Навіть якщо Ви віддали тисячі доларів за пакет Full Self-Driving, базова функція утримання в смузі (Autosteer) досі недоступна на “звичайному” автопілоті
Коли йдеться про автовиробників, які роздають грандіозні обіцянки, що потім залишаються невиконаними, або продають функції, які насправді не працюють, бренд Tesla, мабуть, “найкращий” у цьому. Для власників Cybertruck одна з функцій, яка за такої ціни мала б бути стандартною, – це активне центрування в смузі (система, що допомагає автомобілю триматися по центру своєї смуги руху). Але її немає, і, схоже, не буде щонайменше ще рік, якщо вона взагалі колись з’явиться у базовому пакеті
На старті продажів Cybertruck компанія Tesla пропонувала систему Supervised Full Self-Driving (FSD), тобто “Повністю Автономне Керування під Наглядом”, як стандартну опцію на моделях Foundation Series. Чудово, правда? Не зовсім. Протягом майже року ця функція була, по суті, марною. А коли Tesla почала продавати моделі не з серії Foundation, покупцям довелося обирати: або викласти $8000 за FSD, або залишитися з більш базовою системою Autopilot. І ось тут криється головна неприємність: стандартний Autopilot у Cybertruck не має функції Autosteer – саме так Tesla називає активне центрування в смузі
“Безкоштовний” тест-драйв FSD: Хитрий хід для додаткових продажів
Тепер виробник електромобілів оголосив, що пропонує власникам Cybertruck 1-річний безкоштовний пробний період Supervised Full-Self Driving. І хоча це звучить привабливо, ситуація насправді трохи складніша. Підтверджуючи цю пропозицію, Tesla прямо заявила, що функція Autosteer не буде доступна для Cybertruck поза межами системи FSD. Це означає, що якщо Ви один з тих власників Cybertruck, хто придбав його без пакету FSD, Ви не отримаєте функції активного утримання в смузі
Як зазначає видання Electrek, Tesla сподівається, що завдяки 1-річному безкоштовному пробному періоду вона зможе переконати існуючих власників Cybertruck заплатити за FSD після закінчення пробного періоду, надавши їм можливість відчути додаткові функції, які ця система пропонує порівняно зі стандартним Autopilot
На жаль, для тих, хто не має жодного бажання платити за FSD (враховуючи її ціну та досі неповну функціональність), це по суті означає, що вони залишаються з електричним пікапом, який має адаптивний круїз-контроль (підтримання безпечної дистанції до автомобіля попереду), але не має функції самостійного керування для утримання в смузі. Це базова функція, яку можна отримати в набагато дешевших автомобілях – і це чергова «гірка пігулка» для власників Cybertruck, які очікували отримати щось особливе за свої гроші
Чому не додати ще один рівень складності до вже досить заплутаної ситуації?
Для тих, хто все ще сподівається отримати хоча б тимчасовий доступ до Autosteer через FSD, Tesla дає власникам Cybertruck час до 6 червня цього року, щоб зареєструватися на безкоштовний 1-річний пробний період FSD. Але, щоб зберегти ситуацію максимально в “стилі Tesla”, Вам доведеться “підписатися” на цю програму, а потім (якщо не хочете платити після закінчення року) не забути скасувати підписку в будь-який момент
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі