Renault 5 Turbo, який був іконою в 1980-х, повертається у новому електричному вигляді. Компанія Renault підтвердила, що потужний задньопривідний хетчбек вийде у серійне виробництво. Ця модель стане не лише даниною класичному Turbo, але й змагатиметься з сучасними електричними хетчбеками, такими як Abarth 500e, Mini John Cooper Works і MG4 XPower
Новий Renault 5 Turbo 3E оснащений двома задніми електродвигунами, які генерують понад 500 к.с. Це втричі більше, ніж мав його попередник з 1,4-літровим турбодвигуном на 160 к.с. Розгін до 100 км/год займає лише 3,5 секунди, що робить його на 0,3 секунди швидшим за MG4 XPower із 429 к.с.
Відродження легенди: електричний Renault 5 Turbo
Renault 5 Turbo 3E зберіг деякі елементи дизайну свого попередника. Відсутність задніх дверей замінено на бічні вентиляційні отвори, а широкі колісні арки є відсилкою до класичного R5 Turbo. На автомобіль встановлені масивні 20-дюймові колеса з шинами 245/35 спереду і 275/35 ззаду
Для забезпечення жорсткості конструкції використовується “карбонова суперструктура”, яка є легкою та надзвичайно міцною. Маса моделі не розкривається, але концепт-кар з двома двигунами важив 1500 кг, що трохи більше за Alpine A290 із 1480 кг
Порівняння з попередниками
Як і класичний Renault 5 Turbo, новий електрохетчбек має задній привід. У 1980-х базова версія Renault 5 мала передній привід із двигуном спереду, тоді як Turbo-версія отримала середньомоторну компоновку з приводом на задні колеса
Електричний Renault 5 Turbo 3E також перевершує попередні унікальні електричні моделі компанії. Наприклад, Zoe E-Sport 2017 року мав 460 к.с., а концепт R5 Turbo 3E 2022 року — 375 к.с. Серійна модель обіцяє бути ще потужнішою, хоча й з високою ціною та обмеженим тиражем
Ринкові очікування
Renault 5 Turbo 3E має з’явитися у продажу в 2026 році. Цей автомобіль, хоч і не призначений для масового ринку, стане яскравим прикладом поєднання спадщини класичних автомобілів із сучасними технологіями. Renault планує продовжувати традиції створення унікальних автомобілів, і, можливо, в майбутньому ми побачимо навіть середньомоторний Clio
Renault 5 Turbo 3E — це сміливе повернення легенди, яке поєднує стиль, продуктивність і технологічність, роблячи його ідеальним вибором для любителів електричних спорткарів
Читати далі
Схожі записиУ контексті стрімкого зростання ринку електромобілів в Україні, де кількість EV зросла на понад 50% за останній рік (за даними Міністерства інфраструктури), додатки з пошуку і бронювання зарядних станцій стають не просто зручністю, а необхідністю. Вони допомагають подолати “зарядну тривогу” – страх вичерпання батареї в дорозі – і сприяють екологічній трансформації транспорту, адже Україна активно […]
19 Серпня 2025Випробувальну арену створив китайський автогігант BYD в Чженчжоу – це спеціалізована всюдихідна траса для транспортних засобів на нових джерелах енергії (NEV). В проєкт інвестували 5 мільярдів юанів (близько 700 мільйонів доларів США), його площа складає понад 150 000 квадратних метрів BYD, який з 2022 року повністю відмовився від виробництва бензинових авто на користь електричних (EV) […]
19 Серпня 2025Із хаосу народжується порядок. Минулого року автомобільний світ сколихнуло одне з найхаотичніших рішень Ілона Маска — раптове звільнення всієї команди, відповідальної за легендарну мережу Tesla Supercharger. Це рішення викликало шок і поставило під сумнів майбутнє зарядної інфраструктури компанії. Але з попелу цього суперечливого кроку постав новий, амбітний проєкт: компанія Hubber, заснована ключовими архітекторами мережі Supercharger […]
19 Серпня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі