Дві гігантські компанії електромобільної галузі об’єднали свої зусилля для створення новітньої технології акумуляторів, яка допоможе водіям електромобілів заряджати авто швидше та подорожувати далі. SAIC-GM і CATL запустили новий акумулятор на основі літій-залізо-фосфату (LFP) з коефіцієнтом зарядки 6C, що дозволяє заряджати авто на 200 км всього за 5 хвилин. Це робить його найшвидшим акумулятором в Китаї
SAIC-GM: спільне підприємство, яке розвиває китайський ринок електрокарів
Компанія SAIC General Motors Corporation Limited (SAIC-GM) була створена в Шанхаї у 1997 році як спільне підприємство між американською GM та китайською SAIC з рівними частками 50/50. Завдяки цій співпраці, GM вдалося зайняти значну частину китайського автомобільного ринку. Партнерство розширилося та включило компанію Guangxi Auto (раніше Wuling Group), для виробництва комерційних і легкових автомобілів під брендами Wuling та Baojun для ринку Китаю
З іншого боку, китайська CATL вже сім років поспіль залишається світовим лідером у виробництві акумуляторів. У березні повідомлялося, що GM веде переговори з CATL щодо ліцензування більш доступних LFP акумуляторів та створення спільного заводу в Північній Америці. Водночас, спільне підприємство SAIC-GM і CATL продовжує працювати над удосконаленням технологій акумуляторів
Новий надшвидкий акумулятор від SAIC-GM та CATL
Сьогодні партнери представили деталі свого нового акумулятора на базі LFP, що підтримує надшвидку зарядку. За даними спільного підприємства, новий елемент з дешевшою літій-залізо-фосфатною хімією дозволяє здійснювати зарядку на рівні коефіцієнта 6C — це перше подібне рішення в галузі
Новий акумулятор може забезпечити запас ходу 200 км всього за п’ять хвилин швидкої зарядки постійним струмом. У термінах галузевих стандартів зарядки «C» вказує на коефіцієнт зарядки елемента акумулятора. Досягнення 6C означає, що новий LFP акумулятор GM і CATL можна повністю зарядити за одну шосту години або за 10 хвилин, залежно від потужності зарядного пристрою
Переваги цієї технології для майбутніх електромобілів
До цього китайські автовиробники могли запропонувати лише акумулятори з коефіцієнтом 5,5C. Наприклад, Zeekr впровадив цей акумулятор у своєму седані 007, який зʼявиться 2025 року, що був визнаний найшвидшим серійним електромобілем з точки зору зарядки. Тоді Zeekr заявив, що їхня нова LFP технологія здатна заряджати авто від 10 до 80% всього за 10,5 хвилин
Однак новий акумулятор з коефіцієнтом 6C від SAIC-GM і CATL планує перевершити всі попередні показники швидкості зарядки. Очікується, що ці акумулятори зʼявляться на ринку у 2025 році в межах архітектури GM Ultium з напругою близько 900 Вольт, яка також буде оснащена новим структурним дизайном CTP та покращеною технологією охолодження
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі