Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик
Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду
З моменту виходу на ринок було продано понад 180 тисяч екземплярів, і на неї припадало чотири з п’яти автомобілів Polestar у світі. Успіх очевидний, однак майбутнє цієї моделі залишалося під питанням. Високі імпортні тарифи на китайське виробництво у США та Європі, а також загальне зміщення попиту на кросовери й позашляховики створювали відчуття, що компанія може відмовитися від седаноподібних авто

Та генеральний директор Polestar Майкл Лошеллер чітко дав зрозуміти: відмовлятися від Polestar 2 бренд не збирається. На автосалоні IAA 2025 у Мюнхені він підтвердив журналістам, що нова версія Polestar 2 уже в розробці. За його словами, головна мета — зберегти клієнтів, які довірилися марці й стали її прихильниками: «Ми створили спільноту власників Polestar 2. Я хочу, щоб вони залишалися в нашій родині»
У цьому рішенні є певна суперечність: попередній головний дизайнер Volvo Томас Інгенлат ще півтора року тому заявляв, що Polestar 2 не матиме прямого наступника. Тоді все виглядало так, ніби компанія готує лише новий кросовер. Тепер же зрозуміло, що Polestar 2 залишиться у модельному ряді поряд із позашляховиками Polestar 3, Polestar 4 і майбутнім Polestar 7
Питання виробництва нового покоління Polestar 2 поки що відкрите
Сьогодні всі екземпляри випускають у Китаї, але для ринків з жорсткими тарифами це стає проблемою. У США модель узагалі перестала продаватися після введення 100% мита, і багато клієнтів змушені були переключитися на Tesla Model 3, Hyundai Ioniq 6 чи BMW i4. Tesla при цьому виграла найбільше, адже виробляє свої машини локально та не потрапляє під дію тарифів

Polestar розглядає варіант налагодити виробництво у США, де вже працює завод Volvo у Південній Кароліні, який випускає Volvo EX90 і Polestar 3. Там же планують збирати електричний XC60, тож для нового Polestar 2 знадобилося б суттєве розширення виробничих потужностей. Альтернативою може стати європейський завод, але це призведе до підвищення цін через 15% тариф на імпорт
Polestar 2 залишається стратегічно важливою моделлю, яку компанія не готова втратити
Для бренду, який ще формує власну ідентичність, збереження найпопулярнішого автомобіля у лінійці є не лише вдалим комерційним кроком, а й способом утримати лояльність клієнтів у конкурентному середовищі
Читати далі
Схожі записиСуперництво електричних суперседанів щойно отримало нового лідера. Air Sapphire від Lucid здобув титул найшвидшого серійного автомобіля, який коли-небудь тестувало видання Motor Trend, обійшовши не лише Tesla Model S Plaid, але й Porsche Taycan Turbo GT Що робить цей подвиг ще більш вражаючим, так це те, що Air Sapphire досяг його, будучи більшим, важчим та розкішнішим […]
4 Жовтня 2025
Volkswagen знову експериментує з ідеями для інтер’єру, і нова патентна заявка виглядає справжнім випробуванням терпіння водіїв Після невдалого досвіду з тактильними кнопками, які викликали шквал критики, компанія поступово повертає фізичні перемикачі на кермо, але водночас пробує зовсім інший підхід. У патенті, поданому в Німеччині, йдеться про систему, що поєднує універсальний перемикач на кермі з відстеженням […]
4 Жовтня 2025
Ford представив у Китаї новий електрифікований Bronco Basecamp, який став третьою моделлю в родині Bronco та здивував незвичною для позашляховика функцією — підйомним дахом Після дебюту на автосалоні в Ченду компанія відкрила прийом замовлень, а перші покупці отримують безкоштовний пакет для кемпінгу з унікальним скляним дахом, який піднімається на 360 мм і створює додатковий простір […]
4 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі