- Каліфорнійський суддя відмовився відхилити претензії Департаменту транспортних засобів Каліфорнії про те, що Tesla перебільшила можливості автономного водіння
- Департамент транспортних засобів Каліфорнії звинуватив Tesla в тому, що вона вводить клієнтів в оману, роблячи неправдиві заяви про можливості систем автопілота та повного самостійного водіння своїх електромобілів
- Рішення було винесено через місяць після того, як Tesla не змогла домогтися відхилення колективного позову, також зосередженого на вимогах самокерованого водіння
Спроби Tesla змусити суддю відхилити претензії Департаменту транспортних засобів Каліфорнії стосовно того, що вона перебільшує можливості самокерованого водіння своїх автомобілів, не увінчалися успіхом – це відкрило шлях до офіційних слухань
Судова тяганина розпочалася в липні 2022 року, коли DMV звинуватило Tesla в тому, що вона вводить в оману покупців, перебільшуючи ефективність своїх систем допомоги «Автопілот» і «Повне самостійне водіння». Тоді Департамент стверджував, що Tesla просуває свої системи допомоги водієві, які «не могли… і не можуть зараз працювати як автономні транспортні засоби», і припустив, що покарання для автовиробника може включати призупинення його ліцензії на продаж автомобілів або виплату компенсації водіям
Tesla хотіла, щоб суддя Джульєтта Кокс відхилила звинувачення на основі вже наявної у неї інформації, але Кокс вирішила, що справу не можна закривати, поки не відбудуться офіційні слухання, повідомляє Reuters
Рішення судді Кокс з’явилося менш ніж через місяць після того, як Tesla не змогла домогтися закриття аналогічної справи. У травні федеральний суддя в Сан-Франциско дав добро на колективний позов, в якому стверджувалося, що Tesla обманом змусила покупців платити за FSD, пообіцявши, що їхні автомобілі в якийсь момент в найближчому майбутньому матимуть здатність до самостійного водіння
Як заявив у квітні генеральний директор Ілон Маск, Tesla «б’ється головою об стіну заради автономії», а в серпні цього року представить довгоочікуване роботаксі. Але амбіції Tesla у сфері безпілотного водіння постійно піддаються критиці. Окрім справи з Департаментом транспортних засобів та колективного позову, Tesla є об’єктом федерального розслідування, яке з’ясовує, чи спричинив автопілот смертельні аварії, а також розслідування Комісії з цінних паперів і бірж, яка вивчає, чи не обманювала Tesla інвесторів, переоцінюючи можливості самокерованого водіння
У тексті дрібним шрифтом на веб-сайті Tesla зазначено, що і «Автопілот», і FSD вимагають від водіїв уваги до дороги і не роблять електромобілі здатними до самостійного водіння
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі