Taycan Turbo GT – найшвидший Porsche в історії
Завдяки 1 092 кінським силам, Turbo GT розганяється до 100 км/год всього за 2,1 секунди
Навіть базовий Porsche Taycan швидкий. Стандартна модель розганяється до 100 км/год за 4,5 секунди, а топова модель Turbo S робить це приблизно за 2,3 секунди. Тепер у лінійці Taycan з’явився новий король прискорення – Taycan Turbo GT
Turbo GT – це найпотужніший Taycan, який коли-небудь створювала компанія, а якщо врахувати 10 секунд форсажу, то це ще й найпотужніший Porsche в історії. І крапка. Він має 777 кінських сил у стандартній комплектації та 1340 Нм крутного моменту, або до 1019 к.с. з новою функцією Attack Mode
Подібно до функції push-to-pass, доступної на інших моделях Taycan, режим Attack Mode пропонує додатковий 10-секундний поштовх потужності. Але якщо push-to-pass додає додаткові 70 кіловат (95 к.с.), режим Attack Mode спрямовує до 120 кіловат (163 к.с.) на всі чотири колеса. І тепер ви можете активувати його, просто потягнувши за правий підрульовий важіль – хоча Porsche стверджує, що режим Attack Mode в першу чергу призначений для використання на треку
Система Launch Control відкорковує всі 1092 к.с., розганяючи Turbo GT до 100 км/год за 2,2 секунди – або за 2,1 секунди з полегшеним трековим пакетом Weissach (перший чотиридверний Porsche з такою опцією). Це на дві десятих секунди швидше, ніж у Taycan Turbo S. До 200 км/год Turbo GT розганяється за 6,6 секунди, або за 6,4 секунди з пакетом Weissach. А максимальна швидкість по треку становить 290 або 305 км/год з пакетом Weissach
Секрет такої швидкості – імпульсний інвертор, який використовує карбід кремнію для передачі до 900 ампер на задній двигун замість 600 ампер у моделі Turbo S. У парі з новим електродвигуном заднього моста, який можна знайти в оновленій лінійці Taycan, він забезпечує більшу потужність та ефективність у легшому корпусі. Він приблизно на 20 кілограмів легший за попередній задній двигун, а весь Turbo GT на 157 кілограмів легший за Turbo S (з пакетом Weissach)
Хоча й “стандартний” Taycan Turbo GT доклав чимало зусиль, щоб зменшити вагу. Вуглецеве волокно покриває бічні стійки, дзеркала та аеродинамічний обвіс. Porsche якимось чином зменшив вагу багажного відділення (ймовірно, прибравши килим), відмовився від доводчиків дверей, та електроприводу кришки електричного зарядного пристрою, і навіть відмовився від аналогового годинника, який входить в стандартну комплектацію пакета Sport Chrono
Карбон-керамічні гальма та 21-дюймові ковані диски легші, ніж у Turbo S, і ці колеса взуті в шини Pirelli P Zero Trofeo R. Все це входить в стандартну комплектацію Turbo GT. У пакеті Weissach задні сидіння повністю знімаються, натомість з’являється полиця з вуглецевого волокна з додатковим простором для зберігання речей
Підвіска Porsche Active Ride входить в стандартну комплектацію зі спеціальним тюнінгом для Turbo GT, з’явився новий передній спойлер з аеродинамічними закрилками та адаптивний задній спойлер. Додаткові аеродинамічні елементи, такі як повітряний дефлектор під кузовом і новий передній дифузор – ексклюзивні для пакету Weissach, так само як і фіксоване антикрило з вуглецевого волокна. Притискна сила Taycan Turbo GT Weissach сягає 220 кг
Інтер’єр оздоблено шкірою Race-tex, та карбоновими ковшами. Логотип Turbo GT, звісно ж, вибито на підголівниках
Загалом, Taycan Turbo GT – це найбільш пристосований до треку Taycan. І він вже має нагороди: 23 лютого Turbo GT Weissach завершив коло гоночного треку WeatherTech Raceway Laguna Seca за 1:27.87 – швидше, ніж будь-який інший електромобіль. А на початку січня прототип проїхав Нюрбургринг за 7:07.55 – швидше, ніж будь-який інший електромобіль чи седан, бензиновий чи електричний Porsche Taycan Turbo GT коштує близько 200 тисяч євро, пакет Weissach – безкоштовна опція