Renault і Volvo представили три спільні електричні фургони

01.02.2025
Renault і Volvo представили три спільні електричні фургони — photo 29340

Flexis Mobility з’явилася на ринку минулого року як спільне підприємство Renault Group, Volvo Group і судноплавної компанії CMA CGM. Зараз ми бачимо плоди їхньої співпраці: компанія представила три нові комерційні фургони

В умовах бурхливого зростання онлайн-продажів, фургони для доставки стають гарячим товаром

Розроблені, щоб створити революцію в міській логістиці, всі три фургони базуються на електричній платформі і мають спільну електронну архітектуру. Моделі також отримали інтер’єр, що налаштовується під індивідуальні потреби водія, а також низьку висоту підлоги, для полегшення завантаження і розвантаження пакунків

Flexis також заявила, що клієнти можуть розраховувати на запас ходу в циклі WLTP до 450 км, а також на можливість швидкої зарядки: зарядка від 20% до 80% займатиме менш ніж 20 хвилин. Компанія також приділила увагу ергономіці та безпеці водія, зазначивши, що сидіння було спеціально розташоване таким чином, щоб зменшити навантаження на коліна. Це важливо, оскільки водіям, можливо, доведеться вставати і сідати 250 разів на день

Компанія Flexis представила три нові комерційні фургони, які будуть запущені в Європі наступного року

Виробник поки не вдається в подробиці, але їхня модель Step-in – це середній фургон з розсувними передніми дверима. Між кабіною та вантажним відсіком є легкий доступ, а висота 1900 мм дозволяє водіям легко пересуватися всередині

Cargo Van – це міський транспортний засіб для доставки «останньої милі», який має «легко конвертовану платформу», що «здатна інтегрувати різні за шириною, висотою та розміром спальні місця, а також модульні рішення, включаючи рефрижераторні бокси». Модель також має традиційні передні двері, а також низьку висоту кабіни

Фургон Panel Van, мабуть, найцікавіший з трьох, оскільки він виглядає готовим кинути виклик важковаговикам індустрії. Компанія Flexis стверджує, що модель матиме чудову маневреність, загальну висоту 1900 мм і «багатоцільовий дизайн, який враховує всі обмеження поточних ринкових пропозицій». Він також виглядає досить добре, що трохи дивно для комерційного транспортного засобу

Фургони будуватимуться на заводі Renault в Сандувілі, а перші поставки заплановані на 2026 рік

Flexis продаватиме транспортні засоби безпосередньо автопаркам і логістичним компаніям, але також постачатиме їх Renault, яка «поширюватиме їх під власними брендами у своїх торгових мережах»

З березня минулого року було побудовано 20 прототипів, які вже напрацювали понад 9000 годин водіння. У Flexis також зазначили, що отримали десять листів про наміри їх замовити від логістичних провайдерів у Франції, Німеччині та Великобританії. Серед них Colis Privé, DB Schenker та HIVED

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK