Porsche Taycan GTS встановив рекорд дрифту на льоду
01.02.2025
Porsche встановив новий світовий рекорд Гіннеса за найдовший безперервний дрифт на льоду на електромобілі, використовуючи Taycan GTS як свою зброю. За 46 хвилин інструктор Porsche Experience Єнс Ріхтер пройшов 132 кола льодової траси, подолавши 17 503 км у, здавалося б, нескінченному заносі
Taycan GTS з інструктором Porsche Experience за кермом проїхав 17 503 метри боком
Рекорд було встановлено в Арктичному центрі Porsche у Левіні, Фінляндія, а Taycan GTS був оснащений зимовими шинами Michelin з одноміліметровими шипами. Хоча новий рекорд Гіннеса був досягнутий, він дався нелегко. Ріхтеру довелося відмовитися від першої спроби після того, як він проїхав приблизно 11 км, оскільки льодова траса почала погіршуватися
Однак з настанням темряви температура знизилася, що дозволило доріжці витримати навантаження від важкого електромобіля, який ковзав по поверхні протягом 46 хвилин поспіль. Попередній рекорд у 14 809 метрів було побито
З нашим новим титулом Книги рекордів Гіннеса на льоду, Taycan ще раз довів свої якості та чудову керованість під час дрифту, – сказав Ріхтер після трюку. – І цього разу навіть з повним приводом. Той факт, що Taycan GTS може так добре керуватися навіть в екстремальних умовах, говорить про його відмінне шасі та збалансовані характеристики
Задньопривідний Porsche Taycan утримує абсолютний рекорд у дріфті на електромобілях
Незважаючи на те, що новий рекорд вражає, це далеко не найдовший дрифт, який коли-небудь виконувався, і навіть не найдовший дрифт, зафіксований на Porsche Taycan. Наприкінці 2020 року інструктор Porsche Experience у Німеччині проїхав на задньопривідному Taycan по асфальтованій трасі 42 171 км , встановивши абсолютний рекорд Гіннеса за найдовший дрифт на електромобілі. Однак навіть це не наближається до абсолютного дрифт-рекорду
Витончений електричний седан тепер володіє чотирма окремими світовими рекордами Гіннеса
У 2017 році BMW M5 дрифтував понад вісім годин поспіль, подолавши відстань у 374 км. Цей подвиг став ще більш вражаючим, оскільки автомобіль повинен був дозаправлятися посеред дріфту іншим M5, подібно до того, як винищувач дозаправляється в повітрі. Однак електромобілям не загрожує цей рекорд найближчим часом, якщо тільки технологія зарядки не покращиться, що дозволить у майбутньому заряджати їх надшвидко