Протягом більшої частини минулого року здавалося, що кожні два тижні один з багатьох китайських автовиробників представляв новий інноваційний електромобіль преміум-класу. Однак деякі аналітики очікують, що у 2025 році буде випущено менше абсолютно нових моделей преміум-класу через ослаблення попиту на місцевому ринку
Минулого року на електромобілі преміум-класу припало близько 10% всіх продажів електромобілів у Китаї
Розкішні електромобілі в Китаї зазвичай коштують понад 300 000 юанів (близько $41 000), і в цьому сегменті конкурують кілька різних автовиробників. Серед них Xpeng, Nio, Li Auto, Zeekr і BYD – китайські джипи в Україні теж можна придбати, ними займаються багато дрібних дилерів. Усі ці бренди випускають привабливі моделі, але сегмент невеликий, і потенціал для його зростання обмежений. Експерти вважають, що це змусить компанії рідше запускати нові преміальні моделі
Автовиробники притримають запуск нових моделей преміум-класу в 2025 році і зосередяться на модернізації існуючих моделей. Цей сегмент ринку нелегко розширити. У поєднанні із загальним сповільненням ринку електромобілів, продажі висококласних моделей електромобілів зіткнулися зі значними проблемами в минулому році
У 2025 році автовиробники, ймовірно, зосередяться на оновленні існуючих моделей
Транспортні засоби преміум-сегмента електромобілів в Китаї склали приблизно 10% від загальної кількості електромобілів, проданих за перші 11 місяців минулого року. За даними Китайської асоціації легкових автомобілів, хоча продажі цих моделей зростали протягом останніх років, воно почало сповільнюватися. Потужні цінові війни також ускладнюють вихід нових моделей на ринок
Мало кому з компаній вдалося вийти на ринок преміум-класу, а більшість інших страждають від слабких продажів і величезних інвестиційних втрат, – говорить дослідник Інституту нових енергетичних технологій провінції Цзянсі Чжан Сян
Лише чотири місяці тому збанкрутував виробник електромобілів преміум-класу Human Horizons
Кілька місцевих брендів відчули на собі зменшення попиту минулого року. У серпні минулого року компанія Human Horizons подала заяву про банкрутство, продавши менше 8000 своїх преміальних моделей електромобілів у 2023 році, а в грудні бренд Jiyue EV компанії Geely опинився на межі банкрутства. Хоча зростання сповільнилося, очікується, що цього року ринок електромобілів у Китаї значно зросте. Фактично, продажі транспортних засобів на нових джерелах енергії – які включають BEV, PHEV та FCEV – можуть зрости на 28% цього року і досягти 15,78 мільйона продажів
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі