередили, щоб влада не розповсюджувала серед громадськості інформацію, ніби в пожежах електромобілів винні акумулятори. Адже немає точних даних, які б вказували на те, які саме моделі акумуляторів більш схильні до загоряння
Здійснюються подальші кроки, щоб зробити електромобілі безпечними
Корейська газета JoongAng Daily повідомляє, що кількість розумних зарядних станцій, які запобігають перегріванню електромобілів, буде збільшено до 90 000 одиниць вже до кінця 2024 року. Підземні паркінги також повинні бути обладнані новими пожежними системами
Ці нові правила запроваджуються через кілька тижнів після того, як Mercedes-Benz EQE спалахнув у підземному гаражі житлового будинку. Полум’я швидко поширилося і пошкодило та знищило біля 140 автомобілів. Вона також залишила 1600 домогосподарств без електрики і води на тиждень, що викликало паніку серед населення
Нові правила зарядки з’явились після жалливої пожежі електрокару Mercedes-Benz EQE
Минулого тижня стало відомо, що корейська влада готує правила, які не дозволять електромобілям із зарядом батареї понад 90% в’їжджати в підземні паркінги. На станціях швидкої зарядки в Сеулі також можуть заборонити заряджати корейські позашляховики та інші електромобілі, заряд яких перевищує 80%
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі