Китайський електромобільний бренд Leapmotor, частково підконтрольний концерну Stellantis, об’єднався з відомим німецьким тюнінг-ательє Irmscher, щоб створити особливу версію електричного кросовера C10. Таке партнерство виглядає нетипово: китайський виробник і німецька майстерня зі стилю та індивідуальності — союз, який ще кілька років тому здавався малоймовірним. Проте сьогодні він став реальністю й, за словами обох компаній, лише відкриває довгострокову співпрацю
Модифікована версія отримала назву Leapmotor i C10 і випускатиметься обмеженою серією
Буде створено лише 250 автомобілів для німецького ринку. Irmscher, який прославився на доопрацюванні моделей Opel і час від часу працював із Fiat, має природний зв’язок зі Stellantis, до складу якого входять обидва бренди. Тепер він уперше звернув увагу на китайський електромобіль, і, судячи з заяв, це тільки початок — у майбутньому з’являться й інші моделі Leapmotor з фірмовими штрихами Irmscher

На вигляд і C10 має більш спортивніший характер, хоча зовнішніх змін небагато
Кузов не має масивних обвісів, однак автомобіль отримав виразні п’ятиспицеві легкосплавні диски, які здаються більшими за стандартні 20-дюймові, і новий задній спойлер, що додає динаміки. По боках з’явилася червона смуга, яка візуально підкреслює лінію профілю, а на передньому сплітері та ковпачках коліс — червоні акценти. На кришці багажника красується новий шильдик i C10 під фірмовим написом Leapmotor
Втім, Irmscher не обмежився лише косметикою
Підвіску зробили жорсткішою, щоб автомобіль став більш керованим і зібраним у поворотах. Інших технічних змін немає — силова установка залишилася тією самою. В основі і C10 лежить топова двомоторна повнопривідна версія потужністю 590 к.с. (440 кВт), яка розганяється до 100 км/год за 4 секунди. Акумулятор на 81,9 кВт-год забезпечує запас ходу 437 км за циклом WLTP

Для порівняння, задньопривідний C10 із одним мотором на 215 к.с. здатен проїхати 510 км на тій самій батареї, а базова версія з меншою батареєю 69,9 кВт-год має запас ходу 420 км. Також у лінійці є гібридна модифікація з розширеним запасом ходу, де працює 1,5-літровий бензиновий двигун у парі з електромотором на 212 к.с. і батареєю 28,4 кВт-год. У сумі система дозволяє проїхати понад 950 км без підзарядки
Ціни на Leapmotor i C10 від Irmscher у Німеччині стартують з €49 900 (приблизно $58 200)
Це на €5000 дорожче, ніж стандартна топова версія C10 ProMax AWD, яка коштує €44 900. Для порівняння, базова задньопривідна модифікація з меншою батареєю оцінюється в €36 400
Незважаючи на підвищення імпортних мит у ЄС, китайські автовиробники продовжують активно виходити на європейський ринок, і співпраця Leapmotor зі Stellantis та Irmscher — показовий приклад того, як китайські електромобілі стають ближчими до смаків і вимог європейських водіїв. i C10 поєднав азійські технології з німецькою увагою до деталей, що може стати формулою успіху для нової хвилі електромобілів у Європі
Читати далі
Схожі записиДослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]
17 Листопада 2025
У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]
17 Листопада 2025
Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]
17 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі