Ми вже писали, що Toyota планує побудувати новий завод з виробництва акумуляторів для електромобілів, а тепер стало відомо більше інформації як про завод, так і про розвиток батарейних технологій, в які буде інвестовано кілька мільярдів доларів
Не зважаючи на відставання, Toyota збирається конкурувати з китайськими виробниками електромобілів, такими як BYD
Японія – непростий ринок. Toyota та інші місцеві автовиробники домінують на японському ринку, тоді як більшість імпорту – це європейський преміум, як-от BMW, Mercedes та Porsche

До речі, BYD представлений в Японії не лише кросовером Atto 3, з яким компанія дебютувала на батьківщині Toyota. Минулого місяця компанія BYD, яка очолює топ бюджетних електрокарів, випустила електромобіль Seal EV, який є конкурентом Tesla Model 3, за ціною від 5,28 млн ієн, або близько $33 100
За даними Японської асоціації автомобільних імпортерів (JAIA), китайський імпорт електромобілів склав майже 10% від усіх автомобілів, поставлених до Японії в першій половині 2024 року

BYD стала головною причиною зростання імпорту легкових автомобілів, який зріс на 184% порівняно з минулим роком
Toyota планує протистояти BYD за допомогою нового заводу з виробництва акумуляторів для електромобілів на Кюсю, найпівденнішому острові з чотирьох основних островів Японії
На острові розташовано кілька автомобільних і напівпровідникових заводів, завдяки чому він отримав прізвисько «Кремнієвий острів». Нещодавно Taiwan Semiconductor Manufacturing Co. (TSMC), найбільший світовий контрактний виробник мікросхем, відкрив свій другий завод на цьому острові
Новий завод Toyota допоможе збільшити експорт в Азію. Завод буде розташований за 40 км від заводу Toyota в Міяті, який виробляє автомобілі Lexus, в основному на експорт. Його потужність складає до 430 000 автомобілів на рік, причому 90% з яких експортується

Новим заводом керуватиме підрозділ Toyota з виробництва акумуляторів Primeearth EV Energy
Оскільки більша частина експорту йде в Азію, Toyota прагне закріпити свої позиції на важливому ринку. BYD та інші китайські виробники електромобілів розширюють свою присутність в Азії, випускаючи сучасні недорогі електромобілі
Виробляючи батареї поблизу свого заводу в Міяті, Toyota може уникнути непотрібних витрат на доставку та критично важливого часу
Компанія планує інвестувати $32 мільярди в електромобілі до 2030 року, більша частина з яких піде на батареї. До того часу Toyota планує продавати 3,5 мільйона електромобілів щорічно. Минулого року вона продала лише 104 тисячі

Як видно з наведеного плану розвитку батарейних технологій, перші твердотільні батареї на серійних електромобілях компанії мають з’явитися на ринку не раніше 2027 року. Вони матимуть запас ходу понад 1000 км, заряджатимуться на швидкій зарядці від 10 до 80% приблизно за 10 хвилин та коштуватимуть дешевше. І це не кажучи за інші переваги, такі як більша кількість зарядів, довговічність, безпечність тощо
Toyota ще не повідомила, скільки вона витратить на новий завод з виробництва акумуляторів для електромобілів і коли розпочнеться будівництво, але незабаром очікується більше подробиць
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі