Renault 5 Turbo 3E: електричний монстр у кузові ретро-хетчбека!

17.03.2025
Renault 5 Turbo 3E: електричний монстр у кузові ретро-хетчбека! — photo 34690

Електричне повернення легенди 80-х

Renault зробила правильний вибір, повернувши культову «п’ятірку» у вигляді електрокара, і це підтвердили захоплені відгуки, величезний попит і звання «Автомобіль року». Але французи вирішили не зупинятися і вивели ретро-електричку на новий рівень. Renault 5 Turbo 3E – це 535-сильний електричний триб’ют знаменитій ралійній версії Renault 5 Turbo 1980-х років, який з’явиться у продажу у 2027 році

Зовні він схожий на «звичайний» Renault 5 EV з широкими крилами, однак насправді це абсолютно нова модель на спеціально розробленій алюмінієвій платформі. Від серійного хетчбека залишилося небагато: задні ліхтарі, дзеркала та, можливо, певний рівень ностальгії. За масою (1450 кг) цей заряджений малюк близький до VW Golf GTI, але з набагато серйознішими характеристиками

Renault 5 Turbo 3E: електричний монстр у кузові ретро-хетчбека! — photo 2

Два мотори, дрифт-режим і серйозна швидкість

Замість традиційного переднього приводу, як у звичайного Renault 5, Turbo 3E отримав два потужні електромотори, вбудовані у задні колеса. Кожен видає по 200 кВт (268 к.с.), що разом дає вражаючі 535 к.с. І так, у нього є дрифт-режим, який дозволяє входити в ефектні заноси, як на справжньому ралійному авто. Допоможе в цьому вертикальне ралійне гальмо, що передбачає класичний стиль керування

Renault 5 Turbo 3E: електричний монстр у кузові ретро-хетчбека! — photo 3

Розгін до 100 км/год займає менше ніж 3,5 секунди – це приблизно той же рівень, що й у Hyundai Ioniq 5 N. Акумулятор ємністю 70 кВт-год розташований під підлогою, забезпечуючи запас ходу до 400 км у спокійному режимі їзди. Однак головна фішка – електросистема на 800 В, яка дозволяє заряджатися потужністю 350 кВт, поповнюючи заряд від 15% до 80% всього за 15 хвилин

Порівняно з базовим Renault 5, колісна база Turbo 3E збільшена на 30 мм (до 2570 мм), а лобове скло зрушене назад для кращого балансу пропорцій. Renault також зазначає, що платформа була розроблена фахівцями Alpine – тож не дивуйтеся, якщо незабаром ми побачимо її в електричному спорткарі Alpine A110

Renault 5 Turbo 3E: електричний монстр у кузові ретро-хетчбека! — photo 4

Культові кольори та поки що невідома ціна

Turbo 3E отримав фірмову кольорову палітру, що віддає шану знаменитому ліврею Tour de Corse 1982 року, проте Renault обіцяє й інші варіанти оформлення – як ретро, так і сучасні. Також будуть численні опції персоналізації, які допоможуть забезпечити витончене розставання покупців зі своїми грошима

Renault 5 Turbo 3E: електричний монстр у кузові ретро-хетчбека! — photo 5

Скільки саме доведеться викласти за один із 1980 примірників (саме стільки Turbo 3E випустять на честь року дебюту оригінальної ралійної версії), поки що невідомо. Але очевидно, що він опиниться у сегменті «молодших» суперкарів. Продажі в США не плануються, однак жителі Європи, Близького Сходу, Японії та Австралії зможуть оформити попереднє замовлення вже в найближчі тижні, а перші поставки очікуються у 2027 році

Renault 5 Turbo 3E: електричний монстр у кузові ретро-хетчбека! — photo 6
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK