Renault 5 Turbo, який був іконою в 1980-х, повертається у новому електричному вигляді. Компанія Renault підтвердила, що потужний задньопривідний хетчбек вийде у серійне виробництво. Ця модель стане не лише даниною класичному Turbo, але й змагатиметься з сучасними електричними хетчбеками, такими як Abarth 500e, Mini John Cooper Works і MG4 XPower
Новий Renault 5 Turbo 3E оснащений двома задніми електродвигунами, які генерують понад 500 к.с. Це втричі більше, ніж мав його попередник з 1,4-літровим турбодвигуном на 160 к.с. Розгін до 100 км/год займає лише 3,5 секунди, що робить його на 0,3 секунди швидшим за MG4 XPower із 429 к.с.
Відродження легенди: електричний Renault 5 Turbo
Renault 5 Turbo 3E зберіг деякі елементи дизайну свого попередника. Відсутність задніх дверей замінено на бічні вентиляційні отвори, а широкі колісні арки є відсилкою до класичного R5 Turbo. На автомобіль встановлені масивні 20-дюймові колеса з шинами 245/35 спереду і 275/35 ззаду
Для забезпечення жорсткості конструкції використовується “карбонова суперструктура”, яка є легкою та надзвичайно міцною. Маса моделі не розкривається, але концепт-кар з двома двигунами важив 1500 кг, що трохи більше за Alpine A290 із 1480 кг
Порівняння з попередниками
Як і класичний Renault 5 Turbo, новий електрохетчбек має задній привід. У 1980-х базова версія Renault 5 мала передній привід із двигуном спереду, тоді як Turbo-версія отримала середньомоторну компоновку з приводом на задні колеса
Електричний Renault 5 Turbo 3E також перевершує попередні унікальні електричні моделі компанії. Наприклад, Zoe E-Sport 2017 року мав 460 к.с., а концепт R5 Turbo 3E 2022 року — 375 к.с. Серійна модель обіцяє бути ще потужнішою, хоча й з високою ціною та обмеженим тиражем
Ринкові очікування
Renault 5 Turbo 3E має з’явитися у продажу в 2026 році. Цей автомобіль, хоч і не призначений для масового ринку, стане яскравим прикладом поєднання спадщини класичних автомобілів із сучасними технологіями. Renault планує продовжувати традиції створення унікальних автомобілів, і, можливо, в майбутньому ми побачимо навіть середньомоторний Clio
Renault 5 Turbo 3E — це сміливе повернення легенди, яке поєднує стиль, продуктивність і технологічність, роблячи його ідеальним вибором для любителів електричних спорткарів
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі