- Власник придбав пару електромобілів Model S, коли Tesla запропонувала безкоштовну довічну суперзарядку.
- Його Tesla з найбільшим пробігом, чорна 90D з пробігом біля 700 тисяч км, жодного разу не була в сервісі
- Незважаючи на інтенсивне використання та часту підзарядку, батарея втратила лише близько 100 км запасу ходу
Чоловік, який керує приватною службою шоферів у Великобританії, володіє Tesla Model S з пробігом майже у 700 тисяч кілометрів, які електромобіль пройшов на оригінальній акумуляторній батареї. Примітно, що йому не доводиться платити за користування жодним із фірмових суперчарджерів
Чорна Model S, про яку йде мова, належить Полу, який у 2016 році вирішив відкрити службу таксі в аеропортах з екологічним ухилом. Рорі Рід з AutoTrader UK нещодавно відвідав Пола, щоб перевірити його чорну Model S, і в наступних відео він проведе її через серію тестів, щоб побачити, як вона постаріла і наскільки добре вона все ще працює
Коли Пол придбав цю Model S 90D, Tesla запропонувала безкоштовну суперзарядку протягом усього терміну експлуатації автомобіля. Для власника служби таксі, який проводить за кермом більшу частину дня, це неймовірна перевага. Пол вважає, що він економить від 7 000 фунтів стерлінгів (~$8 900) до 10 000 фунтів стерлінгів (~$12 700) на зарядці на рік на кожній з двох Model S, якими він володіє
Однак, не тільки економія на зарядці глибоко вражає. Після всіх цих років чорна Model S P90D Пола все ще має оригінальну батарею і майже півмільйона миль пробігу. Він каже, що вона втратила близько 65 миль (~105 км) запасу ходу, або приблизно 23% від того, що було спочатку. Це непогано, якщо врахувати, що він використовує зарядний пристрій кілька разів на день і завжди заряджає його на 100%
Звісно, автомобіль має деякі ознаки інтенсивного використання. Незабаром після купівлі автомобіля у нього також стався інцидент з системою автопілота, яка спрямувала його на купу конусів, завдавши збитків на кілька тисяч доларів. Однак власник уникав проведення будь-яких належних ремонтних робіт на автомобілі, а це означає, що всі оригінальні рідини все ще залишаються в машині. Пол каже, що все, що він робив – це профілактичне обслуговування
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі