Стали відомі ціни та комплектації Lancia Ypsilon

05.05.2024
Стали відомі ціни та комплектації Lancia Ypsilon — photo 8817

Lancia офіційно представила абсолютно новий Ypsilon на італійському ринку. М’яка гібридна версія коштує від 24 900 євро, тоді як ціна на електромобіль стартує від 34 900 євро без урахування знижок

Модельний ряд включає три комплектації – стандартну Ypsilon, високотехнологічну LX і флагманську Edizione Cassina. Остання в наявності, на відміну від стартової спеціальної версії Limited Edition Cassina, яка була випущена обмеженою кількістю в 1906 одиниць. Примітно, що LX повертає собі позначення, яке Lancia вперше використала в 1966 році для своїх високотехнологічних моделей

Візуально гібридні версії відрізняються чотирма додатковими повітрозабірниками на передньому бампері, які в електромобілях залишаються прикритими. Ще одна відмінність – наявність непомітної вихлопної труби на задньому дифузорі, яка вказує на наявність двигуна внутрішнього згоряння. На нових фотографіях ми також можемо побачити інший комплект 17-дюймових легкосплавних дисків з чотирма подвійними спицями і темною обробкою

Стали відомі ціни та комплектації Lancia Ypsilon — photo 2

Палітра кольорів включає шість відтінків – Grigio Granito, Nero Ardesia, Bianco Marmo, Blu Lancia, Verde Giada і Oro – всі вони натхненні італійськими матеріалами. Хетчбек також доступний у двокольоровому виконанні з чорним дахом, стійками та дзеркалами

У салоні Ypsilon початкового рівня використані перероблені матеріали, що поєднують шавлієво-зелений колір з обсидіаново-чорним для сидінь і бронзовими акцентами. Стандартне обладнання включає бездротову систему Android Auto/Apple CarPlay, датчики паркування та базову систему ADAS

Розкішніша комплектація LX має антрацитово-сірий салон з оксамитовими сидіннями кольору іржі. Візерунок на сидіннях поєднується з переробленими тканинами та новим матеріалом під назвою Marm/More, виготовленим з відходів мармурового пилу. Оснащення стало щедрішим, є такі функції, як бездротова зарядка, передня і задня камери, адаптивний круїз-контроль і перемикач режимів руху

Нарешті, флагман Edizione Cassina має інтер’єр Blu Lancia з оксамитовою оббивкою сидінь і багатофункціональним столиком Cassina tavolino на центральній консолі, виготовленим з біо-пластика. Він також має два 10,25-дюймові дисплеї, дві камери з кутом огляду 180 градусів і повний пакет ADAS, що забезпечує йому автономні можливості другого рівня

М’який гібрид або електричний агрегат?

М’яка гібридна силова установка складається з 1,2-літрового бензинового двигуна з турбонаддувом потужністю 99 к.с. (74 кВт), 48-вольтової батареї та невеликого електродвигуна, встановленого в шестиступінчастій автоматичній коробці передач e-DCT. Ypsilon з ДВЗ розганяється від 0 до 100 км/год за 9,3 секунди до максимальної швидкості в 190 км/год. При цьому викиди CO2 обмежені до 103-104 г/км у комбінованому циклі WLTP, значною мірою завдяки можливості їздити лише на електротязі протягом певних періодів часу в міських умовах

Стали відомі ціни та комплектації Lancia Ypsilon — photo 3

Повністю електричний Ypsilon потужніший, ніж модель з ДВЗ, виробляючи 154 к.с. (115 кВт). У той же час, акумуляторна батарея ємністю 51 кВт/год забезпечує запас ходу до 403 км між заряджаннями. Lancia також підтвердила, що повністю електрична флагманська модель Ypsilon HF Performance з’явиться у 2025 році та матиме потужність 237 к.с. (177 кВт) і спортивну підвіску

Прийом замовлень на Lancia Ypsilon вже відкрито в Італії. Ціна на гібридну версію починається від 24 900 євро, що робить її значно дешевшою за електромобіль. Прейскурант на електричний Ypsilon стартує від 34 900 євро, яку можна знизити на 3000 євро за умови отримання пільг від місцевої влади, або ще на 2000 євро, якщо покупець обмінює старіший автомобіль (з рейтингом до Євро 4). Поставки новинки на італійський ринок розпочнуться на початку червня

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK