Renault знову звертається до власної історії для натхнення. Цього разу французи згадали Estafette, культовий фургон середини ‚60-х років, та створили концепт електричного комерційного автомобіля, який показує майбутнє міських фургонів Renault. В компанії обіцяють запустити його в серійне виробництво у 2026 році
Renault представила концепт електричного фургона Estafette, який є прообразом майбутнього серійного фургона
Хоча Estafette створено не так відверто ретро, як новий електричний хетчбек 5 або купе R17, його назва та стилістичні риси, такі як круглі фари, запозичені від оригінального фургона Estafette, який був звичним явищем на французьких дорогах з моменту його запуску в 1959 році і до того, як він був знятий з виробництва в 1980 році
Estafette отримав свою назву і стилістику від популярного в 1960-х і 70-х роках фургона Renault
Estafette побудований на платформі FlexEVan, розробленій спільно з Volvo та логістичним гігантом CMA CGM Group, і при довжині 4870 мм займає стільки ж місця на дорозі, як і Renault Kangoo. Але автовиробник стверджує, що він має маневреність Clio і ємність вантажного відсіку 7,1 м2, що не поступається набагато більшому фургону Trafic. Незвичайно велика висота у 2590 мм дозволяє водіям проходити по всій довжині – від кабіни до задньої частини вантажного відсіку, не опускаючи голову
Двері ззаду відкочуються, щоб відкрити всю висоту фургона для легкого завантаження на вантажних майданчиках, а на маршруті доставки водії використовують передні бічні двері для розвантаження. Renault стверджує, що розумна конструкція розсувних дверей полегшує їх відкривання та закривання, а завдяки тому, що вони втягуються по прямій лінії, а не витягуються назовні, зменшується навантаження на зап’ястя водія. Але нам здається, що тягати великі ящики по кабіні – це неприємно
Деталі силового агрегату тримаються в таємниці, але фургон використовує платформу FlexEVan, розроблену спільно з Volvo
Renault стверджує, що веселий дизайн і яскраві кольори допоможуть покласти край нудним, непримітним фургонам. І всередині він виглядає набагато цікавіше, ніж більшість фургонів. В кабіні водій взаємодіятиме з 7-дюймовим цифровим кластером приладів і окремим 12-дюймовим сенсорним екраном в центрі панелі приладів, призначеним для запуску різних додатків, які можуть знадобитися в різних ситуаціях. Під екраном і на кермі розташовані віджети для зберігання улюблених додатків, а також пара 10-дюймових вертикальних екранів біля обох дзеркал заднього виду
Французький бренд не розкрив, який тип електричної трансмісії використовує Estafette, але враховуючи, що фургон призначений саме для міського використання, йому не знадобиться велика потужність або масивна батарея
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі