Rivian скорочує робочі місця — photo 4671

Rivian скорочує робочі місця

22.02.2024
2 хвилини на прочитання

Це не єдиний виробник електромобілів, який зіткнувся зі зменшенням попиту, але він не здається

Компанія Rivian заявила, що скоротить кількість співробітників на 10% і прогнозує, що виробництво електромобілів в цьому році буде значно нижчим, ніж передбачалося. Керрівництво компанії пов’язує це з простоєм через модернізацію заводу і зменшеннямпопиту на електромобілі в США через високі процентні ставки

Rivian скорочує робочі місця — photo 2

Акції компанії впали приблизно на 17% на торгах після того, як Rivian заявила, що планує виробити 57 000 автомобілів у 2024 році, що значно нижче прогнозу в 81 700 одиниць. Минулого року компанія випустила 57 232 автомобілів

“Ми твердо віримо в повну електрифікацію автомобільної промисловості, але визнаємо в короткостроковій перспективі складні макроекономічні умови”, – заявив генеральний директор RJ Scaringe в своїй заяві в середу

Компанія Rivian, яку підтримує Amazon.com, витрачає всі свої кошти на нарощування виробництва позашляховиків R1S і пікапів R1T, втрачаючи тисячі доларів на кожному виробленому автомобілі, оскільки витрачає їх на будівництво нового заводу в Джорджії 

Rivian скорочує робочі місця — photo 3

Компанія втрачає гроші в той час, коли попит на електромобілі сповільнився, а генеральний директор Tesla Ілон Маск попереджає, що високі відсоткові ставки роблять автомобілі недоступними

Після того, як минулого року компанія не знижувала ціни на свої автомобілі, незважаючи на цінову війну, спровоковану Tesla, цього місяця Rivian піддалась та знизила ціну на свої пікапи R1T і позашляховики R1S на $3 100

Тим часом, Lucid також спрогнозувала виробництво на 2024 рік, яке виявилося набагато нижчим за очікування Уолл-стріт, навіть після того, як минулого тижня вона знизила ціни на свої розкішні електричні седани Lucid Air

Собівартість компанії Rivian становила $7,86 млрд на кінець грудневого кварталу порівняно з $7,94 млрд за попередній тримісячний період

Rivian скорочує робочі місця — photo 4

Згідно з даними LSEG, дохід за період жовтень-грудень склав $1,32 млрд, що перевищило оцінку Уолл-стріт у $1,26 млрд

Rivian зазнає збитків від кожного проданого автомобіля і очікує, що в першому кварталі цього року отримає позитивну валову маржу

Платформа R2, яка, як очікується, стане дешевшою, буде представлена на початку наступного місяця

Компанія повідомила про чистий збиток у розмірі $1,52 млрд за четвертий квартал, що закінчився 31 грудня, порівняно зі збитком у розмірі $1,72 млрд роком раніше

Читати далі

Схожі записи
Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me

Toyota отримала $20 мільйонів на реалізацію проєкту свого мініатюрного електромобіля FT-Me із сонячним дахом  Завдяки фінансуванню від уряду Великої Британії компанія наблизилася до втілення своєї ідеї в реальність. Незважаючи на довжину лише 2,5 метра, FT-Me має стати зручним, стильним і доступним рішенням для щоденного пересування містом. Toyota називає його «новаторською концепцією», яка поєднує преміальний дизайн […]

17 Жовтня 2025
Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me — photo 59764
Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів

Kia стає піонером серед автовиробників, які публічно тестують технологію «паспорта акумулятора» — систему, що відстежує стан батареї на рівні окремих елементів. Ця ініціатива має підготувати компанію до нових європейських норм, забезпечивши максимальну прозорість і довіру між брендом і клієнтами. Під час наукового експерименту інженери Kia використали електромобіль EV3 з вбудованими моніторами клітин, аби дослідити, як […]

17 Жовтня 2025
Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів — photo 59752
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному?

Інженери компанії Munro & Associates нещодавно розібрали два електродвигуни — від Tesla Cybertruck і Chevrolet Equinox. Порівняння показало разючу різницю у філософії їхнього проєктування. General Motors обрала простоту, тоді як Tesla зробила ставку на точність і технологічну складність На перший погляд охолодження двигуна здається елементарним: достатньо прокачати охолоджувальну рідину через кілька трубок, і температура залишатиметься […]

17 Жовтня 2025
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному? — photo 59738
Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me

Toyota отримала $20 мільйонів на реалізацію проєкту свого мініатюрного електромобіля FT-Me із сонячним дахом  Завдяки фінансуванню від уряду Великої Британії компанія наблизилася до втілення своєї ідеї в реальність. Незважаючи на довжину лише 2,5 метра, FT-Me має стати зручним, стильним і доступним рішенням для щоденного пересування містом. Toyota називає його «новаторською концепцією», яка поєднує преміальний дизайн […]

17 Жовтня 2025
Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me — photo 59764
Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів

Kia стає піонером серед автовиробників, які публічно тестують технологію «паспорта акумулятора» — систему, що відстежує стан батареї на рівні окремих елементів. Ця ініціатива має підготувати компанію до нових європейських норм, забезпечивши максимальну прозорість і довіру між брендом і клієнтами. Під час наукового експерименту інженери Kia використали електромобіль EV3 з вбудованими моніторами клітин, аби дослідити, як […]

17 Жовтня 2025
Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів — photo 59752
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному?

Інженери компанії Munro & Associates нещодавно розібрали два електродвигуни — від Tesla Cybertruck і Chevrolet Equinox. Порівняння показало разючу різницю у філософії їхнього проєктування. General Motors обрала простоту, тоді як Tesla зробила ставку на точність і технологічну складність На перший погляд охолодження двигуна здається елементарним: достатньо прокачати охолоджувальну рідину через кілька трубок, і температура залишатиметься […]

17 Жовтня 2025
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному? — photo 59738
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK