- Каліфорнійський суддя відмовився відхилити претензії Департаменту транспортних засобів Каліфорнії про те, що Tesla перебільшила можливості автономного водіння
- Департамент транспортних засобів Каліфорнії звинуватив Tesla в тому, що вона вводить клієнтів в оману, роблячи неправдиві заяви про можливості систем автопілота та повного самостійного водіння своїх електромобілів
- Рішення було винесено через місяць після того, як Tesla не змогла домогтися відхилення колективного позову, також зосередженого на вимогах самокерованого водіння
Спроби Tesla змусити суддю відхилити претензії Департаменту транспортних засобів Каліфорнії стосовно того, що вона перебільшує можливості самокерованого водіння своїх автомобілів, не увінчалися успіхом – це відкрило шлях до офіційних слухань
Судова тяганина розпочалася в липні 2022 року, коли DMV звинуватило Tesla в тому, що вона вводить в оману покупців, перебільшуючи ефективність своїх систем допомоги «Автопілот» і «Повне самостійне водіння». Тоді Департамент стверджував, що Tesla просуває свої системи допомоги водієві, які «не могли… і не можуть зараз працювати як автономні транспортні засоби», і припустив, що покарання для автовиробника може включати призупинення його ліцензії на продаж автомобілів або виплату компенсації водіям
Tesla хотіла, щоб суддя Джульєтта Кокс відхилила звинувачення на основі вже наявної у неї інформації, але Кокс вирішила, що справу не можна закривати, поки не відбудуться офіційні слухання, повідомляє Reuters
Рішення судді Кокс з’явилося менш ніж через місяць після того, як Tesla не змогла домогтися закриття аналогічної справи. У травні федеральний суддя в Сан-Франциско дав добро на колективний позов, в якому стверджувалося, що Tesla обманом змусила покупців платити за FSD, пообіцявши, що їхні автомобілі в якийсь момент в найближчому майбутньому матимуть здатність до самостійного водіння
Як заявив у квітні генеральний директор Ілон Маск, Tesla «б’ється головою об стіну заради автономії», а в серпні цього року представить довгоочікуване роботаксі. Але амбіції Tesla у сфері безпілотного водіння постійно піддаються критиці. Окрім справи з Департаментом транспортних засобів та колективного позову, Tesla є об’єктом федерального розслідування, яке з’ясовує, чи спричинив автопілот смертельні аварії, а також розслідування Комісії з цінних паперів і бірж, яка вивчає, чи не обманювала Tesla інвесторів, переоцінюючи можливості самокерованого водіння
У тексті дрібним шрифтом на веб-сайті Tesla зазначено, що і «Автопілот», і FSD вимагають від водіїв уваги до дороги і не роблять електромобілі здатними до самостійного водіння
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі