Stellantis створила спільне підприємство з китайським гігантом акумуляторної промисловості CATL для створення заводу з виробництва літій-залізо-фосфатних (LFP) акумуляторів в Сарагосі, Іспанія. В новий об’єкт буде інвестовано до 4,1 млрд євро (~4,31 млрд доларів США), а початок виробництва заплановано на кінець 2026 року. Після повного введення в експлуатацію об’єкт матиме потужність до 50 ГВт-год
Новий завод Stellantis і CATL сприятиме планам автовиробника стати корпорацією з нульовим рівнем викидів вуглецю до 2038 року
Новий завод буде розташований поряд з існуючими потужностями Stellantis в Сарагосі. Батареї, що вироблятимуться на ньому, використовуватимуться в легкових автомобілях, кросоверах та позашляховиках групи, що конкурують у сегментах B та C. Stellantis не підтвердила, яка з її моделей першою використовуватиме нові LFP-елементи місцевого виробництва, але зазначає, що потужність заводу «залежить від розвитку електричного ринку в Європі та підтримки з боку влади Іспанії та Європейського Союзу»
«Stellantis прагне до декарбонізованого майбутнього, використовуючи всі доступні передові технології виробництва акумуляторів, щоб запропонувати нашим клієнтам конкурентоспроможну продукцію в сегменті електромобілів», – сказав голова Stellantis Джон Елканн (John Elkann). «Це важливе спільне підприємство з нашим партнером CATL, яке принесе інноваційне виробництво акумуляторів на виробничий майданчик, який вже є лідером у галузі чистої та відновлюваної енергетики. Я хочу подякувати всім зацікавленим сторонам, які брали участь у втіленні такого амбітного проекту в життя, в тому числі іспанській владі за її постійну підтримку»
Завод був спроектований таким чином, щоб бути повністю вуглецево-нейтральним
Завод з виробництва акумуляторів був спроектований як повністю вуглецево-нейтральний і буде побудований в кілька етапів, враховуючи інвестиційні плани. Stellantis заявляє, що цей завод також допоможе їй стати корпорацією з нульовим рівнем викидів вуглецю до 2038 року
«Спільне підприємство підняло нашу співпрацю зі Stellantis на нові висоти, і я вірю, що наші передові технології виробництва акумуляторів та операційні ноу-хау в поєднанні з багаторічним досвідом Stellantis у веденні бізнесу в Сарагосі забезпечать успіх спільного проекту», – додав голова і генеральний директор CATL Робін Зенг. «Мета CATL – зробити технології з нульовим рівнем викидів вуглецю доступними в усьому світі, і ми з нетерпінням чекаємо на співпрацю з нашими партнерами по всьому світу за допомогою більш інноваційних моделей співробітництва»
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі