Стали відомі подробиці спільної платформи між VW та Xpeng

20.04.2024
Стали відомі подробиці спільної платформи між VW та Xpeng — photo 8088

Німецький автовиробник хоче повернути собі частку китайського ринку за допомогою більш доступних електромобілів. Для цього німці разом з партнерами з Xpeng працюють над новою платформою електромобілів, яка знизить виробничі витрати і допоможе Volkswagen відновити частку ринку в Китаї

Керівництво у Вольфсбурзі вважає, що нова китайська електрична архітектура (CEA), яка є спільним проектом між Xpeng і дочірніми компаніями VW, Volkswagen China Technology Company (VCTC) та CARIAD China, дозволить скоротити витрати на 40% порівняно з нинішньою платформою MEB, що використовується в таких автомобілях, як ID.4, і зробить електромобілі VW такими ж доступними, як і у китайських брендів

Економія коштів частково досягається за рахунок 30-відсоткового скорочення кількості електронних блоків управління. Централізована комп’ютерна система та зональна структура підсистем також дозволяє VW легко застосовувати оновлення по повітрю та впроваджувати нові технології, наприклад, функції автономного водіння, які можна безперешкодно оновлювати

Стали відомі подробиці спільної платформи між VW та Xpeng — photo 2

Volkswagen виведе нову платформу на китайський ринок у 2026 році. Її отримають два автомобіля середнього класу, першим з яких буде кросовер. Але того ж року VW також дебютує з другою платформою, призначеною лише для Китаю, яка розроблена спільно Volkswagen China Technology Company (VCTC) разом з SAIC Volkswagen та FAW-Volkswagen. Ця архітектура називається China Main Platform (CMP) і призначена для більш доступних автомобілів, ніж CEA. На її основі буде зроблено чотири компактні моделі під брендом Volkswagen

Нагадаємо, що минулого року німецький автовиробник придбав 4,99% акцій китайської компанії за близько $700 мільйонів, намагаючись виправити ситуацію на місцевому ринку. VW був потужним гравцем на китайському ринку протягом десятиліть і першим західним брендом, який скористався можливостями продажу та виробництва, які пропонувала ця країна, але останнім часом він бореться проти все більш компетентної та агресивної за цінами місцевої опозиції, а також Tesla

Керівник VW в Китаї Ральф Брандштеттер (Ralf Brandstaetter) без зайвих слів пояснив, чому автовиробникові вкрай необхідна ця угода. “Конкуренція дуже жорстка, і ми повинні адаптувати нашу структуру витрат, щоб бути конкурентоспроможними в цьому середовищі”

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK