Renault знову звертається до власної історії для натхнення. Цього разу французи згадали Estafette, культовий фургон середини ‚60-х років, та створили концепт електричного комерційного автомобіля, який показує майбутнє міських фургонів Renault. В компанії обіцяють запустити його в серійне виробництво у 2026 році
Renault представила концепт електричного фургона Estafette, який є прообразом майбутнього серійного фургона

Хоча Estafette створено не так відверто ретро, як новий електричний хетчбек 5 або купе R17, його назва та стилістичні риси, такі як круглі фари, запозичені від оригінального фургона Estafette, який був звичним явищем на французьких дорогах з моменту його запуску в 1959 році і до того, як він був знятий з виробництва в 1980 році
Estafette отримав свою назву і стилістику від популярного в 1960-х і 70-х роках фургона Renault




Estafette побудований на платформі FlexEVan, розробленій спільно з Volvo та логістичним гігантом CMA CGM Group, і при довжині 4870 мм займає стільки ж місця на дорозі, як і Renault Kangoo. Але автовиробник стверджує, що він має маневреність Clio і ємність вантажного відсіку 7,1 м2, що не поступається набагато більшому фургону Trafic. Незвичайно велика висота у 2590 мм дозволяє водіям проходити по всій довжині – від кабіни до задньої частини вантажного відсіку, не опускаючи голову
Двері ззаду відкочуються, щоб відкрити всю висоту фургона для легкого завантаження на вантажних майданчиках, а на маршруті доставки водії використовують передні бічні двері для розвантаження. Renault стверджує, що розумна конструкція розсувних дверей полегшує їх відкривання та закривання, а завдяки тому, що вони втягуються по прямій лінії, а не витягуються назовні, зменшується навантаження на зап’ястя водія. Але нам здається, що тягати великі ящики по кабіні – це неприємно




Деталі силового агрегату тримаються в таємниці, але фургон використовує платформу FlexEVan, розроблену спільно з Volvo
Renault стверджує, що веселий дизайн і яскраві кольори допоможуть покласти край нудним, непримітним фургонам. І всередині він виглядає набагато цікавіше, ніж більшість фургонів. В кабіні водій взаємодіятиме з 7-дюймовим цифровим кластером приладів і окремим 12-дюймовим сенсорним екраном в центрі панелі приладів, призначеним для запуску різних додатків, які можуть знадобитися в різних ситуаціях. Під екраном і на кермі розташовані віджети для зберігання улюблених додатків, а також пара 10-дюймових вертикальних екранів біля обох дзеркал заднього виду
Французький бренд не розкрив, який тип електричної трансмісії використовує Estafette, але враховуючи, що фургон призначений саме для міського використання, йому не знадобиться велика потужність або масивна батарея
Читати далі
Схожі записиGeneral Motors повідомила про значне зростання популярності своєї системи допомоги водієві Super Cruise. Кількість користувачів, які активно користуються функцією безконтактного керування, перевищила пів мільйона — майже вдвічі більше, ніж торік. Така динаміка стала одним із найважливіших досягнень компанії у сфері розвитку автономного водіння та створення нових джерел прибутку Система Super Cruise дозволяє рухатися без утримання […]
22 Жовтня 2025
Американський виробник електромобілів Rivian знову відзначився оригінальним святковим оновленням. На честь Хелловіну компанія підготувала для власників моделей R1S і R1T особливе оновлення програмного забезпечення, яке додає до їхніх електромобілів атмосферу моторошного свята. Тепер позашляховики та пікапи Rivian можуть не лише світитися й видавати дивні звуки, а й реагувати на рух перехожих, створюючи справжню хелловінську виставу […]
22 Жовтня 2025
В Австралії розгорівся скандал навколо компанії BYD, після того як понад 1600 її автомобілів виявили на території популярного аквапарку Jamberoo, розташованого приблизно за півтори години їзди від Сіднея. Місцева рада Кіами з’ясувала, що парк розваг використовувався як склад без будь-якого офіційного дозволу, порушуючи правила землекористування BYD, чий злет на австралійському ринку став справжньою сенсацією, дебютував […]
22 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі