Компанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних перевезень
Skoda Enyaq Cargo створено спеціально для ринку Великої Британії у співпраці з місцевою компанією Strong Plastic Products Ltd.
Базою для переобладнання стали звичайні версії кросовера — Enyaq 85 з заднім приводом та Enyaq SportLine 85x з повним приводом. Обидві версії мають електродвигуни потужністю 282 к.с. (210 кВт), а також оснащені тяговою батареєю ємністю 77 кВт-год. Запас ходу за циклом WLTP становить до 578 км у версії з одним мотором та до 534 км у повнопривідній модифікації. Це чудові показники навіть для щоденного інтенсивного комерційного використання




Головні зміни відбулися в салоні
Задній ряд сидінь демонтовано, а простір переобладнано у вантажний відсік із легких і міцних пластикових панелей. Між кабіною та вантажною зоною встановлено перегородку з маленьким віконцем, яка забезпечує ізоляцію й безпеку вантажу. Однак зовні Enyaq Cargo виглядає майже як стандартний SUV — задні вікна залишились на місці, хоча їх затемнили і відключили електропривод

Доступ до багажного відсіку забезпечується як через задні двері, так і через звичну кришку багажника
Цікаво, що саме британська енергетична компанія National Grid Energy Distribution стала ініціатором цього проєкту. Вона вже замовила 70 одиниць Enyaq Cargo для переведення свого автопарку на безвуглецеві рішення. Таким чином, Skoda відкриває нову нішу — легкі електричні фургони на базі звичайних моделей — що може зацікавити і інші європейські компанії з комерційним автопарком
Вартість стандартної версії Skoda Enyaq 85 у Великій Британії стартує з £44 310 (приблизно $59 700), а за переобладнання у вантажний варіант доведеться доплатити ще £1815 ($2500) плюс податки. Поки що модель пропонується лише для корпоративних клієнтів, але очевидно, що такий підхід має потенціал і для ширшого ринку
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025
Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025
Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі