Німецький автовиробник хоче повернути собі частку китайського ринку за допомогою більш доступних електромобілів. Для цього німці разом з партнерами з Xpeng працюють над новою платформою електромобілів, яка знизить виробничі витрати і допоможе Volkswagen відновити частку ринку в Китаї
Керівництво у Вольфсбурзі вважає, що нова китайська електрична архітектура (CEA), яка є спільним проектом між Xpeng і дочірніми компаніями VW, Volkswagen China Technology Company (VCTC) та CARIAD China, дозволить скоротити витрати на 40% порівняно з нинішньою платформою MEB, що використовується в таких автомобілях, як ID.4, і зробить електромобілі VW такими ж доступними, як і у китайських брендів
Економія коштів частково досягається за рахунок 30-відсоткового скорочення кількості електронних блоків управління. Централізована комп’ютерна система та зональна структура підсистем також дозволяє VW легко застосовувати оновлення по повітрю та впроваджувати нові технології, наприклад, функції автономного водіння, які можна безперешкодно оновлювати

Volkswagen виведе нову платформу на китайський ринок у 2026 році. Її отримають два автомобіля середнього класу, першим з яких буде кросовер. Але того ж року VW також дебютує з другою платформою, призначеною лише для Китаю, яка розроблена спільно Volkswagen China Technology Company (VCTC) разом з SAIC Volkswagen та FAW-Volkswagen. Ця архітектура називається China Main Platform (CMP) і призначена для більш доступних автомобілів, ніж CEA. На її основі буде зроблено чотири компактні моделі під брендом Volkswagen
Нагадаємо, що минулого року німецький автовиробник придбав 4,99% акцій китайської компанії за близько $700 мільйонів, намагаючись виправити ситуацію на місцевому ринку. VW був потужним гравцем на китайському ринку протягом десятиліть і першим західним брендом, який скористався можливостями продажу та виробництва, які пропонувала ця країна, але останнім часом він бореться проти все більш компетентної та агресивної за цінами місцевої опозиції, а також Tesla
Керівник VW в Китаї Ральф Брандштеттер (Ralf Brandstaetter) без зайвих слів пояснив, чому автовиробникові вкрай необхідна ця угода. “Конкуренція дуже жорстка, і ми повинні адаптувати нашу структуру витрат, щоб бути конкурентоспроможними в цьому середовищі”
Читати далі
Схожі записиРаніше головна увага була на вихлопі (викидах відпрацьованих газів), тепер погляд поступово зміщується на виробництво. Для концерну рівня BMW Group із закупівельним бюджетом близько 90 млрд євро це не просто виклик, а стратегічне випробування. Потрібно одночасно залишатися конкурентним, розвивати електромобілі та скорочувати вуглецевий слід по всьому ланцюжку постачання Член правління BMW AG Ніколай Мартін пояснює, […]
27 Грудня 2025
Рідкоземельні метали — це група з 17 металів, які мають величезне значення для сучасної техніки. Вони лежать в основі потужних магнітів, без яких важко уявити роботу електродвигунів. Китай тривалий час залишався ключовим центром не лише видобутку, а й переробки цих матеріалів, контролюючи більшу частину світового ринку. Нова ліцензійна система (китайський уряд обмежив експорт рідкоземельних матеріалів) […]
27 Грудня 2025
Оновлений Nissan Ariya отримав більш впізнаваний вигляд і став ближчим до нового покоління електромобілів бренду. Дизайнери відмовилися від великої фальшрадіаторної решітки, через яку кросовер на відстані нагадував авто з ДВЗ. Передня частина тепер виглядає більш «електричною», отримала заспокійливі, чіткі риси, оновлені фари і акуратний бампер. Враження таке, ніби перед нами збільшена і більш солідна версія […]
27 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі