Серійний Mercedes G580 EQ отримав 4 електромотори
Електричний Mercedes-Benz G580 EQ може розігнатися до 100 км/год за 4,7 секунди, але в Mercedes кажуть, що пріоритетом для них були позашляхові характеристики
Повністю електрична версія культового позашляховика і перший електромобіль Mercedes, який використовує нову стратегію найменування. Замість очікуваного значка EQG, його офіційна назва – G580 з технологією EQ. Таким чином будуть називатись і майбутні електромобілі від Мерседес
Електричний G-клас оснащується чотиримоторною електричною трансмісією потужністю 579 к.с. Кожен з електромоторів розвиває 145 к.с., що в сумі забезпечує крутний момент 1164 Нм, який розганяє розкішну цеглину до 100 км/год за 4,7 секунди. Але в Mercedes кажуть, що справжнім пріоритетом були позашляхові характеристики, і в результаті G580 EQ може перевершити традиційні моделі G-класу з ДВЗ на бездоріжжі
Кожен з чотирьох двигунів має власну двоступеневу коробку передач, включаючи ряд з низьким передавальним числом. Трансмісія G580 не потребує традиційних блокувань диференціала, натомість використовує індивідуальний контроль над двигуном, щоб впоратися зі складними ситуаціями. Зчеплення з дорогою настільки хороше, що G може долати 35-градусний схил, а його батарея і компоненти силового агрегату повністю герметичні, що дозволяє йому долати 850 мм броду – на вражаючі 150 мм більше, ніж може G-клас з ДВЗ. Причому, цей рівень можна було б підвищити, якби зарядний порт був розташований вище
Позашляхові трюки включають в себе G-Turn, як Mercedes назвав танковий розворот, який дозволяє G580 обертатися на місці. G-Steering – повертає позашляховик навколо одного колеса, щоб значно зменшити коло повороту. Також є режим повзучого руху для пересування по дійсно складній місцевості, який може знизити швидкість до рівня, нижчого за швидкість пішохода
За винятком гладкої решітки радіатора, перепрофільованого капота для поліпшення повітряного потоку та можливості перетворити тримач запасного колеса на задніх дверях на пенал для зарядного кабелю, G580 EQ виглядає дуже схожим на нещодавно оновлений звичайний G-клас. Він навіть має класичне рамне шасі, хоча тут акумуляторна батарея ємністю 116 кВт-год, взята з седана EQS, стала структурним елементом шасі. Вона захищена карбоновими екранами і збільшує загальну жорсткість кузову
G580 може заряджатися зі швидкістю 200 кВт, а заявлений запас ходу за ціклом WLTP складає 470 км. Це непогано, враховуючи аеродинаміку як у холодильника, хоча коефіцієнт опору знизився з 0,48 до 0,44 Cd, та колосальну споряджену масу в 3085 кг, що на 600 кг більше, ніж у бензинового G500
Усередині G580 EQ оснащений новітньою інформаційно-розважальною системою MBUX від Mercedes і системою освітлення, але ви все одно повинні доплатити за безключовий доступ, підсклянники з регульованою температурою, об’ємний звук Burmester 3D hi-fi та систему камер, яка віртуально робит капот прозорим, дозволяючи максимально точно пересуватись бездоріжжям
В Німеччині він коштує від 142 622 євро в базовій комплектації, що ставить його між G500 та G63 з двигуном внутрішнього згоряння, хоча за нього можна заплатити набагато більше. Опціональний пакет AMG-Line додає 20-дюймові колісні диски AMG, підніжки, оздоблення з нержавіючої сталі та спортивне кермо. Стартова модель Edition One обійдеться у 192 524 євро і доступна лише в п’яти спеціальних кольорах, включаючи південно-морський блакитний Magno, як на цих фотографіях