Mercedes-Benz навмисно розбила електричну вантажівку eActros 600 — і ось що сталося з її батареєю
Німецький автогігант Mercedes-Benz Trucks вирішив перевірити, наскільки безпечною є його нова флагманська електровантажівка eActros 600. Для цього інженери провели серію краш-тестів і навіть навмисно влаштували зіткнення, аби побачити, як поводиться гігантська батарея ємністю 621 кВт-год під час удару
Під час випробування фахівці імітували ситуацію, коли легковий автомобіль масою близько 1000 кг врізається в бік електричної фури на швидкості понад 50 км/год. Саме там, у нижній частині шасі, розташовані три секції високовольтної батареї, які живлять електричну установку eActros

Результат перевершив очікування навіть досвідчених інженерів
Після потужного удару жоден з акумуляторних модулів не був пошкоджений, корпус батареї залишився цілим, а система високої напруги не зазнала критичних деформацій. Усі електронні компоненти продовжували працювати. За словами представників Mercedes-Benz Trucks, спеціальна каркасна архітектура кабіни спроєктована так, щоб витримувати сильні удари навіть у найважчих аваріях
Перед реальним випробуванням інженери провели віртуальні симуляції за допомогою комп’ютерних моделей, і результати повністю збіглися з даними фізичного тесту. Керівник департаменту пасивної безпеки Mercedes-Benz Trucks Франк Мюллер зазначив, що тест підтвердив: навіть у реальних умовах подібне зіткнення не створює небезпеки для водія чи інших учасників руху
Електровантажівка eActros 600 офіційно пішла у серійне виробництво торік, але Mercedes-Benz продовжує активно випробовувати її, щоб інтегрувати нові рішення безпеки у майбутні версії
Заявлена дальність ходу — до 500 км на одному заряді, а при повному навантаженні у 40 тонн машина залишається економічною й стабільною. Завдяки потужній системі рекуперації та великій батареї, електрична фура може проїжджати понад 600 км на день, якщо на маршруті є зарядна станція високої потужності

Поки що eActros підтримує зарядку до 400 кВт через роз’єм CCS2, але компанія вже готується до переходу на Megawatt Charging System (MCS) — новий стандарт надшвидкої зарядки для великовантажного електротранспорту. Це дозволить скоротити час зарядки до рівня традиційного заправлення дизелем
Mercedes-Benz доводить, що сучасні електровантажівки не лише екологічні, а й надзвичайно безпечні. Краш-тест eActros 600 демонструє, наскільки надійною може бути електрична техніка навіть у критичних ситуаціях, руйнуючи міфи про небезпеку батарей у великих EV
Читати далі
Схожі записиКомпанія Honda поділилася важливими новинами про свою нову компактну платформу, яка стане основою для майбутніх гібридних автомобілів. Фактично, це нове шасі, створене для того, щоб зробити їзду на наступних моделях не лише економною, але й по-справжньому веселою та динамічною Інженери Honda значно попрацювали над «кістяком» автомобілів Нова архітектура буде легшою та жорсткішою порівняно з нинішніми […]
7 Листопада 2025
Німецький автогігант BMW зробив черговий крок до майбутнього без рідких електролітів, залучивши до співпраці корейську компанію Samsung SDI — одного з лідерів світового ринку акумуляторів. Нове партнерство покликане прискорити розробку та тестування твердотільних акумуляторів (solid-state batteries), які можуть повністю змінити уявлення про електромобілі Наразі BMW уже проводить випробування прототипу BMW i7, оснащеного твердотільною батареєю, створеною […]
7 Листопада 2025
Американський виробник електромобілів Rivian розкрив нові деталі про свій найважливіший проєкт — R2, середньорозмірний електричний позашляховик, який має стати масовим і доступним. Компанія робить ставку на нову технологію двосторонньої зарядки, завдяки якій автомобіль зможе не лише заряджатися від мережі, а й живити будинок електроенергією Серце системи — енергетичний модуль управління (Energy Management Control Module), розміщений […]
7 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі