Tesla може відмовитися від «інноваційних» акумуляторних батарей 4680
Передбачалося, що елементи 4680 в акумуляторах Tesla зроблять революцію в електромобілях компанії, скоротивши витрати, забезпечивши більший запас ходу та покращивши заряджання. Однак, як стало відомо, Ілон Маск може відмовитися від них
Чому так сталось?
Одним з ключових відмінностей елемента 4680 є використання сухого покриття на катоді. Це дозволяє відмовитися від методу мокрого нанесення покриття, що значно підвищує продуктивність елементів. Хоча Tesla успішно впровадила цей процес на аноді, вона не зробила цього на катоді, а це означає, що елементи ще не здатні видавати свій заявлений потенціал
Наразі Tesla Cybertruck є єдиною моделлю автовиробника, яка використовує нову акумуляторну батарею. Хоча Tesla Model Y, яка випускається на техаському заводі Gigafactory, також використовувала ці елементи
Cybertruck – єдина модель Tesla, яка наразі випускається з 4680 батареями
За данними The Information Ілон Маск наказав команді, яка займається розробкою 4680-х елементів, скоротити витрати і наростити масштаби виробництва до кінця року. Крім того, кажуть, що елементи схильні до руйнування під час використання, і це також треба виправити
Tesla анонсувала нові елементи у 2020 році, заявивши, що вони стануть ключем до створення бюджетного електромобіля вартістю $25 000 для широких верств населення. Однак проблеми з іноваційними батареями може відсунути заявлені раніше строки виходу моделі
Tesla може відмовитися від спроб масштабувати виробництво комірок 4680, якщо інженери не зможуть вирішити ці проблеми до кінця року
Вперше чутки про проблеми з освоєнням нових елементів з’явилися наприкінці минулого року. Масштабне виробництво батарей генерує багато тепла, яке може розплавити клей сухого покриття на катоді. Tesla також намагається наростити виробництво електродів, і хоче мати вісім ліній до кінця 2024 року, які вироблятимуть 4680-ті елементи
Цікаво, що, незважаючи на повідомлення про недосконалість елементів, Tesla може почати масове виробництво нових 4680 елементів на китайському ринку вже до кінця цього року