Renault оновив свій електричний Megane E-Tech, додавши спортивну версію та вдосконаливши можливості заряджання. Тепер модель доступна лише у версії EV60 та трьох комплектаціях: Techno, Esprit Alpine і Iconic. Головною новинкою стала комплектація Esprit Alpine, яка додає спортивного стилю досить популярному електромобілю. А ще – ціни стали нижчими!

Дизайн у стилі Alpine та екологічні матеріали
Версія Esprit Alpine вирізняється ексклюзивним матовим сірим кольором Matte Shadow Grey, затемненими 20-дюймовими колесами та чорними логотипами. В салоні – сидіння з екологічної тканини, виготовленої з перероблених матеріалів, доповнені синьою прострочкою та французьким прапором як натяк на співпрацю Renault з дочірньою Alpine. Панель приладів та центральна консоль також отримали чорні та сині акценти, які підкреслюють спортивний характер електрокара

Технологічні оновлення та система “One Pedal”
Окрім косметичних змін, Renault покращив технологічну складову Megane E-Tech. Тепер система рекуперативного гальмування, яку можна регулювати підрульовими перемикачами, отримала режим “One Pedal”. Він дозволяє керувати прискоренням і гальмуванням лише педаллю акселератора, що робить міську їзду плавнішою, зменшує знос гальм і підвищує запас ходу за рахунок відновлення енергії

Швидше заряджання, двосторонній зарядний пристрій та Plug & Charge
Усі Megane E-Tech тепер комплектуються двостороннім зарядним пристроєм на 11 кВт. Це означає, що електромобіль може не лише отримувати енергію, а й віддавати її. Використовуючи спеціальний адаптер, хетчбек може живити побутові прилади або заряджати інші пристрої. У Франції, підключившись до зарядного пристрою та відповідного тарифного плану, власники можуть навіть повертати електроенергію в мережу, що потенційно дозволяє знижувати витрати на електроенергію

Ще одне важливе оновлення – інтеграція Plug & Charge. Нова функція стане частиною Mobilize Charge Pass, та дозволить заряджати автомобіль без карток чи додатків. Достатньо просто підключити зарядний кабель, і система автоматично виконає всі необхідні дії. Mobilize Charge Pass забезпечує доступ до широкої мережі зарядних станцій по всій Європі
Динаміка, ціна та запас ходу
Попри всі зміни, Renault Megane E-Tech залишається компактним хетчбеком, який відчувається як спортивний автомобіль завдяки динамічному шасі та низькому центру маси. Авто оснащене 220-сильним електродвигуном та акумулятором, який забезпечує до 468 км пробігу на одному заряді

У Франції стартові ціни тепер такі:
🔹 Techno – €39 500
🔹 Esprit Alpine – €41 500
🔹 Iconic – €43 000
Це значно дешевше, ніж раніше: початкова EV40 коштувала €42 000, а версія EV60 починалася від €46 000. Тож тепер Megane E-Tech став доступнішим і ще більш технологічним

Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі