Керівник Cupra Вейн Гріффітс попереджає, що бренд може бути “знищений” новими тарифами Європейського Союзу на електромобілі, що імпортуються з Китаю. Він також підкреслив, що якщо бренд, який належить VW Group, не зможе досягти своїх цілей з продажу в цих нових умовах, компанія може бути змушена скоротити виробництво і прийняти складні рішення, включаючи скорочення співробітників
Tavascan китайського виробництва був обкладений додатковим тарифом у розмірі 21,3% на додаток до існуючих 10%
Cupra, дочірня компанія Seat, що входить до складу VW Group, стрімко зростає після того, як стала окремим брендом у 2018 році, продавши минулого року понад 246 000 автомобілів. Хоча більшість її моделей виробляються в Європі, новий Tavascan буде вироблятися в Китаї, і тепер він обкладається значним митом у розмірі 21,3% на додаток до існуючих 10%
Гріффітс каже, що бренд зробив значні інвестиції в завод Volkswagen в Аньхой в Китаї, щоб побудувати Tavascan, і перенесення виробництва в інше місце неможливе. Він також каже, що підвищення ціни на елегантний електричний позашляховик неможливе, а відсутність прогнозованих продажів може означати, що наступного року Cupra не досягне цільових показників скорочення викидів вуглекислого газу в ЄС, що призведе до великих штрафів
“Це ставить під загрозу все фінансове майбутнє компанії”, – сказав Гріффітс під час нещодавнього заходу в Барселоні. “Наміром було захистити європейську автомобільну промисловість, але для нас це має протилежний ефект. Ми не китайський бренд, який намагається заполонити європейський ринок. Наші автомобілі не для масового споживача”
Спочатку Cupra була обкладена додатковим імпортним митом у розмірі 38,1%, але нещодавно його знизили до 21,3%. Однак це все одно залишається набагато вищим, ніж у Tesla, яка змогла переконати європейську владу знизити мито на електромобілі китайського виробництва до 9%. The Telegraph повідомляє, що Cupra зможе запросити власне узгоджене мито, але його перегляд може зайняти до дев’яти місяців
Tavascan був спроектований і розроблений в Іспанії і має багато спільного з VW ID.UNYX. Він побудований на знайомій платформі MEB і поставляється в стандартній комплектації з акумуляторною батареєю ємністю 77 кВт-год, що забезпечує йому запас ходу до 550 км за циклом WLTP
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі