Продажі електричних пікапів у Китаї та Південній Кореї стрімко зростають, тоді як ринок США, найбільший для пікапів, рухається у протилежному напрямку. Азійські автовиробники активно розширюють лінійки моделей із електричною та гібридною тягою, і попит на такі пікапи вже виходить за межі локальних ринків
Американська автомобільна культура десятиліттями будувалася навколо великих пікапів і позашляховиків
Такі машини асоціюються з потужністю, простором і свободою пересування. Низькі ціни на пальне та м’які вимоги до витрат пального зробили пікапи основою продажів у США. Дані реєстрацій підтверджують домінування Ford F-Series, Chevrolet Silverado, а також моделей GMC і Ram серед найпопулярніших автомобілів країни

Поки Ford, General Motors і Stellantis відкладають або переглядають плани запуску повністю електричних пікапів, виробники з Азії діють набагато рішучіше. У Південній Кореї за неповний рік кількість реєстрацій пікапів зросла майже на 70%. Основним драйвером став електричний KGM Musso EV, котрий швидко набрав популярність. Навіть моделі без повністю електричної версії демонструють сильний старт. Kia активно експортує пікап Tasman до Австралії та Нової Зеландії, паралельно готуючи електричну модифікацію. Покупці вже зараз цікавляться гібридними версіями з можливістю заряджання від мережі
Зростання інтересу до корейських пікапів пов’язане з їх переходом у категорію повсякденного транспорту. Сучасні електрифіковані платформи, цифрові системи та нижчі витрати на експлуатацію змінюють сприйняття пікапа як виключно робочої машини

Схожа ситуація спостерігається і в Китаї
Продажі пікапів там встановили нові рекорди, а сегмент електричних і гібридних моделей показує найвищі темпи зростання. Лідерами залишаються Great Wall Motors, Changan, SAIC Maxus, JAC і бренд Radar, який вивів на ринок один із перших масових електричних пікапів. Модель Radar R6 вже кілька років поспіль утримує статус найпопулярнішого електричного пікапа в Китаї та почала виходити на ринки Східної Європи, Близького Сходу й Латинської Америки

На цьому тлі ситуація у США виглядає суперечливо
Ford оголосив про завершення виробництва поточної електричної версії F-150 Lightning, зробивши ставку на майбутню модель з розширеним запасом ходу на базі гібридної схеми. Stellantis також відмовився від повністю електричного Ram 1500 REV на користь подібного формату. Паралельно політичні рішення знову відкривають шлях для великих бензинових і гібридних пікапів

У короткій перспективі такий підхід може підтримати продажі на внутрішньому ринку США. Але глобально американські автовиробники ризикують ще більше відстати від Китаю та Південної Кореї, де електричні пікапи набувають усе більшої популярності
Читати далі
Схожі записиНовий Rimac Nevera у спеціальному виконанні приховує значно більше, ніж просто технічні характеристики, і частину деталей його власникам поки що навіть не дозволено розголошувати. Кількість зібраних Rimac Nevera R Founder’s Edition буде обмежена лише десятьма екземплярами. Навіть на тлі стандартної Nevera R, серія якої налічує всього 40 автомобілів, цей варіант виглядає майже недосяжним Nevera R […]
20 Грудня 2025
Електричний Dodge Charger Daytona досі не знаходить покупців, але компанія вирішила піти несподіваним шляхом і різко підняла ціну. Dodge уже приймає замовлення на версію Charger Daytona Scat Pack модельного року 2027, хоча до 2026 ще залишаються тижні. Стартова вартість тепер становить $72 495, і різниця з попередніми цінами виглядає вкрай різкою Для порівняння, Charger Daytona […]
20 Грудня 2025
На ринку США з’явився сонячний тент для вантажної платформи електричного пікапу Rivian R1T, який дозволяє виробляти електроенергію як під час руху, так і на стоянці. Рішення орієнтоване на тих, хто часто виїжджає за межі цивілізації, але не готовий відмовлятися від електроінструментів і сучасних гаджетів Систему розробила компанія Worksport Сонячний тент під назвою SOLIS має вбудовані […]
20 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі