SAIC-GM-Wuling представляє футуристичний концепт ASEAN
SAIC-GM-Wuling, спільне підприємство General Motors у Китаї, представило свій перший електричний концепт-кар на презентації майбутньої стратегії для ринку регіону Південно-Східної Азії (ASEAN). Ця новинка має привернути увагу завдяки футуристичному дизайну з величезними дверима типу “крила чайки”
Концепт під назвою “Світло ASEAN” демонструє новий дизайнерський підхід, який буде використовуватися у майбутніх моделях для Південно-Східної Азії. Деталі щодо двигуна поки що не розкриті, але відомо, що концепт є електрифікованим, адже це неминуча тенденція
Унікальні елементи дизайну: натхнення від Lancia та інновації
Передня частина автомобіля привертає увагу Y-подібною світловою підсвіткою, яка нагадує дизайн концепту Lancia Pu+Ra HPE. Але справжньою родзинкою стали величезні двері “крила чайки”, які відкривають чотиримісний салон із об’ємними сидіннями та високотехнологічною панеллю приладів, що виглядає так, ніби її створили для 2050 року
Задня частина концепту виконана у стилі фастбек з вузькими світлодіодними ліхтарями, розташованими по всій ширині, та скульптурованою задньою панеллю. Окрім цього, на задній частині автомобіля розташовано знімний пристрій, який, за словами виробника, може перетворюватися на робота
Використання елементів MG та перспективи
Концепт не має емблем, але деякі елементи дизайну бамперів і коліс явно нагадують стиль автомобілів бренду MG, який належить SAIC. Якщо цей концепт коли-небудь перейде до серійного виробництва, він, ймовірно, буде віднесений до категорії “Red Badge” для пасажирських автомобілів. Важливо зазначити, що “Silver Badge” використовують для легких комерційних авто, а повністю електричні моделі виходять під брендом Baojun
Стратегія “Один, Два, Три” для ринку ASEAN
Окрім презентації концепту, альянс SAIC-GM-Wuling озвучив свій амбітний план “Один, Два, Три” для ринку ASEAN. Стратегія спрямована на розвиток ланцюгів поставок для нових енергетичних транспортних засобів (NEV) з акцентом на стійкість. Спільне підприємство вже відправило понад 1,07 мільйона автомобілів у більш ніж 104 країни, і на цьому не зупиняється