Компанія одразу підкреслила, що зміни настільки масштабні, що фактично мова йде про новий автомобіль
Головне оновлення стосується переходу з архітектури 400 В на сучасну 800-вольтову платформу. Завдяки цьому кросовер тепер підтримує надшвидку зарядку постійним струмом потужністю 350 кВт. Відновлення енергії від 10 до 80% займає лише 22 хвилини, що на чверть швидше, ніж раніше. Такий результат став можливим завдяки новим акумуляторним блокам ємністю 92 та 106 кВт-год, які також забезпечують до 6% більшої ефективності за циклом WLTP
Оновлення торкнулися і силової установки
Polestar розробила новий задній електродвигун власними силами, підвищивши його потужність до 329 к.с. і крутний момент до 480 Нм. У двомоторній конфігурації електромобіль видає вже 536 к.с., що на 53 к.с. більше за попередника, а розгін до «сотні» скоротився до 4,5 секунди. Найпотужніша версія Performance розвиває 671 к.с. і розганяється до 100 км/год лише за 3,8 секунди. Максимальна швидкість обмежена на позначці 230 км/год. Важливо й те, що передній двигун тепер може автоматично відключатися, коли додаткове зчеплення не потрібне, що підвищує запас ходу
Динаміка руху також отримала поліпшення завдяки модернізованим стабілізаторам та новому програмному забезпеченню для кермового управління. Компанія зазначає, що це зробило водіння більш чутливим і захопливим у будь-якій версії Polestar 3
Технологічна частина не менш вражає
Новий процесор NVIDIA DRIVE AGX Orin замінив попередній Xavier і тепер здатний виконувати до 254 трильйонів операцій за секунду. Це у вісім разів більше, ніж раніше, що значно підвищує швидкість обробки даних від датчиків, керування безпекою та оптимізацію роботи акумулятора. Приємний бонус для нинішніх власників Polestar 3 – можливість безкоштовно замінити старий процесор на новий у сервісному центрі з початку наступного року
Компанія також спростила лінійку назв комплектацій: тепер вони поділяються лише на Rear Motor, Dual Motor та Performance. Додано й візуальні акценти – ремені безпеки тепер відрізняються залежно від версії, зокрема у топовій модифікації вони повністю виконані у золотому кольорі. Також з’явилися нові пакети оснащення: Climate (з підігрівом задніх сидінь і керма) та Prime, який поєднує одразу кілька опційних рішень, включно з тонованим склом
Зовні змін небагато, але палітра кольорів поповнилася відтінком Storm, а логотип Polestar 3 на дверях став більшим і доповнився позначенням комплектації. В інтер’єрі відтепер стандартом є екологічна оббивка MicroTech у відтінку Charcoal та оздоблення з переробленого алюмінію
Старт продажів оновленого Polestar 3 розпочнеться у Великій Британії, де перша партія вже розпродана. Пізніше модель стане доступною й на інших ринках, хоча набір опцій може дещо відрізнятися залежно від країни
Читати далі
Схожі записиMercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]
2 Жовтня 2025Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду […]
2 Жовтня 2025Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]
2 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі