Німецький автовиробник хоче повернути собі частку китайського ринку за допомогою більш доступних електромобілів. Для цього німці разом з партнерами з Xpeng працюють над новою платформою електромобілів, яка знизить виробничі витрати і допоможе Volkswagen відновити частку ринку в Китаї
Керівництво у Вольфсбурзі вважає, що нова китайська електрична архітектура (CEA), яка є спільним проектом між Xpeng і дочірніми компаніями VW, Volkswagen China Technology Company (VCTC) та CARIAD China, дозволить скоротити витрати на 40% порівняно з нинішньою платформою MEB, що використовується в таких автомобілях, як ID.4, і зробить електромобілі VW такими ж доступними, як і у китайських брендів
Економія коштів частково досягається за рахунок 30-відсоткового скорочення кількості електронних блоків управління. Централізована комп’ютерна система та зональна структура підсистем також дозволяє VW легко застосовувати оновлення по повітрю та впроваджувати нові технології, наприклад, функції автономного водіння, які можна безперешкодно оновлювати
Volkswagen виведе нову платформу на китайський ринок у 2026 році. Її отримають два автомобіля середнього класу, першим з яких буде кросовер. Але того ж року VW також дебютує з другою платформою, призначеною лише для Китаю, яка розроблена спільно Volkswagen China Technology Company (VCTC) разом з SAIC Volkswagen та FAW-Volkswagen. Ця архітектура називається China Main Platform (CMP) і призначена для більш доступних автомобілів, ніж CEA. На її основі буде зроблено чотири компактні моделі під брендом Volkswagen
Нагадаємо, що минулого року німецький автовиробник придбав 4,99% акцій китайської компанії за близько $700 мільйонів, намагаючись виправити ситуацію на місцевому ринку. VW був потужним гравцем на китайському ринку протягом десятиліть і першим західним брендом, який скористався можливостями продажу та виробництва, які пропонувала ця країна, але останнім часом він бореться проти все більш компетентної та агресивної за цінами місцевої опозиції, а також Tesla
Керівник VW в Китаї Ральф Брандштеттер (Ralf Brandstaetter) без зайвих слів пояснив, чому автовиробникові вкрай необхідна ця угода. “Конкуренція дуже жорстка, і ми повинні адаптувати нашу структуру витрат, щоб бути конкурентоспроможними в цьому середовищі”
Читати далі
Схожі записиКомпанія Smart, яка сьогодні відома переважно як виробник електричних SUV для китайського ринку, може повернути на ринок один зі своїх найяскравіших автомобілів — легендарний родстер. Через 20 років після зникнення моделі Smart Roadster, представники бренду заговорили про можливе відродження компактного спортивного авто, яке поєднувало драйв і унікальний стиль Електричний родстер може знову з’явитися у продажу […]
18 Червня 2025Новинка має повністю закритий кузов з ножицеподібними дверима Чотири колеса забезпечують підвищену стабільність у порівнянні з класичними двоколісними транспортними засобами. Завдяки інноваційному механізму нахилу корпус новинка може кренитися до 35 градусів у поворотах, що надає йому унікальної динаміки Ширина транспортного засобу становить лише 790 мм Таким чином, ÆMotion на 300 мм вужчий за вже знятий […]
18 Червня 2025Компанія Honda відкриває новий напрям у сфері мікромобільності, представивши електричний квадроцикл Fastport eQuad Він розроблений для доставок на останній милі у містах Європи та Північної Америки. Незвичний за формою, але практичний та функціональний, eQuad має стати відповіддю на потреби сучасної логістики — швидкі та екологічні перевезення невеликих вантажів у щільному міському середовищі Модель буде представлена […]
18 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі