Gravity, інфраструктурний стартап для електромобілів, випустив DEAP Trees – серію зарядних пристроїв з кріпленнями та кабельними системами, які встановлюються на вулицях, щоб власники електромобілів могли повністю зарядити свої транспортні засоби за 5-13 хвилин, просто припаркувавшись на узбіччі
Gravity намагається розвинути мережу вуличних зарядок DEAP Trees, яка має бути більш розвиненою, ніж нинішня мережа Supercharger компанії Tesla, і стати “найбільшою мережею швидких зарядок у США”
Над дизайном DEAP Trees Gravity співпрацювала з дизайнерською фірмою Rangr Studio. Вони розробили шарнірний кронштейн, що тримає кабель, який нахиляється до електромобіля, коли починається зарядка, подібно до механізму розкладання швейцарського армійського ножа. Це дозволяє витягнути шнур і дістатися до порту електромобіля, “незалежно від моделі”, – стверджує команда розробників

Коли зарядка завершується, складна шарнірна рука DEAP Tree автоматично піднімається догори, а роз’єм електромобіля замикається на стовпі, поза полем зору перехожих. Все це відбувається на вулицях або узбіччях, не потребуючи додаткової інфраструктури для мережі швидкої зарядки електромобілів
Інженери Gravity та студії Rangr стверджують, що їхні вуличні зарядні пристрої для електромобілів не мають довгих кабелів, оскільки вони втягуються назад у корпус, схожий на ліхтарний стовп, і не вимагають від водіїв діставати свої власні кабелі. Така конструкція дозволяє уникнути небезпеки спіткнутися, перешкод для доступу та потенційного вандалізму
Кожне універсальне дерево DEAP не буде потребувати модернізації інженерних мереж, повідомляє Gravity. Після встановлення на вулицях або узбіччях ці зарядні пристрої для електромобілів можуть забезпечити 300 кілометрів пробігу за 13 хвилин (200 кВт) або 5 хвилин (500 кВт), а завдяки своєму тонкому, високому та мінімалістичному дизайну вони можуть вмістити кілька автомобілів одночасно

Враховуючи витончений дизайн DEAP Trees, Gravity та Rangr Studio зможуть розвивати свої зарядні станції у відповідності до технологій розумного міста, яке буде об’єднувати в єдину мережу дорожні камери, світлодіодне освітлення вулиць і бордюрів, 5G, громадський WiFi, датчики якості повітря і навіть інтегрований аудіо- та відеозв’язок для громадської комунікації
Наразі компанія Gravity вже відкрила для громадськості свій флагманський центр зарядки електромобілів посеред Манхеттена, США. Стартап заявляє, що з появою DEAP Trees він може запропонувати значно швидшу зарядку, ніж 8-10 годин, необхідних для придорожніх зарядних пристроїв 2-го рівня. Вони досі встановлені в таких містах, як Нью-Йорк, в рамках ранніх пілотних програм, і в кілька разів більшу потужність, ніж звичайні суперчарджери Tesla потужністю 72 кВт або 150 кВт
Читати далі
Схожі записиПісля клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]
18 Жовтня 2025
Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]
18 Жовтня 2025
Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV Європейська організація Transport & Environment […]
18 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі