Skoda зробила з електричного Enyaq трекового монстра
Чеський виробник автомобілів Skoda представив новий концепт Enyaq RS Race, заснований на базі електричного Enyaq vRS. З нього зробили справжній гоночний снаряд для високих швидкостей на гоночних треках. Концепт отримав численні оновлення, основна мета яких – зниження маси для підвищення швидкості, в основному в поворотах
Дизайн: агресивний зовнішній вигляд та аеродинаміка
З першого погляду видно, що Enyaq RS Race створений для треку: він оснащений агресивними бамперами та аеродинамічним обвісом. Спереду розташована мінімалістична решітка, яку обрамляють затемнені фари. Капот автомобіля оснащений вентиляційними отворами, а крила були розширені для більшої стійкості на високих швидкостях
Дизайнери також змінили дах автомобіля, додавши невеликі крильця, які допомагають спрямовувати повітря до великого заднього спойлера. Завершують образ аеродинамічно оптимізовані дзеркала, масивний дифузор та 20-дюймові колеса з низькопрофільними шинами
Інтер’єр: підготовка до треку
Усередині Enyaq RS Race готовий до гоночних змагань. Салон обладнаний хромолібденовою кліткою безпеки та двома гоночними сидіннями Atech із шеститочковими ременями безпеки. Також встановлено автоматичну систему пожежогасіння, гідравлічне ручне гальмо в ралійному стилі та кермо гоночної специфікації. Приладова панель виготовлена з біокомпозиту, а інформаційно-розважальна система має 13-дюймовий екран
Для любителів звуку швидкості Skoda встановила аудіосистему Havas, яка надає відчуття перегонів, коли автомобіль розганяється до швидкості понад 30 км/год. Цей звук набагато гучніший, ніж у стандартного Enyaq Coupe RS, і його можна налаштовувати за бажанням
Технологічні оновлення: гальма, підвіска та управління
Оновлення торкнулися не тільки дизайну, але й технічної частини. Enyaq RS Race отримав нову систему рульового управління та високопродуктивні карбоно-керамічні гальма. Інженери також встановили регульовану спортивну підвіску, яка дозволяє налаштовувати компресію, жорсткість і віддачу для максимальної продуктивності на треку
Полегшена конструкція та висока потужність
Електромобілі зазвичай не вирізняються легкою вагою, тому Skoda використала екологічний біокомпозитний матеріал, що забезпечує таку ж жорсткість і економію ваги, як і вуглецеве волокно. Окрім легкого кузова, концепт має полікарбонатні вікна та біокомпозитну панель даху, яка замінила стандартне панорамне скло. Завдяки всім цим заходам, Enyaq RS Race став на 316 кг легшим за свій серійний аналог
Під капотом залишився той самий силовий агрегат: батарея на 82 кВт-год живить двомоторну систему з повним приводом, що розвиває 335 к.с. Завдяки суттєвому зниженню ваги, автомобіль може розганятися до 100 км/год менш ніж за п’ять секунд, тоді як стандартній моделі потрібно для цього 5,5 секунд