Skoda Elroq отримає еко інтер’єр з перероблених пляшок та старого одягу
Про майбутній бюджетний електро кросовер Skoda Elroq ми знаємо вже чимало. Нещодавно автовиробник показав інтер’єр, та розповів з чого він буде виготовлений
Skoda показала інтер’єр майбутнього електро кросовера Elroq, в якому будуть використані екологічно чисті матеріали
Skoda підтвердила, що кросовер буде пропонуватися з чотирма різними варіантами інтер’єру – Loft, Lodge, Suite і Studio. Особливістю інтер’єру Loft стане використання матеріалу Recytitan, який на 78% складається з переробленого ПЕТ (поліетилентерефталат – синтетичний полімер). Ця модель також стане першою Skoda, в якій буде використано «зношений одяг», перероблений на високоякісні нитки та тканини
Новинка буде пропонуватися в чотирьох дизайнерських темах
Автовиробник заявив, що Recytitan буде використовуватися для чохлів сидінь, дверних панелей, панелі приладів та підлокітників. Вони додали, що матеріал забезпечує «ідеальний баланс комфорту, довговічності та екологічності»
Щодо зовнішнього вигляду, Skoda повідомила, що Loft матиме темно-сіро-блакитну тканину, а також темні акценти зі штучної шкіри. До них приєднаються світловідбиваючі жовті контрастні шви
Тема дизайну Lodge також є екологічною, але в ній використовується матеріал під назвою Technofil. Він складається з поліестеру, а також перероблених ниток Econyl, які виготовляються з нейлону, отриманого з рибальських сіток, обрізків тканини та килимів
Тут клієнти знайдуть чорну тканину, яка контрастує зі світло-сірою штучною шкірою. Варіанти Lodge також матимуть помаранчеву прострочку, а також помаранчеві ремені безпеки
Більше Skoda не розповіла про інтер’єр, але заявила, що салон буде виконаний у дизайні Modern Solid, який забезпечує «простоту, простір і чисті лінії». Така модель матиме окремо стоячу інформаційно-розважальну систему та мінімалістичну центральну консоль. Видно тонкі вентиляційні отвори, а також цифрову панель приладів
Skoda підтвердила технічні характеристики електро кросовера Elroq
Skoda Elroq базуватиметься на платформі MEB і пропонуватиметься з чотирма різними силовими агрегатами. Базова модель має акумуляторну батарею ємністю 55 кВт-год, а також електромотор потужністю 168 к.с. (125 кВт). На іншому кінці спектру знаходиться двомоторний повнопривідний варіант, який має батарею на 82 кВт-год, а також комбіновану потужність 295 к.с. (220 кВт). Це дозволить моделі розвинути 180 км/год і проїхати понад 560 км за WLTP