Renault 5 Turbo, який був іконою в 1980-х, повертається у новому електричному вигляді. Компанія Renault підтвердила, що потужний задньопривідний хетчбек вийде у серійне виробництво. Ця модель стане не лише даниною класичному Turbo, але й змагатиметься з сучасними електричними хетчбеками, такими як Abarth 500e, Mini John Cooper Works і MG4 XPower
Новий Renault 5 Turbo 3E оснащений двома задніми електродвигунами, які генерують понад 500 к.с. Це втричі більше, ніж мав його попередник з 1,4-літровим турбодвигуном на 160 к.с. Розгін до 100 км/год займає лише 3,5 секунди, що робить його на 0,3 секунди швидшим за MG4 XPower із 429 к.с.
Відродження легенди: електричний Renault 5 Turbo
Renault 5 Turbo 3E зберіг деякі елементи дизайну свого попередника. Відсутність задніх дверей замінено на бічні вентиляційні отвори, а широкі колісні арки є відсилкою до класичного R5 Turbo. На автомобіль встановлені масивні 20-дюймові колеса з шинами 245/35 спереду і 275/35 ззаду
Для забезпечення жорсткості конструкції використовується “карбонова суперструктура”, яка є легкою та надзвичайно міцною. Маса моделі не розкривається, але концепт-кар з двома двигунами важив 1500 кг, що трохи більше за Alpine A290 із 1480 кг
Порівняння з попередниками
Як і класичний Renault 5 Turbo, новий електрохетчбек має задній привід. У 1980-х базова версія Renault 5 мала передній привід із двигуном спереду, тоді як Turbo-версія отримала середньомоторну компоновку з приводом на задні колеса
Електричний Renault 5 Turbo 3E також перевершує попередні унікальні електричні моделі компанії. Наприклад, Zoe E-Sport 2017 року мав 460 к.с., а концепт R5 Turbo 3E 2022 року — 375 к.с. Серійна модель обіцяє бути ще потужнішою, хоча й з високою ціною та обмеженим тиражем
Ринкові очікування
Renault 5 Turbo 3E має з’явитися у продажу в 2026 році. Цей автомобіль, хоч і не призначений для масового ринку, стане яскравим прикладом поєднання спадщини класичних автомобілів із сучасними технологіями. Renault планує продовжувати традиції створення унікальних автомобілів, і, можливо, в майбутньому ми побачимо навіть середньомоторний Clio
Renault 5 Turbo 3E — це сміливе повернення легенди, яке поєднує стиль, продуктивність і технологічність, роблячи його ідеальним вибором для любителів електричних спорткарів
Читати далі
Схожі записиФірмові тизерні зображення дарують нам перший погляд на наступне покоління седана Toyota Corolla Японський автовиробник готується представити абсолютно новий концепт під легендарним брендом Corolla на майбутній виставці Japan Mobility Show. Новинка, судячи з усього, виглядає як повністю електричний седан. Вона має чіткі стилістичні риси, притаманні сучасним електрокарам, і має повнорозмірні світлодіодні фари. Крім седану, на […]
13 Жовтня 2025Новий Hyundai Ioniq 3 був помічений публічно під час тестування і демонструє такий самий сміливий вигляд, як і концепт Three, котрий компанія Hyundai представила минулого місяця. Ioniq 3 привертає до себе максимальну увагу, і це не дивно, адже вперше ми побачили цю модель трохи більше місяця тому, коли Hyundai показала Concept Three на Мюнхенському автосалоні […]
13 Жовтня 2025Китай коригує політику податкових пільг для транспортних засобів на нових джерелах енергії (NEV) Тепер вимоги стають суворішими, особливо для гібридних автомобілів, котрі підключаються до мережі. Три урядові відомства Китаю — Міністерство промисловості та інформаційних технологій, Міністерство фінансів та Державна податкова адміністрація — спільно опублікували нові технічні вимоги для NEV, котрі матимуть право на податкові пільги […]
13 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі