Компанія одразу підкреслила, що зміни настільки масштабні, що фактично мова йде про новий автомобіль
Головне оновлення стосується переходу з архітектури 400 В на сучасну 800-вольтову платформу. Завдяки цьому кросовер тепер підтримує надшвидку зарядку постійним струмом потужністю 350 кВт. Відновлення енергії від 10 до 80% займає лише 22 хвилини, що на чверть швидше, ніж раніше. Такий результат став можливим завдяки новим акумуляторним блокам ємністю 92 та 106 кВт-год, які також забезпечують до 6% більшої ефективності за циклом WLTP
Оновлення торкнулися і силової установки
Polestar розробила новий задній електродвигун власними силами, підвищивши його потужність до 329 к.с. і крутний момент до 480 Нм. У двомоторній конфігурації електромобіль видає вже 536 к.с., що на 53 к.с. більше за попередника, а розгін до «сотні» скоротився до 4,5 секунди. Найпотужніша версія Performance розвиває 671 к.с. і розганяється до 100 км/год лише за 3,8 секунди. Максимальна швидкість обмежена на позначці 230 км/год. Важливо й те, що передній двигун тепер може автоматично відключатися, коли додаткове зчеплення не потрібне, що підвищує запас ходу

Динаміка руху також отримала поліпшення завдяки модернізованим стабілізаторам та новому програмному забезпеченню для кермового управління. Компанія зазначає, що це зробило водіння більш чутливим і захопливим у будь-якій версії Polestar 3
Технологічна частина не менш вражає
Новий процесор NVIDIA DRIVE AGX Orin замінив попередній Xavier і тепер здатний виконувати до 254 трильйонів операцій за секунду. Це у вісім разів більше, ніж раніше, що значно підвищує швидкість обробки даних від датчиків, керування безпекою та оптимізацію роботи акумулятора. Приємний бонус для нинішніх власників Polestar 3 – можливість безкоштовно замінити старий процесор на новий у сервісному центрі з початку наступного року

Компанія також спростила лінійку назв комплектацій: тепер вони поділяються лише на Rear Motor, Dual Motor та Performance. Додано й візуальні акценти – ремені безпеки тепер відрізняються залежно від версії, зокрема у топовій модифікації вони повністю виконані у золотому кольорі. Також з’явилися нові пакети оснащення: Climate (з підігрівом задніх сидінь і керма) та Prime, який поєднує одразу кілька опційних рішень, включно з тонованим склом
Зовні змін небагато, але палітра кольорів поповнилася відтінком Storm, а логотип Polestar 3 на дверях став більшим і доповнився позначенням комплектації. В інтер’єрі відтепер стандартом є екологічна оббивка MicroTech у відтінку Charcoal та оздоблення з переробленого алюмінію

Старт продажів оновленого Polestar 3 розпочнеться у Великій Британії, де перша партія вже розпродана. Пізніше модель стане доступною й на інших ринках, хоча набір опцій може дещо відрізнятися залежно від країни
Читати далі
Схожі записиНовий Aspark Owl Roadster, створений на основі купе Owl, відкриває для водія спектр емоцій, які ще донедавна здавалися недосяжними навіть у світі найрадикальніших електрогіперкарів. Чотири електромотори та відсутність даху перетворюють його не на черговий дорогий суперкар, а на справжній експеримент із технологічних можливостей, поданий у формі дорожнього витвору мистецтва. Початкова ціна сягає позначки у $3,5 […]
28 Листопада 2025
Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]
28 Листопада 2025
Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі