Stellantis, один з найбільших світових виробників автомобілів, у співпраці з Французьким національним центром наукових досліджень (CNRS) та компанією Saft, презентували революційну технологію, яка може змінити уявлення про електромобільність. Новий прототип батареї під назвою Intelligent Battery Integrated System (IBIS) інтегрує функції зарядного пристрою та інвертора безпосередньо в саму батарею. Це інноваційне рішення обіцяє значно підвищити ккд електродвигуна, зменшити масу автомобіля та зробити силові установки компактнішими, дешевшими і надійнішими
Інтелектуальна інтеграція: як нова батарея Stellantis підвищує ефективність
Основна перевага нової батареї IBIS полягає в тому, що вона дозволяє усунути необхідність в окремих інверторах і зарядних пристроях, що традиційно використовуються в електромобілях. Завдяки інтеграції цих функцій безпосередньо в батарею, ккд електродвигуна зростає, адже електроенергія напряму подається до електродвигуна. Це не лише оптимізує процеси перетворення струму, але й знижує витрати на виробництво та обслуговування автомобілів. Також зменшується кількість компонентів, що робить електромобіль легшим і, відповідно, збільшує його запас ходу
Вплив на економіку та перспективи технології IBIS
Stellantis запевняє, що нова технологія має потенціал суттєво знизити вартість електромобільних силових установок і зробити їх більш доступними для масового ринку. Це досягається завдяки спрощенню виробничого процесу, зменшенню кількості деталей і зниженню загальної маси автомобіля, що покращує енергоефективність та зменшує витрати на зарядку. Крім того, інтеграція інвертора і зарядного пристрою в батарею відкриває нові можливості для використання цієї технології не лише в автомобілях, але й у стаціонарних енергетичних системах, таких як генератори та зарядні станції
Майбутнє електромобілів: коли технологія стане реальністю?
Stellantis активно працює над впровадженням IBIS у серійне виробництво до кінця десятиліття. Технологія вже успішно пройшла лабораторні випробування, а наступним кроком стане створення повнофункціонального прототипу автомобіля, який буде тестуватися на дорогах. Однак залишається питання, наскільки надійно та ефективно ці батареї будуть працювати в реальних умовах, що стане вирішальним фактором для їх впровадження у масове виробництво
Читати далі
Схожі записиУ першій половині 2025 року продажі Taycan різко сповільнились, поступаючись навіть нішевому спорткару 718, який незабаром буде замінений. Щоб підвищити привабливість електроседана, Porsche представила нову версію Black Edition, яка вже доступна на американському ринку. Спеціальна серія поєднує в собі стриманий, але виразний дизайн із покращеними технічними характеристиками та розширеним списком стандартного обладнання Зовнішній вигляд Taycan […]
11 Липня 2025Volkswagen продовжує дивувати своїх шанувальників не лише інноваційними технологіями, а й вмінням зберігати історичну спадщину Новий Volkswagen ID.3 GTX Fire+Ice — це особлива лімітована серія електричного хот-хетча, яка поєднує у собі сучасність і ностальгію за 90-ми. Ця модель стала своєрідним містком між минулим і майбутнім бренду, адже вона натхненна культовим Golf Fire and Ice 1990 […]
11 Липня 2025Chevrolet продовжує активно розширювати свою лінійку електромобілів, і однією з найцікавіших новинок став електричний кросовер Captiva EV Однак, на відміну від багатьох інших моделей бренду, цей автомобіль навряд чи з’явиться на дорогах США. Причина проста — в його основі лежить китайська модель Wuling Starlight S, яка вже добре відома на ринку Піднебесної. Саме тому новий […]
11 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі