Протягом більшої частини минулого року здавалося, що кожні два тижні один з багатьох китайських автовиробників представляв новий інноваційний електромобіль преміум-класу. Однак деякі аналітики очікують, що у 2025 році буде випущено менше абсолютно нових моделей преміум-класу через ослаблення попиту на місцевому ринку
Минулого року на електромобілі преміум-класу припало близько 10% всіх продажів електромобілів у Китаї
Розкішні електромобілі в Китаї зазвичай коштують понад 300 000 юанів (близько $41 000), і в цьому сегменті конкурують кілька різних автовиробників. Серед них Xpeng, Nio, Li Auto, Zeekr і BYD – китайські джипи в Україні теж можна придбати, ними займаються багато дрібних дилерів. Усі ці бренди випускають привабливі моделі, але сегмент невеликий, і потенціал для його зростання обмежений. Експерти вважають, що це змусить компанії рідше запускати нові преміальні моделі

Автовиробники притримають запуск нових моделей преміум-класу в 2025 році і зосередяться на модернізації існуючих моделей. Цей сегмент ринку нелегко розширити. У поєднанні із загальним сповільненням ринку електромобілів, продажі висококласних моделей електромобілів зіткнулися зі значними проблемами в минулому році
У 2025 році автовиробники, ймовірно, зосередяться на оновленні існуючих моделей
Транспортні засоби преміум-сегмента електромобілів в Китаї склали приблизно 10% від загальної кількості електромобілів, проданих за перші 11 місяців минулого року. За даними Китайської асоціації легкових автомобілів, хоча продажі цих моделей зростали протягом останніх років, воно почало сповільнюватися. Потужні цінові війни також ускладнюють вихід нових моделей на ринок

Мало кому з компаній вдалося вийти на ринок преміум-класу, а більшість інших страждають від слабких продажів і величезних інвестиційних втрат, – говорить дослідник Інституту нових енергетичних технологій провінції Цзянсі Чжан Сян
Лише чотири місяці тому збанкрутував виробник електромобілів преміум-класу Human Horizons
Кілька місцевих брендів відчули на собі зменшення попиту минулого року. У серпні минулого року компанія Human Horizons подала заяву про банкрутство, продавши менше 8000 своїх преміальних моделей електромобілів у 2023 році, а в грудні бренд Jiyue EV компанії Geely опинився на межі банкрутства. Хоча зростання сповільнилося, очікується, що цього року ринок електромобілів у Китаї значно зросте. Фактично, продажі транспортних засобів на нових джерелах енергії – які включають BEV, PHEV та FCEV – можуть зрости на 28% цього року і досягти 15,78 мільйона продажів
Читати далі
Схожі записиАмериканський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
У найближчі роки автомобілі Chevrolet і Cadillac отримають потужні комп’ютери Nvidia та нову електронну архітектуру, яка змінить усе у світі автомобілів. Починаючи з 2028 року, General Motors оснастить свої моделі надсучасними центральними обчислювальними системами, які дозволять їм швидше оновлюватися, стабільніше працювати і з часом ставати дедалі автономнішими. Ідеться не лише про електромобілі — нова система […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі