Німецький автовиробник хоче повернути собі частку китайського ринку за допомогою більш доступних електромобілів. Для цього німці разом з партнерами з Xpeng працюють над новою платформою електромобілів, яка знизить виробничі витрати і допоможе Volkswagen відновити частку ринку в Китаї
Керівництво у Вольфсбурзі вважає, що нова китайська електрична архітектура (CEA), яка є спільним проектом між Xpeng і дочірніми компаніями VW, Volkswagen China Technology Company (VCTC) та CARIAD China, дозволить скоротити витрати на 40% порівняно з нинішньою платформою MEB, що використовується в таких автомобілях, як ID.4, і зробить електромобілі VW такими ж доступними, як і у китайських брендів
Економія коштів частково досягається за рахунок 30-відсоткового скорочення кількості електронних блоків управління. Централізована комп’ютерна система та зональна структура підсистем також дозволяє VW легко застосовувати оновлення по повітрю та впроваджувати нові технології, наприклад, функції автономного водіння, які можна безперешкодно оновлювати
Volkswagen виведе нову платформу на китайський ринок у 2026 році. Її отримають два автомобіля середнього класу, першим з яких буде кросовер. Але того ж року VW також дебютує з другою платформою, призначеною лише для Китаю, яка розроблена спільно Volkswagen China Technology Company (VCTC) разом з SAIC Volkswagen та FAW-Volkswagen. Ця архітектура називається China Main Platform (CMP) і призначена для більш доступних автомобілів, ніж CEA. На її основі буде зроблено чотири компактні моделі під брендом Volkswagen
Нагадаємо, що минулого року німецький автовиробник придбав 4,99% акцій китайської компанії за близько $700 мільйонів, намагаючись виправити ситуацію на місцевому ринку. VW був потужним гравцем на китайському ринку протягом десятиліть і першим західним брендом, який скористався можливостями продажу та виробництва, які пропонувала ця країна, але останнім часом він бореться проти все більш компетентної та агресивної за цінами місцевої опозиції, а також Tesla
Керівник VW в Китаї Ральф Брандштеттер (Ralf Brandstaetter) без зайвих слів пояснив, чому автовиробникові вкрай необхідна ця угода. “Конкуренція дуже жорстка, і ми повинні адаптувати нашу структуру витрат, щоб бути конкурентоспроможними в цьому середовищі”
Читати далі
Схожі записиВчені з Інституту досліджень металів Китайської академії наук (КАН) розробили новий матеріал, який значно знижує міжфазний опір та покращує ефективність транспортування іонів в твердотільних акумуляторах. Ці два аспекти були ключовими проблемами, які обмежували практичне застосування технології Команда вчених створила з нового матеріалу гнучкі акумулятори, які продемонстрували виняткову стійкість до згинання, витримавши понад 20 000 циклів […]
10 Жовтня 2025Компанія Renault анонсує свій новий електромобіль Twingo E-Tech лише за місяць до його офіційного дебюту. Очікується, що цей компактний електрокар, орієнтовна ціна якого в Європі складе менше 20 000 євро, приверне увагу своїм стилем і чарівністю. Майбутня модель базується на «розумній платформі» для електромобілів і має виразні риси, які відсилають до оригінального Twingo початку 1990-х […]
10 Жовтня 2025Компанія General Motors виконала понад сто тестів швидкої зарядки в дев’яти мережах по США заради покращення продуктивності заряджання свого нового електромобіля Новий Chevrolet Bolt став справжнім проривом порівняно з моделлю минулого покоління Автомобіль отримав більший запас ходу, зарядний порт у стилі Tesla і, найважливіше, нарешті здатен швидко заряджатися. Подорожі на далекі відстані тепер стануть набагато […]
10 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі