Stellantis створила спільне підприємство з китайським гігантом акумуляторної промисловості CATL для створення заводу з виробництва літій-залізо-фосфатних (LFP) акумуляторів в Сарагосі, Іспанія. В новий об’єкт буде інвестовано до 4,1 млрд євро (~4,31 млрд доларів США), а початок виробництва заплановано на кінець 2026 року. Після повного введення в експлуатацію об’єкт матиме потужність до 50 ГВт-год
Новий завод Stellantis і CATL сприятиме планам автовиробника стати корпорацією з нульовим рівнем викидів вуглецю до 2038 року
Новий завод буде розташований поряд з існуючими потужностями Stellantis в Сарагосі. Батареї, що вироблятимуться на ньому, використовуватимуться в легкових автомобілях, кросоверах та позашляховиках групи, що конкурують у сегментах B та C. Stellantis не підтвердила, яка з її моделей першою використовуватиме нові LFP-елементи місцевого виробництва, але зазначає, що потужність заводу «залежить від розвитку електричного ринку в Європі та підтримки з боку влади Іспанії та Європейського Союзу»

«Stellantis прагне до декарбонізованого майбутнього, використовуючи всі доступні передові технології виробництва акумуляторів, щоб запропонувати нашим клієнтам конкурентоспроможну продукцію в сегменті електромобілів», – сказав голова Stellantis Джон Елканн (John Elkann). «Це важливе спільне підприємство з нашим партнером CATL, яке принесе інноваційне виробництво акумуляторів на виробничий майданчик, який вже є лідером у галузі чистої та відновлюваної енергетики. Я хочу подякувати всім зацікавленим сторонам, які брали участь у втіленні такого амбітного проекту в життя, в тому числі іспанській владі за її постійну підтримку»

Завод був спроектований таким чином, щоб бути повністю вуглецево-нейтральним
Завод з виробництва акумуляторів був спроектований як повністю вуглецево-нейтральний і буде побудований в кілька етапів, враховуючи інвестиційні плани. Stellantis заявляє, що цей завод також допоможе їй стати корпорацією з нульовим рівнем викидів вуглецю до 2038 року
«Спільне підприємство підняло нашу співпрацю зі Stellantis на нові висоти, і я вірю, що наші передові технології виробництва акумуляторів та операційні ноу-хау в поєднанні з багаторічним досвідом Stellantis у веденні бізнесу в Сарагосі забезпечать успіх спільного проекту», – додав голова і генеральний директор CATL Робін Зенг. «Мета CATL – зробити технології з нульовим рівнем викидів вуглецю доступними в усьому світі, і ми з нетерпінням чекаємо на співпрацю з нашими партнерами по всьому світу за допомогою більш інноваційних моделей співробітництва»
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі