Flexis Mobility з’явилася на ринку минулого року як спільне підприємство Renault Group, Volvo Group і судноплавної компанії CMA CGM. Зараз ми бачимо плоди їхньої співпраці: компанія представила три нові комерційні фургони
В умовах бурхливого зростання онлайн-продажів, фургони для доставки стають гарячим товаром
Розроблені, щоб створити революцію в міській логістиці, всі три фургони базуються на електричній платформі і мають спільну електронну архітектуру. Моделі також отримали інтер’єр, що налаштовується під індивідуальні потреби водія, а також низьку висоту підлоги, для полегшення завантаження і розвантаження пакунків
Flexis також заявила, що клієнти можуть розраховувати на запас ходу в циклі WLTP до 450 км, а також на можливість швидкої зарядки: зарядка від 20% до 80% займатиме менш ніж 20 хвилин. Компанія також приділила увагу ергономіці та безпеці водія, зазначивши, що сидіння було спеціально розташоване таким чином, щоб зменшити навантаження на коліна. Це важливо, оскільки водіям, можливо, доведеться вставати і сідати 250 разів на день
Компанія Flexis представила три нові комерційні фургони, які будуть запущені в Європі наступного року
Виробник поки не вдається в подробиці, але їхня модель Step-in – це середній фургон з розсувними передніми дверима. Між кабіною та вантажним відсіком є легкий доступ, а висота 1900 мм дозволяє водіям легко пересуватися всередині
Cargo Van – це міський транспортний засіб для доставки «останньої милі», який має «легко конвертовану платформу», що «здатна інтегрувати різні за шириною, висотою та розміром спальні місця, а також модульні рішення, включаючи рефрижераторні бокси». Модель також має традиційні передні двері, а також низьку висоту кабіни
Фургон Panel Van, мабуть, найцікавіший з трьох, оскільки він виглядає готовим кинути виклик важковаговикам індустрії. Компанія Flexis стверджує, що модель матиме чудову маневреність, загальну висоту 1900 мм і «багатоцільовий дизайн, який враховує всі обмеження поточних ринкових пропозицій». Він також виглядає досить добре, що трохи дивно для комерційного транспортного засобу
Фургони будуватимуться на заводі Renault в Сандувілі, а перші поставки заплановані на 2026 рік
Flexis продаватиме транспортні засоби безпосередньо автопаркам і логістичним компаніям, але також постачатиме їх Renault, яка «поширюватиме їх під власними брендами у своїх торгових мережах»
З березня минулого року було побудовано 20 прототипів, які вже напрацювали понад 9000 годин водіння. У Flexis також зазначили, що отримали десять листів про наміри їх замовити від логістичних провайдерів у Франції, Німеччині та Великобританії. Серед них Colis Privé, DB Schenker та HIVED
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі