Renault Megane E-Tech став спортивнішим, практичнішим і доступнішим

13.03.2025
Renault Megane E-Tech став спортивнішим, практичнішим і доступнішим — photo 34189

Renault оновив свій електричний Megane E-Tech, додавши спортивну версію та вдосконаливши можливості заряджання. Тепер модель доступна лише у версії EV60 та трьох комплектаціях: Techno, Esprit Alpine і Iconic. Головною новинкою стала комплектація Esprit Alpine, яка додає спортивного стилю досить популярному електромобілю. А ще – ціни стали нижчими!

Renault Megane E-Tech став спортивнішим, практичнішим і доступнішим — photo 2

Дизайн у стилі Alpine та екологічні матеріали

Версія Esprit Alpine вирізняється ексклюзивним матовим сірим кольором Matte Shadow Grey, затемненими 20-дюймовими колесами та чорними логотипами. В салоні – сидіння з екологічної тканини, виготовленої з перероблених матеріалів, доповнені синьою прострочкою та французьким прапором як натяк на співпрацю Renault з дочірньою Alpine. Панель приладів та центральна консоль також отримали чорні та сині акценти, які підкреслюють спортивний характер електрокара

Renault Megane E-Tech став спортивнішим, практичнішим і доступнішим — photo 3

Технологічні оновлення та система “One Pedal”

Окрім косметичних змін, Renault покращив технологічну складову Megane E-Tech. Тепер система рекуперативного гальмування, яку можна регулювати підрульовими перемикачами, отримала режим “One Pedal”. Він дозволяє керувати прискоренням і гальмуванням лише педаллю акселератора, що робить міську їзду плавнішою, зменшує знос гальм і підвищує запас ходу за рахунок відновлення енергії

Renault Megane E-Tech став спортивнішим, практичнішим і доступнішим — photo 4

Швидше заряджання, двосторонній зарядний пристрій та Plug & Charge

Усі Megane E-Tech тепер комплектуються двостороннім зарядним пристроєм на 11 кВт. Це означає, що електромобіль може не лише отримувати енергію, а й віддавати її. Використовуючи спеціальний адаптер, хетчбек може живити побутові прилади або заряджати інші пристрої. У Франції, підключившись до зарядного пристрою та відповідного тарифного плану, власники можуть навіть повертати електроенергію в мережу, що потенційно дозволяє знижувати витрати на електроенергію

Renault Megane E-Tech став спортивнішим, практичнішим і доступнішим — photo 5

Ще одне важливе оновлення – інтеграція Plug & Charge. Нова функція стане частиною Mobilize Charge Pass, та дозволить заряджати автомобіль без карток чи додатків. Достатньо просто підключити зарядний кабель, і система автоматично виконає всі необхідні дії. Mobilize Charge Pass забезпечує доступ до широкої мережі зарядних станцій по всій Європі

Динаміка, ціна та запас ходу

Попри всі зміни, Renault Megane E-Tech залишається компактним хетчбеком, який відчувається як спортивний автомобіль завдяки динамічному шасі та низькому центру маси. Авто оснащене 220-сильним електродвигуном та акумулятором, який забезпечує до 468 км пробігу на одному заряді

Renault Megane E-Tech став спортивнішим, практичнішим і доступнішим — photo 6

У Франції стартові ціни тепер такі:
🔹 Techno – €39 500
🔹 Esprit Alpine – €41 500
🔹 Iconic – €43 000

Це значно дешевше, ніж раніше: початкова EV40 коштувала €42 000, а версія EV60 починалася від €46 000. Тож тепер Megane E-Tech став доступнішим і ще більш технологічним

Renault Megane E-Tech став спортивнішим, практичнішим і доступнішим — photo 7
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK