Tesla вирішила зменшити залежність від китайських компонентів і уклала одну з найбільших угод у своїй історії — на постачання літій-залізо-фосфатних батарей, вироблених у США
Енергетичний підрозділ Tesla отримав потужний імпульс до розвитку
Компанія підписала трирічну угоду з південнокорейською LG Energy Solution (LGES) на постачання літій-залізо-фосфатних (LFP) акумуляторів загальною вартістю $4,3 мільярда. Згідно з інформацією, яку поширило агентство Reuters, батареї вироблятимуться на новому заводі LGES у штаті Мічиган
Ці акумулятори не призначені для електромобілів, а виключно для систем стаціонарного накопичення енергії, які Tesla активно розвиває по всьому світу. Поставки розпочнуться 1 серпня 2027 року і триватимуть до кінця липня 2030-го
Ще кілька днів тому LGES офіційно повідомила про велику угоду з “закордонним замовником”, однак не назвала імені партнера. Як з’ясувало Reuters, цим замовником виявилася саме Tesla — компанія, яка дедалі більше прагне уникнути імпортної залежності від Китаю через зростання тарифів на акумуляторні компоненти
Нагадаємо, що навесні фінансовий директор Tesla Вайбхав Танеджа прямо визнав: китайські LFP-компоненти чинять “надмірний тиск” на енергетичний бізнес компанії. Tesla планує створити альтернативні канали постачання поза межами Китаю, однак на це потрібен час
LG Energy Solution стала однією з небагатьох компаній, які вже серійно випускають LFP-батареї у США
Завод у Мічигані, відкритий у травні, також працює над контрактами з General Motors для майбутніх доступних електромобілів, зокрема оновленого Chevrolet Bolt. Ford, своєю чергою, теж активно інвестує в цю хімію батарей, яка досі залишалася перевагою китайських виробників
Tesla, у свою чергу, будує власне виробництво LFP-елементів у Неваді, але очікує, що ця лінія покриватиме лише невелику частину загального попиту
“Поки такі гравці, як Samsung SDI чи SK On, ще не вийшли на американський ринок LFP-батарей, LGES має унікальну перевагу першопрохідця”, — зазначив Чо Хьон-рьоль, старший аналітик Samsung Securities
За даними The Korea Herald, обсяг нової угоди з Tesla складає майже чверть річного обороту LGES
Хоча контракт розрахований на три роки, його терміни і сума можуть змінюватися залежно від подальших переговорів між сторонами
LFP-батареї поступаються традиційним літій-нікель-кобальт-марганцевим за енергетичною щільністю, однак мають очевидні переваги: вони безпечніші, дешевші у виробництві й довговічніші. І в умовах енергетичного переходу саме ці характеристики стають вирішальними
Читати далі
Схожі записиЙдеться про освітлення у фронтальному багажнику — тепер воно нарешті з’явиться Серед усіх звинувачень, похвал і мемів, що супроводжують бренд Tesla, залишається одна незаперечна річ: компанія створює одні з найтехнологічніших і наймасовіших електромобілів світу. Але водночас — не без дрібних недоліків. Одна з них: відсутність освітлення у «франку» — передньому багажнику — у Model 3 […]
31 Липня 2025Так називають легендарну трасу Нюрбургрингу, на якому Kia EV4 проїхав понад 10 тисяч кілометрів в режимі максимальної потужності Коли на початку року Kia презентувала свій електричний седан і хетчбек EV4, було зрозуміло: йдеться не просто про ще один доступний електрокар. Південнокорейський виробник поставив амбітну мету — створити масовий, надійний електромобіль, який витримає роки щоденної експлуатації. […]
31 Липня 2025Mercedes-Benz тимчасово зупиняє імпорт електрокарів у США та готується до зниження цін на EQE і EQS. Причини — не лише в економіці Електромобільна стратегія Mercedes зазнала негласної, але помітної корекції. Компанія тимчасово припиняє постачання нових електрокарів EQ-серії на американський ринок. Причина — слабкий попит і переповнені склади дилерів. Але це лише верхівка айсберга: за лаштунками […]
31 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі