Серійний Mercedes G580 EQ отримав 4 електромотори — photo 8253

Серійний Mercedes G580 EQ отримав 4 електромотори

24.04.2024
3 хвилини на прочитання

Електричний Mercedes-Benz G580 EQ може розігнатися до 100 км/год за 4,7 секунди, але в Mercedes кажуть, що пріоритетом для них були позашляхові характеристики

Повністю електрична версія культового позашляховика і перший електромобіль Mercedes, який використовує нову стратегію найменування. Замість очікуваного значка EQG, його офіційна назва – G580 з технологією EQ. Таким чином будуть називатись і майбутні електромобілі від Мерседес

Серійний Mercedes G580 EQ отримав 4 електромотори — photo 2

Електричний G-клас оснащується чотиримоторною електричною трансмісією потужністю 579 к.с. Кожен з електромоторів розвиває 145 к.с., що в сумі забезпечує крутний момент 1164 Нм, який розганяє розкішну цеглину до 100 км/год за 4,7 секунди. Але в Mercedes кажуть, що справжнім пріоритетом були позашляхові характеристики, і в результаті G580 EQ може перевершити традиційні моделі G-класу з ДВЗ на бездоріжжі

Кожен з чотирьох двигунів має власну двоступеневу коробку передач, включаючи ряд з низьким передавальним числом. Трансмісія G580 не потребує традиційних блокувань диференціала, натомість використовує індивідуальний контроль над двигуном, щоб впоратися зі складними ситуаціями. Зчеплення з дорогою настільки хороше, що G може долати 35-градусний схил, а його батарея і компоненти силового агрегату повністю герметичні, що дозволяє йому долати 850 мм броду – на вражаючі 150 мм більше, ніж може G-клас з ДВЗ. Причому, цей рівень можна було б підвищити, якби зарядний порт був розташований вище

Позашляхові трюки включають в себе G-Turn, як Mercedes назвав танковий розворот, який дозволяє G580 обертатися на місці. G-Steering – повертає позашляховик навколо одного колеса, щоб значно зменшити коло повороту. Також є режим повзучого руху для пересування по дійсно складній місцевості, який може знизити швидкість до рівня, нижчого за швидкість пішохода

За винятком гладкої решітки радіатора, перепрофільованого капота для поліпшення повітряного потоку та можливості перетворити тримач запасного колеса на задніх дверях на пенал для зарядного кабелю, G580 EQ виглядає дуже схожим на нещодавно оновлений звичайний G-клас. Він навіть має класичне рамне шасі, хоча тут акумуляторна батарея ємністю 116 кВт-год, взята з седана EQS, стала структурним елементом шасі. Вона захищена карбоновими екранами і збільшує загальну жорсткість кузову

Серійний Mercedes G580 EQ отримав 4 електромотори — photo 7

G580 може заряджатися зі швидкістю 200 кВт, а заявлений запас ходу за ціклом WLTP складає 470 км. Це непогано, враховуючи аеродинаміку як у холодильника, хоча коефіцієнт опору знизився з 0,48 до 0,44 Cd, та колосальну споряджену масу в 3085 кг, що на 600 кг більше, ніж у бензинового G500

Усередині G580 EQ оснащений новітньою інформаційно-розважальною системою MBUX від Mercedes і системою освітлення, але ви все одно повинні доплатити за безключовий доступ, підсклянники з регульованою температурою, об’ємний звук Burmester 3D hi-fi та систему камер, яка віртуально робит капот прозорим, дозволяючи максимально точно пересуватись бездоріжжям

Серійний Mercedes G580 EQ отримав 4 електромотори — photo 8

В Німеччині він коштує від 142 622 євро в базовій комплектації, що ставить його між G500 та G63 з двигуном внутрішнього згоряння, хоча за нього можна заплатити набагато більше. Опціональний пакет AMG-Line додає 20-дюймові колісні диски AMG, підніжки, оздоблення з нержавіючої сталі та спортивне кермо. Стартова модель Edition One обійдеться у 192 524 євро і доступна лише в п’яти спеціальних кольорах, включаючи південно-морський блакитний Magno, як на цих фотографіях

Читати далі

Схожі записи
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу

Міжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior  Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]

22 Жовтня 2025
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу — photo 60223
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших

Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]

22 Жовтня 2025
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших — photo 60211
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці

Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]

22 Жовтня 2025
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці — photo 60199
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу

Міжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior  Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]

22 Жовтня 2025
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу — photo 60223
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших

Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]

22 Жовтня 2025
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших — photo 60211
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці

Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]

22 Жовтня 2025
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці — photo 60199
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK