Tesla вирішила зменшити залежність від китайських компонентів і уклала одну з найбільших угод у своїй історії — на постачання літій-залізо-фосфатних батарей, вироблених у США
Енергетичний підрозділ Tesla отримав потужний імпульс до розвитку
Компанія підписала трирічну угоду з південнокорейською LG Energy Solution (LGES) на постачання літій-залізо-фосфатних (LFP) акумуляторів загальною вартістю $4,3 мільярда. Згідно з інформацією, яку поширило агентство Reuters, батареї вироблятимуться на новому заводі LGES у штаті Мічиган
Ці акумулятори не призначені для електромобілів, а виключно для систем стаціонарного накопичення енергії, які Tesla активно розвиває по всьому світу. Поставки розпочнуться 1 серпня 2027 року і триватимуть до кінця липня 2030-го

Ще кілька днів тому LGES офіційно повідомила про велику угоду з “закордонним замовником”, однак не назвала імені партнера. Як з’ясувало Reuters, цим замовником виявилася саме Tesla — компанія, яка дедалі більше прагне уникнути імпортної залежності від Китаю через зростання тарифів на акумуляторні компоненти
Нагадаємо, що навесні фінансовий директор Tesla Вайбхав Танеджа прямо визнав: китайські LFP-компоненти чинять “надмірний тиск” на енергетичний бізнес компанії. Tesla планує створити альтернативні канали постачання поза межами Китаю, однак на це потрібен час
LG Energy Solution стала однією з небагатьох компаній, які вже серійно випускають LFP-батареї у США
Завод у Мічигані, відкритий у травні, також працює над контрактами з General Motors для майбутніх доступних електромобілів, зокрема оновленого Chevrolet Bolt. Ford, своєю чергою, теж активно інвестує в цю хімію батарей, яка досі залишалася перевагою китайських виробників

Tesla, у свою чергу, будує власне виробництво LFP-елементів у Неваді, але очікує, що ця лінія покриватиме лише невелику частину загального попиту
“Поки такі гравці, як Samsung SDI чи SK On, ще не вийшли на американський ринок LFP-батарей, LGES має унікальну перевагу першопрохідця”, — зазначив Чо Хьон-рьоль, старший аналітик Samsung Securities
За даними The Korea Herald, обсяг нової угоди з Tesla складає майже чверть річного обороту LGES
Хоча контракт розрахований на три роки, його терміни і сума можуть змінюватися залежно від подальших переговорів між сторонами
LFP-батареї поступаються традиційним літій-нікель-кобальт-марганцевим за енергетичною щільністю, однак мають очевидні переваги: вони безпечніші, дешевші у виробництві й довговічніші. І в умовах енергетичного переходу саме ці характеристики стають вирішальними
Читати далі
Схожі записиСучасний кросовер Tesla Model X зовні майже не відрізняється від того, який уперше показали десять років тому, хоча під знайомими лініями ховається зовсім інша машина. Салон став охайнішим, керованість — гострішою, а версія Plaid здатна присоромити суперкар своїм розгоном. Найцікавіше в тому, що новий Model X помітно легший за перше покоління, навіть якщо обидві версії […]
21 Листопада 2025
Індія, найнаселеніша країна світу, може піти на сміливий крок і заборонити продаж преміальних авто з бензиновими та дизельними двигунами. Нова пропозиція Верховного суду здатна різко прискорити електромобільний перехід, бо вона б’є не по масовому ринку, а по дорогих моделях, які купує заможна аудиторія Судді закликали уряд розглянути поетапне припинення продажу преміальних авто з ДВЗ На […]
21 Листопада 2025
DAF представила нове покоління електричних вантажівок XD і XF Electric, які відзначили найвищою нагородою «International Truck of the Year 2026» Президент DAF Trucks Гаральд Зайдель прийняв цю премію під час урочистої церемонії на виставці Solutrans у французькому Ліоні. Третя перемога за п’ять років підкреслила стабільну перевагу голландського виробника, адже моделі XF/XG/XG+ і XD уже ставали […]
21 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі