Porsche готує електричний семимісний кросовер!
З’явились перші шпигунські фото найбільшого кросовера Porsche, який стане серійним лише в 2027 році
Найбільший і найрозкішніший автомобіль Porsche під кодовою назвою K1 задуманий як конкурент Mercedes-Benz EQS SUV та BMW iX, але з додатковими перевагами у вигляді третього ряду сидінь. Перші зображення підтверджують таке позиціонування, оскільки прототип має таку ж висоту, як і Cayenne, але більш пласку лінію даху і пряму задню частину, а також довшу колісну базу і меншу висоту посадки
За прогалинами в камуфляжі видно, що він буде візуально близьким до нового Porsche Macan Electric, зі знайомим дизайном світлодіодних фар та обтічним заднім ліхтарем
Джерела в Porsche раніше повідомляли, що K1 довжиною понад п’ять метрів запропонує новий рівень розкоші всередині, потужну ефективність і автоматизоване водіння
Щоб забезпечити відповідні позашляхові можливості, він має можливість значно збільшувати дорожній просвіт, який регулюватиметься за допомогою складної пневматичної підвіски з декількома налаштуваннями
Генеральний директор Porsche Олівер Блюм описав його як “дуже спортивну інтерпретацію позашляховика”, додавши: «Нова концепція автомобіля покликана запропонувати високу продуктивність і автоматизоване водіння з типовою для Porsche керованістю»
Заступник голови правління Лутц Мешке сказав, що K1 “ідеально підходить для китайського ринку”
K1 буде оснащений новітнім синхронним електродвигуном, високопродуктивним акумулятором і технологією швидкої зарядки – розробками, які, за словами інсайдерів зі штаб-квартири компанії в Цуффенхаузені, дозволять підвищити його ціну набагато вище 8 147 160 грн за існуючий Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid з двигуном внутрішнього згоряння
Коли він з’явиться, це буде шостий електромобіль Porsche після Porsche Taycan, електричного Macan, електричного Porsche Boxster і Porsche Cayman, які мають з’явитися у 2025 році, та електричної версії Cayenne, яку попередньо заплановано запустити у 2026 році
K1 стане першим автомобілем, який буде побудований на адаптованій для Porsche платформі від материнської компанії Volkswagen Group, відомій як SSP Sport. Хоча деталей поки що небагато, очікується, що ця платформа запропонує більшу продуктивність, ніж архітектура Premium Platform Electric (PPE), яка лежить в основі електричного Macan і нового Audi Q6 E-tron
Інсайдери повідомили, що K1 працюватиме від електричної системи 920 В для ще швидшої зарядки, ніж моделі на базі PPE з напругою 800 В, і матиме масляне охолодження моторів. Який акумуляторний блок він може використовувати, залишається в таємниці, хоча очікується, що він буде використовувати схему “елемент-шасі” для додаткової структурної цілісності, з ємністю понад 100 кВт-год і запасом ходу за WLTP понад 700 км у найефективнішому варіанті
Проект K1 матиме електронно кероване рульове управління всіма чотирма колесами, яке буде змінювати кут повороту задніх коліс до 5 градусів, щоб забезпечити додаткову маневреність на низьких швидкостях у місті та більшу маневреність на високих швидкостях. Ця функція буде працювати в поєднанні з електронним диференціалом, що забезпечує розподіл крутного моменту між задніми колесами
Найбільший позашляховик Porsche всередині має дивувати простором завдяки низькій підлозі в якій будуть сховані тонкі акумуляторні блоки, що додасть додаткового простору ногам задніх пасажирів. Загалом нова платформа SSP Sport більш просунута за J1, яка використовується в поточному Taycan
Збирати K1 будуть паралельно з електричним Macan на заводі Porsche в Лейпцигу, Німеччина – на тому ж майданчику, де виробляють існуючі Macan, Cayenne та Porsche Panamera