Skoda презентувала нову ітерацію концептуального електрокару Enyaq RS Race, створену на основі оновленої версії Enyaq Coupe RS. Прототип не просто виглядає агресивно — він показує, якими можуть бути гоночні електромобілі майбутнього: легкими, потужними й екологічно свідомими
Головний акцент — на радикальному зниженні маси
Завдяки біокомпозитам із лляного волокна, які замінили традиційні панелі кузова, концепт скинув майже 316 кг у порівнянні зі звичайним Enyaq RS. Передній і задній бампери, крила, дах і антикрило тепер виготовлені з легкого матеріалу, що за жорсткістю не поступається вуглепластику. Та ж технологія використана в інтер’єрі: панель приладів, дверні карти та підніжки виконані з біокомпозитів. До цього додайте полікарбонатне скління — і отримуємо вражаючу економію маси без шкоди для жорсткості конструкції
Дизайн відповідає змісту
Концепт отримав розширені колісні арки, агресивні аеродинамічні елементи, оптимізований дах, масивний дифузор та мініатюрні дзеркала заднього виду. Все це працює на зменшення опору повітрю та покращення притискної сили. Легкосплавні 20-дюймові диски OZ Racing доповнені карбон-керамічною гальмівною системою з 10- та 4-поршневими супортами
Салон повністю адаптований до трекових умов
Відсутність зайвих елементів компенсується гоночними сидіннями Atech із шеститочковими ременями безпеки, знімним кермом, цифровою 5-дюймовою приборкою та 13-дюймовим інфо-екраном. У кокпіті також встановлено каркас безпеки, гідравлічне ручне гальмо, систему автоматичного пожежогасіння та нестандартне рішення — аудіосистему Havas, що створює характерний спортивний звук на швидкостях понад 30 км/год
Ходова частина повністю перероблена в дусі Fabia RS Rally2
Регульована спортивна підвіска з унікальними амортизаторами, нові пружини, обмежувачі пробуксовки на обох осях і кліренс, зменшений на 70 мм, забезпечують точність керування на рівні ралійного авто
Силова установка знайома за серійним Enyaq RS — це двомоторна система з повним приводом, потужністю 335 к.с. (340 PS). В результаті розгін до «сотні» займає менше п’яти секунд, а максимальна швидкість становить 180 км/год
Skoda Enyaq RS Race — це не просто шоукар. Це технічна демонстрація того, як біокомпозити, аеродинаміка й новітні рішення можуть трансформувати електрокари у справжні трекові машини майбутнього
Читати далі
Схожі записиКомпанія BMW готується до виходу нового покоління своїх електромобілів на платформі Neue Klasse, роблячи ставку не лише на потужність, а й на абсолютну надійність акумуляторів. Німецький бренд обіцяє майбутнім власникам своїх електрокарів забути про проблеми з батареєю — головним елементом, який часто викликає занепокоєння серед потенційних покупців електромобілів BMW впроваджує підхід «нуль дефектів» при виробництві […]
12 Липня 2025Китайський автовиробник BYD зробив гучну заяву, яка може суттєво змінити уявлення про безпеку функцій автономного паркування Компанія не лише оновлює свою систему допомоги водієві під назвою God’s Eye, а й бере на себе повну відповідальність за її дії. Вперше у світі автовиробник гарантує, що якщо авто з цією системою пошкодить іншу машину під час самостійного […]
12 Липня 2025Новий Hyundai Ioniq 6 N — це флагман електричних спортивних седанів компанії, здатний подарувати справжні емоції від водіння. Якщо Porsche Taycan чи Lucid Air коштують понад 100 тисяч доларів, то Ioniq 6 N набагато більш доступна, але не менш азартна альтернатива В основі моделі — знайома силова установка від Ioniq 5 N, але у поєднанні […]
12 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі