Tesla показала нову технологію бездротової зарядки
Минулого тижня, коли Tesla продемонструвала прототип концептуального Cybercab, генеральний директор Ілон Маск чітко дав зрозуміти, що він не матиме зарядного порту. Натомість він заряджатиметься бездротовим способом – крута ідея, але ніхто не був упевнений, як саме це працюватиме. Було певне уявлення на основі витоку відео, але тепер з’явилась можливість подивитися у високій чіткості на те, як працює бездротова зарядка
Або, слід сказати, може працювати. Як і у випадку з усім, що пов’язано з Tesla, компанія багато обіцяє але не все реалізовує. Тим не менш, це відео дає уявлення про те, наскільки великий акумулятор у Cybercab
Звичайно, як і будь-яка технічна вітрина Tesla, ніколи не буває до кінця зрозуміло, що є функціональним прототипом, а що просто демонстрацією концепції того, над чим зараз працює бренд. Також незрозуміло, чи є якась пластина або частина Cybercab, яка повинна торкатися зарядної панелі? Це незрозуміло, і на відео цього не видно
Крім того, Тесла, як відомо, не має прес-служби, тому неможливо на це отримати офіційної відповіді. Проте, якщо це правда, то 25 кВт бездротової потужності – це досить вражаюче, враховуючи, що бездротова зарядка має тенденцію до більших втрат порівняно з дротовим фізичним з’єднанням
Однак немає жодних подробиць про силу струму самого зарядного пристрою
Цікаво, що відео може дати нам підказки про те, з яким акумуляторним обладнанням працює Cybercab, і який діапазон він може витримати. Анімація показувала, що Cybercab почав заряджатися на 35% і швидко піднявся до, ймовірно, максимальної потужності в 25 кВт. На екрані було написано, що автомобіль закінчить заряджатися за 56 хвилин
Якщо припустити, що цільовий рівень зарядки Cybercab був 100%, то його батарея має 35 кВт-год. Це також підтверджується Top Gear, який повідомив, що автономне таксі Tesla буде проїжджати 200 миль (320 км)
Це не дуже багато, але враховуючи той факт, що ця річ призначена для спеціального самокерованого електромобіля, де його логістикою та поїздками буде керувати комп’ютер, 35 кВт-год, ймовірно, достатньо для коротких поїздок, які електрокар буде здійснювати
Звичайно, як і до кожної демонстрації та відео від Tesla, треба підходити з великою обережністю. Демонстраційні ролики, екрани та витончену анімацію легко може створити будь-який дизайнер або художник в автомобільній індустрії. Чи вийде щось із цього на ринок, нам залишається лише чекати і спостерігати