Renault прагне досягти вуглецевої нейтральності в Європі до 2040 року, а по всьому світу — ще через 10 років. Для цього компанія подвоює зусилля у виробництві електромобілів на акумуляторах, але також вірить у майбутнє водневих авто. Emblème — це демонстраційний автомобіль, що поєднує в собі водневий паливний елемент та акумуляторний блок. Схожим чином, як і новий Honda CR-V e:FCEV, цей універсал поєднує технології водню та електрики
Задньопривідний Emblème — гібрид, але незвичайний
Французький виробник вважає Emblème універсалом типу “shooting brake”, хоча дехто може сказати, що в нього занадто багато дверей. Незалежно від стилю кузова, Emblème є концептом, орієнтованим на аеродинаміку, з коефіцієнтом опору всього 0,25. Він виглядає значно цікавіше, ніж звичайні серійні моделі, і є надія, що деякі його дизайнерські рішення знайдуть застосування у продуктових моделях. Emblème великий для концепту, який називають компактним автомобілем: його довжина становить 4,8 метра, а висота — лише 1,52 метра, що надає йому елегантного профілю
Запас ходу та швидкість заправки
Renault заявляє, що Emblème може проїхати до 1000 км “так само швидко, як автомобіль з ДВЗ”. Це припущення базується на двох зупинках для заправки 2,8-кілограмового водневого бака, за умови наявності станцій для заправки, яких на кінець минулого року налічувалося близько тисячі по всьому світу. Кожна заправка займає менше п’яти хвилин, а повний бак дозволяє проїхати 350 км. У місті універсал працює як електромобіль завдяки акумулятору ємністю 40 кВт-год, виготовленому з нікель-марганець-кобальтового (NMC) складу
Провівши розрахунки, можна припустити, що повний заряд батареї дозволить проїхати 300 км, враховуючи, що з двома зупинками на водень водій зможе покрити 700 км. Emblème має задній привід завдяки мотору потужністю 215 кінських сил, розташованому позаду. Цей електродвигун з обмотаним ротором не використовує рідкоземельні метали
Екологічність та маса
Незважаючи на складний силовий агрегат, Emblème не такий важкий, як більшість традиційних гібридів або електромобілів. Renault підкреслює, що споряджена маса автомобіля становить 1750 кг, оскільки інженери намагалися “знайти кожен зайвий кілограм”. Усі ці зусилля спрямовані на те, щоб зробити універсал максимально екологічним. Викиди “від створення до утилізації” були зменшені на 90% у порівнянні з автомобілями подібного розміру
Концепт-кар буде представлений публіці на Паризькому автосалоні 2024 року, який відбудеться з 14 по 20 жовтня, і ми сподіваємось побачити його інтер’єр
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі