Нещодавно стало відомо, що конфіденційна інформація про 800 тисяч власників електромобілів марок Volkswagen, Audi, Seat та Skoda опинилася у відкритому доступі через неправильно налаштоване хмарне сховище Amazon. Дані, що зберігалися без захисту, включали координати GPS, рівень заряду батареї та статус увімкнення автомобіля. Витік тривав кілька місяців, що піддає серйозному ризику безпеку власників електромобілів у Німеччині, Європі та інших регіонах світу
Наскільки серйозний витік?
Деталі виявленого порушення свідчать, що 466 тисяч із 800 тисяч записів містили надзвичайно точні геолокаційні дані, які дозволяли створити детальний профіль щоденних звичок власників авто. Серед постраждалих — німецькі політики, підприємці, поліцейські з Гамбурга та навіть імовірні співробітники спецслужб. Інцидент викликав хвилю обурення серед урядовців, які вимагають підвищення рівня кібербезпеки в автомобільній галузі
За інформацією Spiegel, проблема виникла через помилку в програмному забезпеченні компанії Cariad, яка займається розробкою софту для VW Group. Дані стали доступними завдяки анонімному інформатору, який за допомогою вільного програмного забезпечення виявив витік і повідомив про це найбільшу хакерську організацію Європи — Chaos Computer Club (CCC)
Реакція VW та наслідки для власників
Компанія VW Group оперативно заблокувала доступ до сховища після повідомлення CCC. Представники Cariad запевнили, що паролі та платіжні дані не постраждали, і власники автомобілів не мають потреби вживати заходів. Проте експерти наголошують на потенційній загрозі від шахраїв і переслідувачів, які могли скористатися інформацією для шантажу або стеження
Зазначимо, що це не перший випадок подібних проблем у галузі. У 2023 році компанія Toyota визнала витік даних 2,15 млн власників в Японії. Інші автогіганти також потрапляли у скандали, пов’язані з продажем даних водіїв страховим компаніям, що призводило до збільшення страхових тарифів
Чи готова автоіндустрія до викликів кібербезпеки?
Інцидент з VW Group підкреслює нагальну потребу в посиленні кібербезпеки у сфері автомобільного виробництва. З огляду на те, що підключені сервіси та хмарні технології стають стандартом для сучасних авто, автовиробники мають переглянути свої підходи до захисту персональних даних
Сьогодні клієнти очікують від брендів надійності не лише в плані механічної безпеки, а й у захисті своїх цифрових даних. Нехтування цим питанням може підірвати довіру до високотехнологічних функцій електромобілів і зупинити розвиток інновацій в автоіндустрії
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі