SAIC-GM-Wuling представляє футуристичний концепт ASEAN

25.09.2024
SAIC-GM-Wuling представляє футуристичний концепт ASEAN — photo 19050

SAIC-GM-Wuling, спільне підприємство General Motors у Китаї, представило свій перший електричний концепт-кар на презентації майбутньої стратегії для ринку регіону Південно-Східної Азії (ASEAN). Ця новинка має привернути увагу завдяки футуристичному дизайну з величезними дверима типу “крила чайки”

SAIC-GM-Wuling представляє футуристичний концепт ASEAN — photo 2

Концепт під назвою “Світло ASEAN” демонструє новий дизайнерський підхід, який буде використовуватися у майбутніх моделях для Південно-Східної Азії. Деталі щодо двигуна поки що не розкриті, але відомо, що концепт є електрифікованим, адже це неминуча тенденція

Унікальні елементи дизайну: натхнення від Lancia та інновації

Передня частина автомобіля привертає увагу Y-подібною світловою підсвіткою, яка нагадує дизайн концепту Lancia Pu+Ra HPE. Але справжньою родзинкою стали величезні двері “крила чайки”, які відкривають чотиримісний салон із об’ємними сидіннями та високотехнологічною панеллю приладів, що виглядає так, ніби її створили для 2050 року

SAIC-GM-Wuling представляє футуристичний концепт ASEAN — photo 3

Задня частина концепту виконана у стилі фастбек з вузькими світлодіодними ліхтарями, розташованими по всій ширині, та скульптурованою задньою панеллю. Окрім цього, на задній частині автомобіля розташовано знімний пристрій, який, за словами виробника, може перетворюватися на робота

SAIC-GM-Wuling представляє футуристичний концепт ASEAN — photo 4

Використання елементів MG та перспективи

Концепт не має емблем, але деякі елементи дизайну бамперів і коліс явно нагадують стиль автомобілів бренду MG, який належить SAIC. Якщо цей концепт коли-небудь перейде до серійного виробництва, він, ймовірно, буде віднесений до категорії “Red Badge” для пасажирських автомобілів. Важливо зазначити, що “Silver Badge” використовують для легких комерційних авто, а повністю електричні моделі виходять під брендом Baojun

SAIC-GM-Wuling представляє футуристичний концепт ASEAN — photo 5

Стратегія “Один, Два, Три” для ринку ASEAN

Окрім презентації концепту, альянс SAIC-GM-Wuling озвучив свій амбітний план “Один, Два, Три” для ринку ASEAN. Стратегія спрямована на розвиток ланцюгів поставок для нових енергетичних транспортних засобів (NEV) з акцентом на стійкість. Спільне підприємство вже відправило понад 1,07 мільйона автомобілів у більш ніж 104 країни, і на цьому не зупиняється

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK