Французький хот-хетч коштує майже втричі дорожче за Hyundai Ioniq 5 N, але сотні покупців вже внесли величезний депозит, щоб отримати свій екземпляр
Ще у квітні компанія Renault здивувала автомобільний світ, м’яко кажучи, шокуючим цінником. Вони оголосили, що їхній ширококузовний, повністю електричний R5 Turbo 3E – сучасний триб’ют легендарному ралійному Renault 5 Turbo – обійдеться покупцям у приголомшливі €155 000. Звісно, багато хто скептично поставився до ідеї, що електричний хот-хетч може коштувати дорожче за новий Porsche 911 GTS. Але, як виявилося, попит на цей електромобіль… шокуюче великий
На річних загальних зборах у Франції Renault поділилася цікавою новиною: всього за тиждень після офіційного відкриття “книги замовлень” на R5 Turbo 3E, компанія отримала вражаючі 850 замовлень! І це при тому, що планується виготовити лише 1980 одиниць. Що робить цю цифру ще більш примітною, так це процес отримання права на купівлю. Зарезервувати місце в черзі за цим гіпер-хетчем виявилося трохи складніше – і значно дорожче, ніж можна було уявити
Солідний депозит за солідну ціну
Щоб отримати можливість придбати Renault R5 Turbo 3E, потенційним покупцям необхідно було внести неповертаємий депозит у розмірі €45 000. Це означає, що Renault вже поклав до своєї кишені значні €38,25 мільйона лише у вигляді депозитів. У компанії підтвердили, що ці кошти допоможуть завершити розробку цього гарячого електричного проекту. Отже, не лише компанія, але й самі покупці активно інвестують в цю “електричну мрію”
Варто зазначити, що лише через кілька днів після того, як Renault оголосив про відкриття замовлень, керівник компанії Фабріс Камболів (Fabrice Cambolive) на своїй сторінці в LinkedIn підтвердив, що вже було розміщено 500 замовлень від клієнтів, а також додаткові 200 від дилерів. Очевидно, у світі є багато людей, готових витратити надзвичайну суму грошей на щось дійсно захоплююче від Renault
Вражаючі характеристики за відповідну ціну
Renault R5 Turbo 3E побудований на базі карбонового монокока, а привід здійснюється двома електромоторами, розташованими біля задніх коліс (так звані in-wheel motors). Разом вони видають сукупну потужність 540 кінських сил, що дозволяє цьому компактному “малюку” розганятися до 100 км/год всього за 3,5 секунди
Під цим “шаленим” кузовом ховається акумуляторна батарея ємністю 70 кВт-год та 800-вольтова електрична архітектура. Очікується, що вона забезпечить автомобілю запас ходу понад 400 кілометрів на одному заряді. А якщо потрібно швидко поповнити енергію, 15-хвилинна сесія на швидкій зарядці дозволить збільшити заряд з 15% до 80%
Отже, хоча Renault R5 Turbo 3E коштує як “крило літака”, покупці отримують взамін дійсно серйозний рівень продуктивності та ексклюзивності. Попит в рази перевищує очікування, попри надвисокий цінник, свідчить про те, що унікальні та емоційні електромобілі знаходять свого покупця, готового платити за інновації, спадщину та винятковість. І це чудовий знак для класичних виробників суперкарів, які досі вагаються щодо переходу в еру електромобільності
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі