Renault знову звертається до власної історії для натхнення. Цього разу французи згадали Estafette, культовий фургон середини ‚60-х років, та створили концепт електричного комерційного автомобіля, який показує майбутнє міських фургонів Renault. В компанії обіцяють запустити його в серійне виробництво у 2026 році
Renault представила концепт електричного фургона Estafette, який є прообразом майбутнього серійного фургона

Хоча Estafette створено не так відверто ретро, як новий електричний хетчбек 5 або купе R17, його назва та стилістичні риси, такі як круглі фари, запозичені від оригінального фургона Estafette, який був звичним явищем на французьких дорогах з моменту його запуску в 1959 році і до того, як він був знятий з виробництва в 1980 році
Estafette отримав свою назву і стилістику від популярного в 1960-х і 70-х роках фургона Renault




Estafette побудований на платформі FlexEVan, розробленій спільно з Volvo та логістичним гігантом CMA CGM Group, і при довжині 4870 мм займає стільки ж місця на дорозі, як і Renault Kangoo. Але автовиробник стверджує, що він має маневреність Clio і ємність вантажного відсіку 7,1 м2, що не поступається набагато більшому фургону Trafic. Незвичайно велика висота у 2590 мм дозволяє водіям проходити по всій довжині – від кабіни до задньої частини вантажного відсіку, не опускаючи голову
Двері ззаду відкочуються, щоб відкрити всю висоту фургона для легкого завантаження на вантажних майданчиках, а на маршруті доставки водії використовують передні бічні двері для розвантаження. Renault стверджує, що розумна конструкція розсувних дверей полегшує їх відкривання та закривання, а завдяки тому, що вони втягуються по прямій лінії, а не витягуються назовні, зменшується навантаження на зап’ястя водія. Але нам здається, що тягати великі ящики по кабіні – це неприємно




Деталі силового агрегату тримаються в таємниці, але фургон використовує платформу FlexEVan, розроблену спільно з Volvo
Renault стверджує, що веселий дизайн і яскраві кольори допоможуть покласти край нудним, непримітним фургонам. І всередині він виглядає набагато цікавіше, ніж більшість фургонів. В кабіні водій взаємодіятиме з 7-дюймовим цифровим кластером приладів і окремим 12-дюймовим сенсорним екраном в центрі панелі приладів, призначеним для запуску різних додатків, які можуть знадобитися в різних ситуаціях. Під екраном і на кермі розташовані віджети для зберігання улюблених додатків, а також пара 10-дюймових вертикальних екранів біля обох дзеркал заднього виду
Французький бренд не розкрив, який тип електричної трансмісії використовує Estafette, але враховуючи, що фургон призначений саме для міського використання, йому не знадобиться велика потужність або масивна батарея
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі