Що відомо про електричний Mercedes G-клас?
Раніше відомий як EQG, довгоочікуваний електричний G-Class буде продаватися як G580. Серійний автомобіль дебютує 24 квітня на автосалоні в Пекіні
Mercedes-Benz G580 представлять в Китаї разом з новою гібридною версією купе AMG GT і значно оновленим седаном EQS. Mercedes також вперше покаже передсерійний CLA напередодні глобального дебюту серійної версії, яка відбудеться пізніше цього року
Концепт Mercedes-Benz EQG вперше показали на автосалоні в Мюнхені в 2021 році з радикальною чотиримоторною силовою установкою. Завдяки цьому позашляховик може розвертатись на місці, як китайський електромобіль BYD Yangwang U8 4×4
Новий електричний G-Class буде споживати від 27,7 до 30,3 кВт-год енергії на 100 км шляху, що відповідає офіційному показнику ефективності в 2-2,2 кВт-год. Виходячи з раніше оприлюдненої ємності батареї приблизно в 100 кВт-год, це означає, що запас ходу електричного G-Class становитиме близько 350 кілометрів
Це буде третя суто електрична модель Mercedes. EQG також стане технологічним лідером для новоствореного суббренду Mercedes-Benz G (Geländewagen)
“З самого початку було вирішено, що електричний G-Class повинен бути принаймні не гіршим за моделі з двигуном внутрішнього згоряння як на дорозі, так і на бездоріжжі. Ми не хотіли йти на компроміс у можливостях”, – каже генеральний директор суббренду Еммеріх Шиллер (Emmerich Schiller). В основі останньої ітерації G-Class – під кодовою назвою W463, – лежить модифікована версія шасі зі сталевою рамною конструкцією, що використовується в моделях з ДВЗ, разом з якими він буде вироблятися на заводі давнього партнера Magna Steyr в австрійському місті Грац
![Що відомо про електричний Mercedes G-клас? — photo 2 Що відомо про електричний Mercedes G-клас? — photo 2](https://ionity.ua/wp-content/uploads/2024/04/mercedes-eqg-first-ride.png)
Перші дорожні прототипи підтверджують, що він збереже той самий характерний квадратний дизайн, що й класичні моделі G-Class. Як і в інших моделях Mercedes-Benz EQ, переднього багажного відділення тут немає. Зарядний кабель можна буде зберігати в спеціальному боксі, встановленому на місці, яке традиційно займало запасне колесо на задніх дверцятах
EQG має нову електричну трансмісію, що складається з чотирьох електродвигунів – по одному на кожне колесо. Вона унікальна серед нинішньої лінійки моделей EQ, та повторює конструкцію купе SLS E-Cell, яка в обмеженій кількості випускалась підрозділом AMG в 2013 році
![Що відомо про електричний Mercedes G-клас? — photo 3 Що відомо про електричний Mercedes G-клас? — photo 3](https://ionity.ua/wp-content/uploads/2024/04/mercedes-benz-amg-sls-e-cell-07.png)
Чотиримоторна компоновка, яку також використовує американський стартап з виробництва електромобілів Rivian для своїх позашляховиків і пікапів R1, має забезпечити EQG неперевершене поєднання позашляхових характеристик і вишуканих дорожніх якостей
Mercedes-Benz утримується від розкриття даних про потужність і крутний момент свого електричного позашляховика. Однак Шиллер натякає, що будуть різні моделі з різною потужністю, включаючи флагманський AMG, динамічні якості якого відповідатимуть існуючому 577-сильному 4,0-літровому бензиновому двигуну V8 з подвійним турбонаддувом потужністю 577 к.с., який приводить у рух Mercedes-AMG G63 4Matic
Кожен електродвигун здатний забезпечити індивідуальний привід на кожне колесо через механічну двоступеневу коробку передач. Разом з традиційними режимами руху по дорозі (Eco, Comfort і Sport), новий G-Class буде пропонувати три позашляхові режими – Trail, Rock і Sand. Додатковий “повзучий” режим дозволяє водієві встановлювати заздалегідь визначену швидкість при русі по бездоріжжю
![Що відомо про електричний Mercedes G-клас? — photo 4 Що відомо про електричний Mercedes G-клас? — photo 4](https://ionity.ua/wp-content/uploads/2024/04/mercedes-benz-eqg-rear-three-quarter.png)
Для полегшення проходження бездоріжжя чотири електродвигуни також здатні імітувати роботу трьох блокувальних диференціалів (по одному на кожну вісь і один в роздавальній коробці) моделей G-Class з ДВЗ. В екстремальних умовах весь крутний момент може бути спрямований на одне колесо, щоб зберегти зчеплення з дорогою і забезпечити рух вперед
Крім того, так звана функція G-Turn, що активується кнопкою на панелі приладів, змушує електродвигуни з одного боку обертати колеса вперед, а електродвигуни з протилежного боку – назад, що дозволяє EQG виконувати вражаючі розвороти на 360 градусів на місці. Водій може вибрати напрямок повороту вліво або вправо за допомогою перемикачів на кермі
![Що відомо про електричний Mercedes G-клас? — photo 5 Що відомо про електричний Mercedes G-клас? — photo 5](https://ionity.ua/wp-content/uploads/2024/04/mercedes-benz-eqg-rear-left.png)
Для захисту акумулятора в екстремальних умовах бездоріжжя він поміщений у міцний герметичний корпус, який дозволяє EQG пересуватися вбрід. Сталевий корпус також має додатковий шар полімерної суміші, армованої вуглецевим волокном, для захисту від ударів об каміння та інших перешкод
Mercedes-Benz поки що не розкриває величину дорожнього просвіту або кути з’їзду, заїзду тощо. Вся деталі будуть озвучені вже за кілька тижнів під час презентації на автосалоні в Пекіні